3000+ Deel 68
zondag 3 oktober 2010 om 16:13
zondag 3 oktober 2010 om 21:01
zondag 3 oktober 2010 om 21:04
quote:spuka schreef op 03 oktober 2010 @ 21:00:
Gewoon x euro in een enveloppe?
Ghehe, is net als met cadeaubonnen wel de makkelijkste optie maar ja, het is wel 65 jaar. En om je schoonmoeder nou een enveloppe te geven vind ik ook zo stom.
Zal ik je eens vertellen dat ik een keer geen tijd had om een cadeau te kopen jaren geleden en Graaf een cadeau ging kopen voor haar?
Hij was zo creatief om 4 verschillende flessen shampoo te kopen en volgens hem was ze er dolblij mee. En ik was boos want ik vond het toch wel zo'n stom cadeau en zoiets stoms geef je toch niet. En dat als ik ooit zoiets zou krijgen van hem dat ik dan ook boos zou zijn. Vervolgens kreeg ik dit jaar dus niets , zou dat mijn straf zijn voor toen?
Gewoon x euro in een enveloppe?
Ghehe, is net als met cadeaubonnen wel de makkelijkste optie maar ja, het is wel 65 jaar. En om je schoonmoeder nou een enveloppe te geven vind ik ook zo stom.
Zal ik je eens vertellen dat ik een keer geen tijd had om een cadeau te kopen jaren geleden en Graaf een cadeau ging kopen voor haar?
Hij was zo creatief om 4 verschillende flessen shampoo te kopen en volgens hem was ze er dolblij mee. En ik was boos want ik vond het toch wel zo'n stom cadeau en zoiets stoms geef je toch niet. En dat als ik ooit zoiets zou krijgen van hem dat ik dan ook boos zou zijn. Vervolgens kreeg ik dit jaar dus niets , zou dat mijn straf zijn voor toen?
zondag 3 oktober 2010 om 21:06
zondag 3 oktober 2010 om 21:12