Nagellak kletstopic
dinsdag 10 augustus 2010 om 21:33
Omdat het OPI topic verdwenen is hier een nieuw fris topic om door te kunnen kletsen over alles wat met onze nagellakjes en desbetreffende verslaving te maken heeft
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.
Have fun!
Een lijstje met webshops
Engeland
Beverly Beaute
(o.a. Opi, Essie, Orly, China Glaze, Zoya, Seche, Nubar))
Eyeko
(Geen verzendkosten! Eyeko)
Nederland/Belgie
nagelgroothandel.nl
(groothandel nagelproducten, voor 16uur besteld, morgen in huis o.a. Nfu Oh en Konad.)
JS Internationals
(groothandel nagelproducten o.a. China Glaze en Nfu Oh)
Boozy Shop
(o.a. Diamond Cosmetics, China Glaze, Essie, Konad. Lage verzendkosten en altijd redelijk snel in huis)
Alicejohavessentials
(o.a. Barry M, Kinetics, Sleek. Lage verzendkosten en altijd snel in huis)
Beauty Queen
(China Glaze, Essie, Eyeko, Ciaté Paint Pot, Barry M. Eeyko is goedkoper via eyeko.com)
Nail Polish Fashion
(o.a. China Glaze, Konad, Color Club, Nubar, Zoya)
Enchantra
(o.a. Seche, China Glaze, Conad, Orly, Essie)
Verenigde Staten
Trans Design
(groothandel nagelproducten, vraag voor goedkopere verzendkosten om een "small flat rate box" hier passen 9 lakjes in. Je krijgt dan een mail met de nieuwe verzendkosten en een nieuwe paypal link. Betaal dus nog niet meteen bij het bestellen! O.a. Opi, China Glaze, Essie, Color Club, Orly)
Estland
Viis
Shop met goedkopere Nfu Oh lakjes.
Als iemand nog toevoegingen heeft, laat maar weten dan zet ik het ook in de OP.

maandag 4 oktober 2010 om 18:39
quote:indigoblue schreef op 04 oktober 2010 @ 18:19:
Ik had het ook hoor Zwup. Kwam ik bij de "checkout" heb ik mijn maandje maar weer leeggekiept.
Ik heb dus wel gekocht.....
Inclusief verzendkosten 19 euro. Best een goede deal aangezien Essie (12/13 euro) en Rimmel (7 euro) hier al best wat kosten.
Ik had het ook hoor Zwup. Kwam ik bij de "checkout" heb ik mijn maandje maar weer leeggekiept.
Ik heb dus wel gekocht.....
Inclusief verzendkosten 19 euro. Best een goede deal aangezien Essie (12/13 euro) en Rimmel (7 euro) hier al best wat kosten.
maandag 4 oktober 2010 om 19:00
Nou, graag gedaan dames
Ik heb zelf zojuist deze gekocht:
O.P.I Hong Kong Collection - Pearl Of Wisdom
Illamasqua Nail Varnish - Muse
Bourjois Nail Vanish ASOS Exclusive False Nail Effect - Rose Perfection
ASOS Paints by Ciaté - Katy
ASOS Paints by Ciaté - Lauren
Bourjois So Laque Ultra Shine Nail Polish - Rose Lounge
Rimmel London New 60 Seconds Nail Polish - Grey Matter
Sorry, geen zin om plaatjes te plakken
Ik heb zelf zojuist deze gekocht:
O.P.I Hong Kong Collection - Pearl Of Wisdom
Illamasqua Nail Varnish - Muse
Bourjois Nail Vanish ASOS Exclusive False Nail Effect - Rose Perfection
ASOS Paints by Ciaté - Katy
ASOS Paints by Ciaté - Lauren
Bourjois So Laque Ultra Shine Nail Polish - Rose Lounge
Rimmel London New 60 Seconds Nail Polish - Grey Matter
Sorry, geen zin om plaatjes te plakken
maandag 4 oktober 2010 om 19:01
Verslaafde
Engel, Lush is een winkelketen waar ze natuurlijke zeepjes en andere verzorgingsproducten verkopen (shampoo, douchegel, bruisballen etc.) Er wordt ook niet op dieren getest en ze verkopen zoveel mogelijk producten in vaste vorm om verpakkingsmateriaal uit te sparen. Oja, en het is gewoon lekker Het is een Engelse keten, in Nederland zitten ze in Amsterdam, Haarlem, Den Haag, Rotterdam (sinds kort), Den Bosch en Maastricht en je kan ook online bestellen
Engel, Lush is een winkelketen waar ze natuurlijke zeepjes en andere verzorgingsproducten verkopen (shampoo, douchegel, bruisballen etc.) Er wordt ook niet op dieren getest en ze verkopen zoveel mogelijk producten in vaste vorm om verpakkingsmateriaal uit te sparen. Oja, en het is gewoon lekker Het is een Engelse keten, in Nederland zitten ze in Amsterdam, Haarlem, Den Haag, Rotterdam (sinds kort), Den Bosch en Maastricht en je kan ook online bestellen
maandag 4 oktober 2010 om 19:21
Check, lush... pas nog even in werktijd binnen gevallen.
Ik zitt nu met 4knal roze en 1 knalgroene nagel per hand, niet echt geweldig netjes gelakt volgens mij. Maar ik heb haast....
spring zo in mn auto, om deze net als mn kat bij mn moeder af te leveren. (Ze kan toch niet rijden haha) Daarna nog even eten en naar Schiphol.
En nu allemaal niet 15 dagen lang als een dolle typen dames... dat krijg ik nl nooit meer bijgelezen. Tot de 21ste!
Ik zitt nu met 4knal roze en 1 knalgroene nagel per hand, niet echt geweldig netjes gelakt volgens mij. Maar ik heb haast....
spring zo in mn auto, om deze net als mn kat bij mn moeder af te leveren. (Ze kan toch niet rijden haha) Daarna nog even eten en naar Schiphol.
En nu allemaal niet 15 dagen lang als een dolle typen dames... dat krijg ik nl nooit meer bijgelezen. Tot de 21ste!
maandag 4 oktober 2010 om 19:55