choorlucht blijft hangen

08-10-2010 15:35 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddig allemaal,

Ik heb even ene klein problem maar wat toch voor mij wel lastig is. Ik heb vanmorgen de badkamer met hg schimmelverwijderrraar onderhanden genomen irritant die zwarte zooi ! Maar wat een afzetterij want het is dus gewoon choor, wist ik veel Ik nam juist deze omdat ik dan geen last zou hebben van de choor, dus 7 euro teveel uitgeven terwijl ik voor 50 cent een flacon bleek had, net zo effectief, maar goed, dat was dus minder, maar nu zit ik dus alsnog met die choorluct, het blijft in mijn neus hangen en keel, alles wat ik eet heeft een aparte gore lucht, ik word er beetje misselijk door. Hebben jullie mischien een tip waardoor dat minder word ? ik vind choor altijd een hele dag in de neus blijven hangen, maar daar zal vast toch wel een tip voor zijn ? alvast bedankt.
Ik zou alles naspoelen/vegen met schoon water en azijn erin. Azijn ruikt ook niet lekker maar dood wel ook schimmel bacteriën en misschien vind je die geur minder erg?
Wandelingetje in de buitenlucht maken en appel eten/appelsap drinken.
chloor, als het echt chloor is kan je dit niet zomaar met elk schoonmaakmiddel schoonmaken, wat dat is echt slecht voor je gezondheid, dit heeft te maken met giftige dampen die vrij komen.

Luchten, je moet vooral goed luchten, alle ramen openzetten.
quote:Olivia1975 schreef op 08 oktober 2010 @ 15:38:

Ik zou alles naspoelen/vegen met schoon water en azijn erin. Azijn ruikt ook niet lekker maar dood wel ook schimmel bacteriën en misschien vind je die geur minder erg?

Niet zo'n fijne tip, chloor in combinatie met een zuur vormt een giftig gas..... Daarom mag je ook nooit wc-eend en glorix o.i.d. door elkaar gebruiken, kan je echt je leven kosten.

Voor TO: luchten, weggaan en iets sterk smakends eten? Pepermunt?
Alvast bedankt voor de tips hier

Ik lucht al sinds het het hele gebeuren, raampje open, ventilator aan, ik ben al buiten geweest etc... ik heb alles nagespoeld met water dat moest ook volgend de verpakking, daarna ben ik met citronella schoonmaakmiddel alles wezen afsoppen etc.... maar het blijft mar in mijn neus hangen.

Nu lees ik hier een hele fijne tip, ik kan dus met schoonmaakazijn ook schimmel van het plafond afhalen ! dat is veel minder erg idd want dat blijf niet nahangen in de neus.

Ik weet dat choor vreselijk ongezond is, maar daarom juist dus die HG, ik nog zo blij na mijn bezoek aan de gamma, nou nooit meer ! het hele huis is nog steeds vergeven, en daar woont mijn hamstertje ook nog 's in, ik hoop maar dat zij geen schade ondervind.
Girlxxx ik ken dat spul, het helpt wel goed maar inderdaad het is een hele penetrante geur. Deuren/ramen tegen elkaar openzetten misschien?
Hightea, ik kom toevallig via google ineens op overig, maand geleden presies iemand ook een topic geplaats ook hg gebruikt zelfde probleem hihi. Rot geur idd, maar ik moet zeggen mijn badkamer ziet er heel netjes uit tussen de wasbak en de tegels is wer wit en het plafond is ook prachtig het heeft me buiten de 7 euro ook nog een badjas en trui gekost, konden meteen weg hahaha. Ik accepteer het mar voor nu en zal de volgende keer en gasmasker aanschaffen tijdens de missie, en ook eentje voor mijn lieve hamster.
quote:girlxxx schreef op 08 oktober 2010 @ 16:21:

.... en zal de volgende keer en gasmasker aanschaffen tijdens de missie, en ook eentje voor mijn lieve hamster. Lief hoor!
Ik las ooit de tip van even een pannetje gekookt water met wasverzachter in de ruimte neer te zetten......

Ben wel benieuw btw of je schimmelplekken nou weg zijn, ik heb vanochtend de versie van Bison gekocht (2,99 bij de Dirk)
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
quote:sweetfirefly schreef op 08 oktober 2010 @ 16:29:

Ik las ooit de tip van even een pannetje gekookt water met wasverzachter in de ruimte neer te zetten......

Ben wel benieuw btw of je schimmelplekken nou weg zijn, ik heb vanochtend de versie van Bison gekocht (2,99 bij de Dirk)Die werkt hier als een tierelier, maar ook de chloorlucht. Er zit trouwens niet alleen maar chloor in, dan zou het echt niet zo goed werken.
quote:girlxxx schreef op 08 oktober 2010 @ 16:21:

Hightea, ik kom toevallig via google ineens op overig, maand geleden presies iemand ook een topic geplaats ook hg gebruikt zelfde probleem hihi.

Dat zal ik zijn geweest hahahaha.... Ik heb de hele dag het raam open laten staan en 's avonds maar lekker gekookt met lekkere geuren.... volgende dag was het een stuk minder, maar niks hielp verder.

Succes ermee...
Herkenbaar. Stinktroep.
Het Viva forum is papaja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven