En hier leuteren we weer lekker offtopic door ....

18-07-2007 15:38 3090 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hier kan je offtopic in ieder geval lekker doorleuteren!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
ik vind in bad alleen leuk bij center parcs ofzo, 

na een paar dagen vind ik het lolletje er af, het kan me verder niet erg bekoren.

net bij jullie geregend , MV>?

het buitje hangt nu boven mijn dorp.:(
Klopt, heeft hier net gehoost, nu naar jou toe :P. Je voelt de bui al hangen. hahahahah
quote:Klopt, heeft hier net gehoost, nu naar jou toe :P. Je voelt de bui al hangen. hahahahah

ja het heeft niet hard genoeg gehoosd, want er was nog genoeg over om hier een flinke wolkbreuk neer te laten plensen!!!!

maar volgens de buienradar schrijnt om 17.00 het zonnetje weer.
oh by the way het geheimpje zit in de brievenbus!!!!

met adressticker van mij en postzegels op een sticker . dan kun je met een plakbandje dezelfde envelop  recyclen, voor een veilige thuisreis terug.. ..:P

takkie takkie weer ... :( vissen .... in de regen ... what did I get myself in....
doei doei wish me luck!!!!
Hier schijnt de zon, is mij veuls te warm zonder een raam en deur open. Het is hier 30 graden. Die kleine met het vachtje lijkt het niet uit te maken. Ik stuur de zon jouw kant op. Heel veel plezier vanavond. En veel sterkte met het gesprek. We horen het van je. Ik zal voor je duimen. *;
't Was niet echt fijn met een verbrand velletje bij het zwembad. Te koud in de schaduw, te pijnlijk in de zon. Maar goed, de kereltjes hebben hun uitje weer gehad en morgen schijnt het pestweer te zijn dus mag ik lekker een dagje thuisblijven.
Nou ik heb wat  voor je huid, misschien helpt anders wat yoghert of een yoghertbadje

Pff, blij dat ik daar even geen last van heb. Dan slaap je helemaal beroerd, doe ik nu al met die hitte.
Die dingen heb ik niet in huis.

Als ik jou was had ik allang Bo aan het tuigje gedaan. Binnenzitten met de deuren en ramen dicht, ik moet er niet aan denken. Is hij nog een keer tegen het plafond geklommen?
Nee thank God no. Eerst vond hij de lege doos met lege zakjes leuker maar hij heeft de krabpaal ontdekt en is er gelukkig niet meer weg te slaan. Ik zag mijn muren al naar beneden komen zeg. Hij wordt ook steeds zwaarder al denkt hij van niet.

Jammer, komkommer en yoghurt helpen wel goed, iets anders weet ik ook niet zo snel. Maar geloof me, als je yoghurt opsmeert is de brand er zo uit, en goedkoper dan aftersun.
goedenavond

Mamzelle lastig hoor, ik heb hier nog lekkere citroenolie staan, helpt ook wel goed, maar ja, gaat zo lastig door het beeldscherm he

Myleen, wat een kunstwerk voor Bo, maarre ik had hem ook al lang aan een tuigje gedaan hoor, en kun je niet eens voorzichtig proberen wat hij buiten doet, best kans dat ie gewoon bij je blijft
Hallo meiden, ik had zin om te leuteren en kwam dit topic tegen. Leuk! Iemand ook een ... wacht even ... Lion Pop Choc? Lekkerrrrrr. :D
Hallo meiden, ik had zin om te leuteren en kwam dit topic tegen. Leuk! Iemand ook een ... wacht even ... Lion Pop Choc? Lekkerrrrrr. :D
Hey Stingerbee, geen idee wat het is maar ik heb net een broodje bal met saus gegeten dus dankje, ander keertje.

Ja Zonlicht, van het weekend ga ik hem misschien aan een tuigje doen. Maar officieel mag hij nog niet naar buiten want over 2 weken krijgt hij pas zijn 2e prikje. En is nu dus nog niet optimaal beschermt tegen kattenziekte. Dus ik hoop dat het hier bij mij 2 weken gaat regenen. Heerlijk lijkt het mij.
Ik heb hier wel een kleine lion die ik wel wil opvreten :D
Hi MV, een Lion Pop Choc is een ieniemini-versie van een Lion. Onweerstaanbaar dus, haha. Vond nog een zak in onze snoepla ...

Maar wat een enorm schattig rood katje op de foto's! Lijkt sprekend op de kat van mijn ouders toen die (13 jaar geleden) een kitten was (uit het asiel gehaald). Wroaw!
Nee Myleen geen regen;(

nog een dikke week en dan zit ik bij je in de buurt op een vakantieadresje en wil ik alleen maar zon, heel veel zon (en zee en strand)

Hallo Stingerbee, ook voor mij geen choc?? maar lief aangeboden
Oke vooruit, ik accepteer een zonnetje. Maar alleen omdat jij het bent, anders had ik regen gewild.
Bo is een boefje hoor Stingerbee. Echt een rooie rakker.
ik was trouwens zaterdag onverwacht dichtbij je in de buurt, heb nog even overwogen een kidnap op touw te zetten:P
Onder moeders vleugels krijg je hem niet weg hoor :D. Zit een onzichtbaar elastiekje aan, hij veert zo weer terug naar mij. Het is hier sowieso zwaan-kleef-aan. Waar ik ben is hij hahahah.
Bo, mooie naam MV. Hoe kom je aan die naam?

Die van mijn moeder heet Corky. Die hadden we destijds genoemd naar die jongen met Down's Syndroom van de serie "Life goes on". Misschien ken je de serie nog wel?

Zonlicht, ook geen chocs voor jou dus? Dan moet ik ze maar even aandrukken, oef ... .
Ja die serie ken ik nog wel. Was wel een leuke serie.

Bo Ghi betekent dappere krijger. Het olifantje in dierenpark Emmen is zo genoemd. Hij was in de gracht gevallen, zijn pootje gebroken, heel veel operaties, pijn en ellende heeft dat kleine beestje moeten meemaken. Toen hebben ze hem die naam gegeven. Hij is toch overleden met veel pijn. Die naam is mij erg bijgebleven. Een kitten van een nestje die naar iemand anders is gegaan heb ik toen zo genoemd, en een kitten de vrouwelijke variant Beau.

Maar nu ik een naam moest bedenken had ik er velen maar vond/vind dit nog steeds een mooie naam en betekenis. Bo Ghi van mij moest dat hij nog geen 6 weken was al weg bij zijn moeder, hij heeft zich er knap doorgeslagen. Dus vandaar.
Mooie achtergrond voor zijn naam!

Het was gezellig zo met jullie. Ik ga even Char kijken!
die serie ken ik ook nog wel, lang geleden hoor!

enne elastiekjes kunnen knappen hoor:D, ik heb je trouwens gespot op hyves, zal ik je uitnodigen, kun je mijn tijger ook zien, als het gaat lukken met de foto's, gaat nog niet zo als ik wil:(

enne je moet je toch echt zelf redden met die choc's, gaat vast wel lukken, veel plezier bij Char

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven