Wat eten we vandaag?
woensdag 6 oktober 2010 om 20:28
Heb varkensvleesvlees geroerbakt, met chinese kool, knoflook, gember, soja en rozijntjes. Very nice.
En: gratis tip van mij: heb bij de IKEA een puree knijper gekocht, en die is echt fantastisch!
Bodempje warme melk + klont boter in de pan, gekookte aardappels erin knijpen, twee keer roeren en je hebt heerlijke gladde puree, niet van die plakkerige. Heerlijke andijviestampot met mosterdkarbonades gehad maandag.
En: gratis tip van mij: heb bij de IKEA een puree knijper gekocht, en die is echt fantastisch!
Bodempje warme melk + klont boter in de pan, gekookte aardappels erin knijpen, twee keer roeren en je hebt heerlijke gladde puree, niet van die plakkerige. Heerlijke andijviestampot met mosterdkarbonades gehad maandag.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
woensdag 6 oktober 2010 om 20:29
woensdag 6 oktober 2010 om 20:45
Sabb wat ontzettend balen zeg!
Sri
Age invriezen kan wel; ik vind het niet superieur maar voor een snelle maaltijd wel te eten hoor!
Wij druk bezig deze week weer en dit is ook mijn derde werkdag op rij en dat is toch best even doorbikkelen na zo'n lange tijd eruit! Vanavond een nieuw concept (afhaalrestautant achtig) geprobeert en ik vond het goed te eten: Curry Up; echte Indiaase curry's met jasmijnrijst of vers naanbrood. Ik had butterchicken curry die was heel goed,, het naan-brood was werkelijk fantastisch lekker dus voor herhaling vatbaar! Vond de prijs ook heel acceptabel trouwens, zeker voor de kwaliteit van het eten.
Sri
Age invriezen kan wel; ik vind het niet superieur maar voor een snelle maaltijd wel te eten hoor!
Wij druk bezig deze week weer en dit is ook mijn derde werkdag op rij en dat is toch best even doorbikkelen na zo'n lange tijd eruit! Vanavond een nieuw concept (afhaalrestautant achtig) geprobeert en ik vond het goed te eten: Curry Up; echte Indiaase curry's met jasmijnrijst of vers naanbrood. Ik had butterchicken curry die was heel goed,, het naan-brood was werkelijk fantastisch lekker dus voor herhaling vatbaar! Vond de prijs ook heel acceptabel trouwens, zeker voor de kwaliteit van het eten.
woensdag 6 oktober 2010 om 20:56
woensdag 6 oktober 2010 om 21:05
Pasta met een saus van ui, knoflook, gele courgette, kerstomaatjes, kipfilet, oregano en een scheutje balsamico. Daarna even met wat mozzarella onder de grill. Vanilleijs met pure chocoladevlokken toe. (ik moet dat ook niet in huis halen )
@Sabbb: wat naar, balen!
@AgentL: quiche invriezen kan, maar het wordt wel wat minder lekker (met name het deeg wordt minder knapperig)
@Sabbb: wat naar, balen!
@AgentL: quiche invriezen kan, maar het wordt wel wat minder lekker (met name het deeg wordt minder knapperig)
woensdag 6 oktober 2010 om 22:25
@GB: welkom terug! Fijne vakantie gehad? Bijlezen is idd een hele klus... er wordt veel geschreven hier!
@suuz: volgens mij is er maar 1 afhaaltent met de naam die jij nu noemt... ff googlen (wat ik deed, om te kijken of er ook een in mijn woonplaats zit, ik hou erg van Indian food) en je weet dus waar jij woont, weet niet of je dat prettig vindt?
@suuz: volgens mij is er maar 1 afhaaltent met de naam die jij nu noemt... ff googlen (wat ik deed, om te kijken of er ook een in mijn woonplaats zit, ik hou erg van Indian food) en je weet dus waar jij woont, weet niet of je dat prettig vindt?
donderdag 7 oktober 2010 om 09:05
Klinkt helemaal niet gek, die CurryUp, suuz!
Hé, GB, welkom terug! Lekkere vakantie gehad? Ben benieuwd naar je (eet)verslag.
Sri
Hier wordt het een beetje een samengeraapt zooitje, vrees ik, want ik ga vanmiddag m'n week-oude neefje knuffelen! Witlofsla, restje wortelsoep, gekookt eitje. Dat werk...
Hé, GB, welkom terug! Lekkere vakantie gehad? Ben benieuwd naar je (eet)verslag.
Sri
Hier wordt het een beetje een samengeraapt zooitje, vrees ik, want ik ga vanmiddag m'n week-oude neefje knuffelen! Witlofsla, restje wortelsoep, gekookt eitje. Dat werk...
donderdag 7 oktober 2010 om 09:56
Teig; bedankt voor je waarschuwing ik woon daar inderdaad niet (was er voor mijn werk); vandaar dat ik de naam erbij kon zetten! Ik stond even met de eigenaar te praten en ze kopen het eten bij een grote Indiaase familie. Bedoeling is wel om met een jaar meerdere vestigingen te gaan openen dus wie weet zit het straks ook bij jullie in de buurt!
Manlief heeft boodschappen gehaald ook voor vanavond, ik ben dus benieuwd wat (en in welke combi ) er op tafel komt!
Manlief heeft boodschappen gehaald ook voor vanavond, ik ben dus benieuwd wat (en in welke combi ) er op tafel komt!
donderdag 7 oktober 2010 om 12:52
Bedankt voor alle meelevende reacties. Hij is wel verzekerd, maar het gaat maar tot 1000 per productgroep. Wel balen, want de groep 'elektronica' daar zit bijna alles in: tv, laptop, playstation.. We hebben helaas van mijn sieraden geen bon meer, dus dat is wel balen. Ik vind het echt eng nu om alleen bij hem thuis te zijn. Ik kwam regelmatig bij hem langs voordat ie klaar was met zijn werk, om alvast te koken enzo, maar dat doe ik ook liever niet meer. Vooral niet als het over een maandje om 5 uur al donker is. En ik ben sowieso al heel bang aangelegd van mezelf..
Maar even ontopic:
GB: Welcome back!
WTP: Ben jij ook op 5 oktober jarig? wat leuk. ik ben 20 jaar jong geworden En jij, als ik vragen mag?
Kuzu: Wat kook jij altijd veel verschillende dingen! De linzensoep klinkt lekker.
Ik een vandaag denk ik simpele pasta met rode saus.. Kan het even niet opbrengen om uitgebreid te koken en van de smaak te genieten.
Maar even ontopic:
GB: Welcome back!
WTP: Ben jij ook op 5 oktober jarig? wat leuk. ik ben 20 jaar jong geworden En jij, als ik vragen mag?
Kuzu: Wat kook jij altijd veel verschillende dingen! De linzensoep klinkt lekker.
Ik een vandaag denk ik simpele pasta met rode saus.. Kan het even niet opbrengen om uitgebreid te koken en van de smaak te genieten.
donderdag 7 oktober 2010 om 12:56
quote:Kuzu schreef op 04 oktober 2010 @ 21:18:
Hier ook een man met PS3.
Maar, we hebben uiteindelijk een soort compromis.
Hij zeurt niet over de laptop die aan mij vergroeid zit en ik zeur niet over zijn gamegedrag.
Al houden we ons er niet altijd aan..
Haha dat ken ik precies! Helaas is de PS3 nu weg..
Hier ook een man met PS3.
Maar, we hebben uiteindelijk een soort compromis.
Hij zeurt niet over de laptop die aan mij vergroeid zit en ik zeur niet over zijn gamegedrag.
Al houden we ons er niet altijd aan..
Haha dat ken ik precies! Helaas is de PS3 nu weg..