3000+ers deel 67
zaterdag 25 september 2010 om 22:00
Dit is de plek waar:
- je terecht kan voor lief en leed
- leed niet vergeleken wordt
- je lid bent na 3 postings
- je niet hoeft na te lezen
- geen groepje aan het schrijven is
- het een eer is om de 3000ste post te plaatsen
- we veel plezier hebben!
- je terecht kan voor lief en leed
- leed niet vergeleken wordt
- je lid bent na 3 postings
- je niet hoeft na te lezen
- geen groepje aan het schrijven is
- het een eer is om de 3000ste post te plaatsen
- we veel plezier hebben!
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-09-2010 22:19
Reden: x
Reden: x
% gewijzigd
zaterdag 25 september 2010 om 22:32
Ow, ik heb t wel gelijk gekregen, maar ik ben zo eigenwijs hè... En er zitten voor mij weer wat andere bijwerkingen aan waar ik niet zo blij van word. Dus dacht ik eerst, nou, ik ben wel wat gewend, maar ben vandaag wel blij dat ik t genomen heb. Mijn WC wat minder, die heeft zich nu op psyche gemeld ivm het verbreken van onze relaaasiee
zaterdag 25 september 2010 om 22:34
quote:spuka schreef op 25 september 2010 @ 22:32:
Ow, ik heb t wel gelijk gekregen, maar ik ben zo eigenwijs hè... En er zitten voor mij weer wat andere bijwerkingen aan waar ik niet zo blij van word. Dus dacht ik eerst, nou, ik ben wel wat gewend, maar ben vandaag wel blij dat ik t genomen heb. Mijn WC wat minder, die heeft zich nu op psyche gemeld ivm het verbreken van onze relaaasiee
zaterdag 25 september 2010 om 22:38
zaterdag 25 september 2010 om 22:40
quote:Bianca40 schreef op 25 september 2010 @ 22:38:
[...]
Ghe... das niet verstandig hiero. Ik mag niet eens met mn volle gewicht er op gaan zitten omdat de tegels nog gevoegd moeten worden en hij dus los-vast hangt. Is wel goed voor mn beenspieren overigens!
Bianco:
Schaaaaat, gaat het wel goehoed? Je zit hangt nu al een half uur op boven de WC, moet ik laxeermiddel gaan halen bij de Appie???
Bi:
Nee hoor, ik zit hang mijn beenspieren te trainen.
[...]
Ghe... das niet verstandig hiero. Ik mag niet eens met mn volle gewicht er op gaan zitten omdat de tegels nog gevoegd moeten worden en hij dus los-vast hangt. Is wel goed voor mn beenspieren overigens!
Bianco:
Schaaaaat, gaat het wel goehoed? Je zit hangt nu al een half uur op boven de WC, moet ik laxeermiddel gaan halen bij de Appie???
Bi:
Nee hoor, ik zit hang mijn beenspieren te trainen.
zaterdag 25 september 2010 om 22:44
Lieve maisjes... ik ga richting mand, ik val zowat om!
Ben benieuwd of we vannacht wakker gebeld worden... Schotse vriend zou bij ons slapen vannacht maar heeft geen sleutel. Hij ging 'even naar de Pub' en zou de sleutel nog komen halen en mee-eten. Niet dus... zodra hij met 1 been de pub instapt vergeet hij de wereld om zich heen. Ik hoop werkelijk voor hem niet dat hij me vannacht wakker belt!
Truste... en tot morgen lieverds
Ben benieuwd of we vannacht wakker gebeld worden... Schotse vriend zou bij ons slapen vannacht maar heeft geen sleutel. Hij ging 'even naar de Pub' en zou de sleutel nog komen halen en mee-eten. Niet dus... zodra hij met 1 been de pub instapt vergeet hij de wereld om zich heen. Ik hoop werkelijk voor hem niet dat hij me vannacht wakker belt!
Truste... en tot morgen lieverds