Ook een insulinepomp?
maandag 4 oktober 2010 om 22:01
Ik weet dat er een diabetestopic is, maar ik zou het fijn vinden om iets gerichter te kunnen praten met andere pompgebruikers.
Ik heb het ding al járen maar ben nog steeds niet goed ingesteld, ben heel benieuwd naar de ervaring van anderen.
Lukt het anderen wel om bijv de basaal stand(en) goed ingesteld te krijgen, krijgen jullie je hba1c onder de 7 enz enz?
Wie o wie?
Ik heb het ding al járen maar ben nog steeds niet goed ingesteld, ben heel benieuwd naar de ervaring van anderen.
Lukt het anderen wel om bijv de basaal stand(en) goed ingesteld te krijgen, krijgen jullie je hba1c onder de 7 enz enz?
Wie o wie?
woensdag 6 oktober 2010 om 08:09
woensdag 6 oktober 2010 om 09:44
? Ik moet normaal doen? Ik geef je gewoon de tip om bij ons topic te komen kijken, aangezien je op je aparte topic geen reactie kreeg. Zoveel pompgebruikers zijn er niet, dus misschien dat je bij ons topic in ieder geval je ei nog kwijt kon. Maar sorry, ik zal me nergens meer mee bemoeien hoor, ik hoop voor je dat er nog mensen zullen reageren.
woensdag 6 oktober 2010 om 10:22
woensdag 6 oktober 2010 om 10:47
Nou nee, mensen hoeven niet meer te reageren, lol is er wel vanaf zo..
Ik wou graag een topic gericht op de pomp, hoe moeilijk is dat.
En Angelina, jij praat tegen Nevanka over wat ik dan zou moeten doen, why?? Ik kan ook lezen..
Ik heb geen tijd om het diab topic door te lezen op zoek naar de reacties van pompgebruikers, vandaar dat ik deze topic geopend had.
Ik wou graag een topic gericht op de pomp, hoe moeilijk is dat.
En Angelina, jij praat tegen Nevanka over wat ik dan zou moeten doen, why?? Ik kan ook lezen..
Ik heb geen tijd om het diab topic door te lezen op zoek naar de reacties van pompgebruikers, vandaar dat ik deze topic geopend had.
woensdag 6 oktober 2010 om 12:04
Ik praatte tegen haar, omdat zij het had over dat anderen misschien wel zo aardig zijn om te antwoorden en daarop zei ik dat ik geen antwoord kon geven omdat ik geen pomp heb.
En je hoeft heus niet een heel topic door te lezen, als je daar gewoon je vraag gesteld had, had je zo een aantal ervaringen gehad. Het was gewoon een goedbedoeld advies.
En je hoeft heus niet een heel topic door te lezen, als je daar gewoon je vraag gesteld had, had je zo een aantal ervaringen gehad. Het was gewoon een goedbedoeld advies.
woensdag 6 oktober 2010 om 12:09
Ik snap wel dat het goed bedoelt was, in de eerste instantie iig, maar wat ik niet snap is waarom er zolang door gegaan werd, ik was toch duidelijk in wat ik graag had gewild, anders had ik toch wel gelijk daar gepost?
Dat is de reden dat ik dus een beetje kort door de bocht was.
Maar goed, laten we het maar laten, het is helemaal een andere kant op gegaan dan de bedoeling was.
Dat is de reden dat ik dus een beetje kort door de bocht was.
Maar goed, laten we het maar laten, het is helemaal een andere kant op gegaan dan de bedoeling was.
woensdag 6 oktober 2010 om 14:54
Mizzmuppet,
Doe niet zo moeilijk en stel je vraag in het diabetestopic.
Waarom zou er speciaal voor jou en voor pompgebruikers een apart topic moeten zijn? Omdat jij geen tijd hebt om wat extra te lezen?
Dat is dan jouw probleem en van niemand anders.
Stel je vraag in het andere topic (op een vriendelijke manier) wedden dat je binnen korte tijd een goed antwoord hebt op je vraag?
Doe niet zo moeilijk en stel je vraag in het diabetestopic.
Waarom zou er speciaal voor jou en voor pompgebruikers een apart topic moeten zijn? Omdat jij geen tijd hebt om wat extra te lezen?
Dat is dan jouw probleem en van niemand anders.
Stel je vraag in het andere topic (op een vriendelijke manier) wedden dat je binnen korte tijd een goed antwoord hebt op je vraag?
woensdag 6 oktober 2010 om 15:08
woensdag 6 oktober 2010 om 15:48
Nou nou dames, ik vind dit wel een beetje jammer hoor... Ik ben actief schrijfster op het diabetestopic, en ik snap eerlijk gezegd best dat TO er een apart topic voor opent, wie weet bereikt ze nu diabeten (met pomp) die anders helemaal niet meeschrijven op het diabetestopic.
Ik heb geen pomp (en ook geen diabetes), maar mijn zoon wel. Kom je weleens op het diabetesforum? Daar zijn misschien wat meer pompgebruikers verzameld.
Om nou zo lelijk tegen elkaar te doen...
Ik heb geen pomp (en ook geen diabetes), maar mijn zoon wel. Kom je weleens op het diabetesforum? Daar zijn misschien wat meer pompgebruikers verzameld.
Om nou zo lelijk tegen elkaar te doen...
anoniem_73526 wijzigde dit bericht op 06-10-2010 15:52
Reden: Flauw grapje
Reden: Flauw grapje
% gewijzigd
woensdag 6 oktober 2010 om 16:23
Nou, Nelladella, dan wil ik nog wel 1 keer reageren hoor. Ik snap niet dat TO meteen zo ontzettend agressief wordt als er niet geheel volgens haar verwachting wordt gereageerd en dat heeft (logisch) invloed op het verdere verloop van dit topic.
En ik snap eerlijk gezegd nog steeds niet waarom ze gewoon niet even een kort berichtje achtergelaten heeft op het diabetestopic, dan was dit hele topic helemaal niet nodig geweest.
En ik snap eerlijk gezegd nog steeds niet waarom ze gewoon niet even een kort berichtje achtergelaten heeft op het diabetestopic, dan was dit hele topic helemaal niet nodig geweest.
woensdag 6 oktober 2010 om 16:31
Ik schrik een beetje van de toon hier, heb zelf diabetes, geen pompgebruiker, maar snap best wel dat iemand een topic graag voor het uitwisselen van pompervaringen wil. Ik had zelf ook best mee willen gaan schrijven op het diabetestopic, maar ben een beetje afgeschrikt. TO, ik hoop dat je mensen vindt met wie je ervaringen kunt uitwisselen.
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss

woensdag 6 oktober 2010 om 17:14
Prima69, kom nou gewoon eens kijken op het diabetestopic! Van harte welkom, zoals iedereen die diabetes heeft of er zijdelings mee te maken heeft. We hebben geen portier en er zijn geen toelatingseisen. Hooguit dat je merkt dat iedereen over het algemeen een goed humeur heeft, maar een dip wordt ook geaccepteerd. Je krijgt nu een vertekende indruk omdat TO zo agressief reageert en dat vind ik jammer.
We hopen je gauw eens tegen te komen!
We hopen je gauw eens tegen te komen!
woensdag 6 oktober 2010 om 17:38
Ik vind dat TO helemaal niet agressief reageert. Ze geeft in haar opening al aan dat ze weet dat er een diabetes topic bestaat maar heeft een specifieke vraag. waarom zou ze daarover geen eigen topic mogen openen?
Mag er alleen in dat topic over diabetes en pompen gepraat worden? En waarom zouden mensen uit dat topic niet ook hier haar vragen over de pomp kunnen beantwoorden?
Beetje raar. Ben blij dat ik alleen maar darmklachten heb, daar mogen tenminste 1-00 topics over worden geopend
Mag er alleen in dat topic over diabetes en pompen gepraat worden? En waarom zouden mensen uit dat topic niet ook hier haar vragen over de pomp kunnen beantwoorden?
Beetje raar. Ben blij dat ik alleen maar darmklachten heb, daar mogen tenminste 1-00 topics over worden geopend
woensdag 6 oktober 2010 om 21:11
Ben erg blij om te lezen dat er ook mensen zijn die mijn reden wel begrijpen
Ik ben absoluut niet agressief, werd wel erg moe van de goedbedoelde adviezen om in de andere topic verder te praten, terwijl ik zo duidelijk was over waarom ik deed wat ik deed, en tja dat begon behoorlijk te irriteren!
Dit is never de bedoeling geweest!
Ik ben absoluut niet agressief, werd wel erg moe van de goedbedoelde adviezen om in de andere topic verder te praten, terwijl ik zo duidelijk was over waarom ik deed wat ik deed, en tja dat begon behoorlijk te irriteren!
Dit is never de bedoeling geweest!
vrijdag 8 oktober 2010 om 16:54
Even inbreken, ik las het topic omdat ik eigenlijk gewoon nieuwsgierig was naar diabetes en het hebben van een pomp, ik heb werkelijk niks inhoudelijks toe te voegen. Maar wat me opviel en ik kan niet laten er wat van te zeggen: Wat verschrikkelijk hinderlijk zijn die Engelse kreten tussendoor. Leest erg vervelend.
Ik ben weer weg.
Ik ben weer weg.