Cleo

02-10-2010 16:26 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag nadat ik boodschappen had gedaan besloot ik nog even naar de boekenwinkel te gaan. En ik heb daar een heel leuk boek gekocht; Cleo het verhaal van een kat die vrij bijzonder was.

Ik heb me met moeite los kunnen rukken van het boek en ik vind het een aanrader voor katten liefhebbers, die natuurlijk weten dat onze euh vriendjes toch heel speciaal zijn.

Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.
He ik stond ook met dat boek in mijn handen maar besloot dat ik liever het origineel wil, ga het zo dus bestellen!

Heb je ook Dewey gelezen? Over die kat die in de bibliotheek leefde? Dat is ook geweldig!
Dat boek wil ik nou bestellen.
Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.
Dan ook maar even een plaatje van Dewey

Op fluwelen pootjes - het verhaal van Dewey - heb ik met veel plezier gelezen Hij doet me denken aan mijn eigen kat die heel veel op Dewey lijkt.

Cleo heb ik niet gelezen, maar ik vind dit soort boeken altijd wel leuk, dus toch eens halen bij de bieb/boekhandel
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
Naah ik dacht "wrom heb jij het nou over mijn konijn Cleo?"

Maar tis poes Cleo, is het "vanuit de kat" geschreven? Want dat vind ik echt niks. Of schrijft iemand over een kat?
Twompie, ken je 'dagboek van een poes' van Remco Campert?

Dat is vanuit een kat geschreven maar echt zo ontzettend leuk.
quote:twompie schreef op 02 oktober 2010 @ 19:10:

Naah ik dacht "wrom heb jij het nou over mijn konijn Cleo?"

Maar tis poes Cleo, is het "vanuit de kat" geschreven? Want dat vind ik echt niks. Of schrijft iemand over een kat?Het gaat eigenlijk dat de schrijfster de kat kreeg een week nadat haar zoontje was verongelukt. De kitten zorgde er voor dat ze weer voorzichtig over hun verdriet heen kwamen UIteindelijk is de kat 24 geworden en daar gaat het over. Cleo is een bestseller geworden en het boek wordt verfilmd. Ik vond het boek leuk en ontroerend vooral omdat er veel herkenning is voor kattenliefhebbers.
Staat genoteerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven