Chips!

12-03-2010 15:14 136 berichten
Naar aanleiding van de website van een grote chipsfabrikant ben ik tot het volgende topic gekomen.

Er is nu een actie waarbij je een nieuwe smaak chips kan verzinnen, als je dit idee instuurt maak je kans op 25.000 euro en 1% van de omzet.

Overigens valt het niet mee om origineel te zijn, via het menu kun je zoeken op trefwoord, maar bijna alles lijkt al te zijn ingestuurd.

Het is niet mijn bedoeling om reclame te maken, vandaar dat ik er nog even een vraag aan hang:

Welke smaak zou jij op de markt brengen als jij eigenaar zou zijn van een chipsfabrikant?
Alle reacties Link kopieren
Ik ook Ruza. Die Joppiesaus heb ik over nagedacht omdat die hier uit mijn regio komt maar ik weet niet meer of ik die heb ingestuurd. Die babi-pangang heb ik wel ingestuurd maar een andere naam gegeven. Dat weet ik zeker want ik maak die saus hier geregeld en die is zo lekker hoe ik die maak. Maar goed, vast geen goede motivatie erbij gehad.

Maar die mango chili wil ik denk ik op gaan stemmen. Ben benieuwd of er standjes komen dat je het kan proeven.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
ik zat vorige week nog te denken" wat is er toch van die speciale smaken-wedstrijd geworden?"

Hmm, babi pangang klinkt goed, maar Mango-chili is zeker interessant. Patatje-Joppie weet ik niet, ik heb nooit het genoegen mogen hebben...

Ik ga ze als echte chipsverslaafde zeker alledrie proberen.
Ik eet nooit chips, ja soms op verjaardagen en meestal ligt er een zakje in de kast voor als ik visite krijg. Ik was meer in die prijs geinterresseerd . Oja en kroepoek bij indisch of chinees eten, dat vind ik ook wel lekker.
Ga maar verder in het nieuwe topic:

Chips met .... smaak
Ik ben vandaag vergeten te kijken in de supermarkt maar ze schijnen er toch te zijn.

http://www.lays.nl/

Nog prijzen te winnen ook als je stemt.

Ik ga die mango wel proeven en waarschijnlijk op stemmen maar die babi pangang zal wel het lekkerste zijn.
'k zal zo 'ns langs de appie rijden

mij lijkt de joppie 't lekkerst en de mango 't minst, maar ik ga ze wel alle 3 proberen
Oh laat even weten Elnin wat het lekkerste is. Ik zal nog even kijken waar ze met die proefstalletjes staan, dat zeiden ze iig op tv, dat je snel overal het kon proeven. Of bedoelde ze misschien kopen?
Hier lagen ze nog niet. Wél was er 'n nieuwe Lays smaak, pepperoni pizza die ik nog nooit eerder gezien had. Heb die dus gekocht en ik vind 'm niet lekker. Zonde van die grote zak dus. Snap niet dat ze chips tegenwoordig niet in kleinere zakjes verkopen, vooral nieuwe smaken, dan hoef je niet gelijk 'n 200 grams zak in de vuilbak te gooien.
Ben al bij C1000, de Plus en AH geweest maar helaas...
Donderdag ga ik eens voor jullie zoeken.
Bij een aantal supermarkten zijn ze pas vanaf 4 oktober beschikbaar. Weet alleen niet of dit bij alle retailers het geval is..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven