Waar goedkope wenskaarten afdrukken?

10-10-2010 11:55 13 berichten
Hoi,

Ik wil een uitnodiging versturen (zelf ontworpen), zo'n 20. Nu moet ik ze nog af laten drukken maar ik vind het nogal prijzig. Bij albelli bijvoorbeeld 10 voor 7,--. Dat moet voor minder kunnen. Hebben jullie nog tips?
Ik had laatst uitnodigingen gemaakt, briefkaartformaat 2 op een A4. Ik heb er 8 dubbelzijdig laten printen op 160 gr papier bij Multicopy (had dus 16 uitnodigingen) voor 16 euro.
10 voor 7 euro vind ik persoonlijk erg goedkoop! Eigen ontwerp? Aflopend? Binnenzijde ook bedrukt?

Als je er maar 20 nodig hebt, zou ik niet verder zoeken als je voor 14 euro klaar bent.

Hoe meer je laat drukken, hoe goedkoper 't wordt, maar dan spreek je al over enkele honderdtallen.
hmm, goedkoop? Nou, toch nog even verder kijken en anders dan 'moet' het maar. :-)
Wat is aflopend?
Dat je ontwerp/kleur tot (over) de rand loopt en dus geen wit kader om het ontwerp heen.
Dan is het aflopend.
En is het een briefkaart (2 zijden full color) of is het een dubbel gevouwen kaart (alle zijden bedrukt?)
Heb je al op Vistaprint.nl gekeken?
Alle reacties Link kopieren
70 cent per kaart vind ik persoonlijk best goedkoop.

Ik vraag me serieus af of je een betere deal kan vinden bij zulke aantallen.
Ik heb het nog ietsje goedkoper gevonden, 6,45 bij http://www.webprint.nl/wijfotoservice/ voor 10 enkele. Heb hier al eens besteld, kwaliteit is goed. Denk niet dat je veel goedkoper kunt. Of je moet ze als foto laten afdrukken op fotopapier.
Hema, Kruidvat en Blokker hebben ook zo'n printservice. Geen idee wat het daar kost.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb ook zelf kaarten ontworpen via Hallmark. Was wel een stuk duurder (2 euro zoveel, met enveloppe, excl. verzendkosten). Maar heel mooi en werd verzonden. Ik denk dat je een goede prijs hebt. Ik vind die kopieën wat Mieke deed, ook nog best duur. Op mijn werk hadden we een hele goede kleurenkopieermachine/printer. Daar heb ik vaak zelf kaarten gemaakt en op maat gesneden op dik papier. Niet zo mooi als dat bij Hallmark.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven