Anorexia overwinnen!!

10-10-2010 09:28 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ladies,

Een tijdje ben ik al opzoek naar een topic over anorexia, en kon niet direct iets vinden. Ik kies er daarom voor om een nieuwe te starten. Zoals de titel al doet vermoeden, heb ik anorexia nervosa. Bijzonder in mijn geval is dat ik dit pas op latere leeftijd (24) "ontwikkeld" heb, in tegenstelling tot wat je vaak leest dat anorexia vooral jongere meisjes treft. Ik heb het idee dat ik inmiddels op de goede weg ben om deze verschrikkelijke ziekte te overwinnen, maar het blijft een bijna dagelijkse strijd. Graag zou ik met mijn ervaringen met jullie delen, zodat we elkaar wellicht tot steun kunnen zijn?!

Ik hoop op jullie reactie !
Gelukkig heb ik er geen ervaring mee, maar wil je hierbij (en anderen) heel veel succes wensen!
Kijk hier eens

Veel ervaringsdeskundigen!

Ik heb zelf ook anorexia, en ook op latere leeftijd gekregen. Ben nu 36, en heb het al ruim tien jaar. Het gaat nu beter dan ooit hoor, maar ik ben er zeker nog niet.

Ik heb al veel geschreven in het andere topic.
Ik heb het ook op mijn 23/24ste gekregen. Dus daar ben je echt niet de enigste in. Lees inderdaad het andere topic eens door, ervaringen genoeg te vinden daar.
Thnx, ik zal het andere topic eens opzoeken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven