Moderator

15-06-2007 21:15 908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Een nieuw moderatortopic voor het doorgeven van jullie 'bewerk-' en 'verwijderverzoeken' en voor eventuele vragen. Houd dit topic overzichtelijk en gebruik het ook alleen hiervoor zodat jullie verzoekjes niet helemaal ondergesneeuwd worden. Voor op- en aanmerkingen of vragen omtrent de lay-out van het forum, wil ik jullie verwijzen naar het Update-topic in de pijler Viva. Off topic berichten en oneliners zullen door mij worden weggehaald. Je kunt me ook mailen op vivaangel1@gmail.com .
De strekking van het topic ging over wel of geen abortus, niet over een eventuele relatie in die context. Dat was voor mij de reden om het topic te verplaatsen naar de pijler Kinderen. Dat TO op een bepaalde pijler meer risico loopt op tegenreacties, is geen reden om het dan maar bij een pijler te plaatsen waar vriendelijkere reacties komen. Het is hier een discussieforum en dat betekent dat mensen van mening kunnen verschillen. Iedereen heeft er recht op om dit kenbaar te maken.

Het is sinds jaar en dag al bekend dat verplaatste topics op het moderatortopic worden gemeld. Dat we dat dan via een (nog niet werkende functie van) PB moeten melden waar het topic naar toe is verplaatst, is dubbel op. Ik zal nog met de andere angels bespreken wat zij ervan vinden, maar op Relaties vind ik hem persoonlijk niet thuishoren.
quote:another schreef op 23 september 2007 @ 23:19:

angel, zou je mijn email adres naar 48hiltje willen sturen?

thanx alvastIk heb jullie allebei gemaild.
quote:dametje27 schreef op 23 september 2007 @ 13:08:

Hoi Angel,

Is het niet heel erg cru om het topic 'zwanger, help wat nu' naar kinderen te verplaatsen? Het topic gaat over iemand die waarschijnlijk een abortus wil. De reacties zijn op deze pijler al fel, twee kanten op. Maar op de kinderen pijler lopen allemaal zwangere vrouwen rond die er helemaal over vallen...Ik ben zwanger, kom ook op de kinderenpijler, maar waarom zou ik in hémelsnaam over zo'n topic moeten vallen? Zou je hier dus, als je een gelukkige relatie hebt, moeten vallen over de vreemdgaan-topics? Beetje raar.
Ik begrijp volledig waarom het topic van Bikkelientje op Kinderen staat, maar dat neemt niet weg dat ik het nog steeds NIET kan vinden. Ook niet op die pijler dus. Ook niet met de zoekfunctie. Etc.

HELP! wat NU? Topic kwijt!
quote:Sarah Scott schreef op 24 september 2007 @ 20:53:

[...]

Ik ben zwanger, kom ook op de kinderenpijler, maar waarom zou ik in hémelsnaam over zo'n topic moeten vallen? Zou je hier dus, als je een gelukkige relatie hebt, moeten vallen over de vreemdgaan-topics? Beetje raar.

Hoi Sara,

Ja als je het zo opschrijft heb je helemaal gelijk.
Hoi Angel,

Ik heb het een paar dagen geleden ook gevraagd maar zou je aub mijn mailadres willen versturen aan Halvemaan? Ik heb het ook via een berichtje aan Halvemaan zelf geprobeerd maar dat werkt niet blijkbaar. Hihi... of ik doe iets verkeerd!

Dank je wel!
Moon, je kunt de angel ook mailen met je verzoek. (zie de OP); dat werkt meestal sneller.
Ik wilde een nieuwe avatar plaatsen. Bij het profiel lijkt dat te lukken, maar bij de berichten staat nog steeds mijn oude avatar.

Kun je me helpen?
Het werkt alweer!
quote:4wheelsand1heart schreef op 26 september 2007 @ 13:54:

Het werkt alweer!O, dit is je nieuwe !!
quote:moon73 schreef op 24 september 2007 @ 13:58:

Dag Angel,

Zou je mijn emailadres aan Halvemaan willen versturen?

Thanks!Ik had er compleet overheen gelezen. Excuses. Ik heb het inmiddels verzonden.
quote:Spinster schreef op 24 september 2007 @ 22:12:

Ik begrijp volledig waarom het topic van Bikkelientje op Kinderen staat, maar dat neemt niet weg dat ik het nog steeds NIET kan vinden. Ook niet op die pijler dus. Ook niet met de zoekfunctie. Etc.

HELP! wat NU? Topic kwijt!

Hij is gewoon te vinden hoor.

Zwanger!!???? HELP!!! Wat nu!!?????
Topic "vriend is vandaag verhuisd "; to schrijft onder twee nicknamen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 september 2007 @ 00:29:

Topic "vriend is vandaag verhuisd "; to schrijft onder twee nicknamen.Wellicht is dit een vergissing geweest. de indruk bestaat bij mij dat dit niet opzettelijk is gebeurd. Ik heb haar in ieder geval gemaild.
Engeltje wil je mijn mail adrs aan signs geven.

En ben jij nog steeds dezelfde nummer 1 als een jaar geleden?
quote:boarder schreef op 02 oktober 2007 @ 20:04:

Engeltje wil je mijn mail adrs aan signs geven.

En ben jij nog steeds dezelfde nummer 1 als een jaar geleden?

Jazeker, ik ben nog steeds jouw oude vertrouwde engel.

Ik ga je emailadres versturen aan Signs.
Hoera Vievke 1 is er nog steeds.

Kus
quote:boarder schreef op 03 oktober 2007 @ 20:57:

Hoera Vievke 1 is er nog steeds.

Kus

Kun je me het topic even geven waar Signs in heeft gepost want met de zoekfunctie krijg ik allemaal topics waar ze helemaal niet in voor komt.
quote:Viva Angel1 schreef op 03 oktober 2007 @ 21:05:

[...]

Kun je me het topic even geven waar Signs in heeft gepost want met de zoekfunctie krijg ik allemaal topics waar ze helemaal niet in voor komt.

Ik post in de zoektocht naar leuke mannen en vrouwen .

Sorry dat we jou vragen maar vriendjes maken lukt op de een of andere manier niet
Beste Angel, zou je mijn topic "Hoe los ik dit op?" willen sluiten.

Alvast bedankt!

Groetjes, Noa
Cum non tum age
Engel, ik heb van ellende een nieuwe nick aangemaakt!

Betekend dat ik mijn oude nick kan laten vervallen, of kan dat samengevoegd worden op 1 of andere manier?

Ik kon niet ingelogd forummen, dagenlang, begon afkickverschijnselen te krijgen.

Voordeel is dat ik nu wel een avatar kan plaatsen

Ik ben metamorfose of hiervoor ook wel bekend als DveM
Hoi Angel!

Een bewerk-verzoekje aub:

zou je de titel van ons Singletopic willen veranderen in alleen : SIngles! (dus het 'deel 110' weglaten, want dat telt nu toch niet meer)

Dank je!
Lelieeeee ikke wil dat laten staan.. dan onthoud ik het tenminste ;)
minnaressen, oproepje pagina 50
Nee Vleermuis, want het slaat nergens meer op en het kan 'nieuwelingen' er alleen maar van weerhouden om mee te komen schrijven. Het is gewoon een algemeen topic en we hoeven nooit meer een nieuw deel te openen, want het loopt gewoon door, daarom

Kan het Angel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven