Good Luck!
zondag 10 oktober 2010 om 10:08
Spannend Mal, veel plezier!
Amaal, wat goed van L! Vond hij het ook leuk?
Enka, lastig om mee om te gaan, dat is dan weer een voordeel dat Maxi zelden iemand mee naar huis neemt
Schoonmuts kwam vrijdagavond zomaar langs om de dingen uit te praten. Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.
Ga de mannetjes in bad gooien en douchen. Vent is golfen met m'n moeder.
Amaal, wat goed van L! Vond hij het ook leuk?
Enka, lastig om mee om te gaan, dat is dan weer een voordeel dat Maxi zelden iemand mee naar huis neemt
Schoonmuts kwam vrijdagavond zomaar langs om de dingen uit te praten. Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.
Ga de mannetjes in bad gooien en douchen. Vent is golfen met m'n moeder.
zondag 10 oktober 2010 om 10:25
Die Prednison. Tja. Ha stelde het dus voor en ik heb daar niet op gereageerd. Wél een allergietest. Voor de uitslag van de allergietest hoefde ik alleen de assistente te bellen. En verder heb ik nog geen afspraak gemaakt met de ha.
Wat me stoort aan de ha is dat ik ook zei dat ik last van mijn darmen heb. Omdat ik geen diarree heb, zei ze: zullen we het daar een andere keer over hebben? Zucht. Zeker omdat ik erna zei dat een verband is tussen astma/darmklachten en eczeem. Daar werd niet op gereageerd. Het was dat ik me behoorlijk ellendig voelde, ik heb daar verder niet op gereageerd. Morgen maar weer bellen maar dan voor een afspraak met haar collega, misschien kijkt ze er anders tegenaan.
Hé Mamax, waarvoor moet jij naar het zh?
En Mal, op vakantie? Veel plezier!
Jin, wat lekker dat je tevreden bent over de juf.
Oh Naat, wat een afschuwelijk bericht van die moeder. Bah.
Wat me stoort aan de ha is dat ik ook zei dat ik last van mijn darmen heb. Omdat ik geen diarree heb, zei ze: zullen we het daar een andere keer over hebben? Zucht. Zeker omdat ik erna zei dat een verband is tussen astma/darmklachten en eczeem. Daar werd niet op gereageerd. Het was dat ik me behoorlijk ellendig voelde, ik heb daar verder niet op gereageerd. Morgen maar weer bellen maar dan voor een afspraak met haar collega, misschien kijkt ze er anders tegenaan.
Hé Mamax, waarvoor moet jij naar het zh?
En Mal, op vakantie? Veel plezier!
Jin, wat lekker dat je tevreden bent over de juf.
Oh Naat, wat een afschuwelijk bericht van die moeder. Bah.
zondag 10 oktober 2010 om 11:00
quote:naatie schreef op 10 oktober 2010 @ 09:58:
Mal, ben je nog steeds zo misselijk? Balen zeg. Hoe ver ben je nu dan? Ik had er bij allebei de zwangerschappen last van tot precies 16 weken.
Dinsdag 15 weken. Maar het is nu niet meer zo erg hoor. Af en toe een buitje en dan ga ik even op bed liggen tot het afzakt.
Mal, ben je nog steeds zo misselijk? Balen zeg. Hoe ver ben je nu dan? Ik had er bij allebei de zwangerschappen last van tot precies 16 weken.
Dinsdag 15 weken. Maar het is nu niet meer zo erg hoor. Af en toe een buitje en dan ga ik even op bed liggen tot het afzakt.
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 10 oktober 2010 om 13:59
zondag 10 oktober 2010 om 14:17
Mamax, is het nu uitgesproken en voel je je er nu beter onder?
Enka, heel lastig van dat vriendje. Gewoon laten spelen samen maar er verder geen extra moeite voor doen? Kan wel eens helpen, maar je zit er nu maar mooi mee ja.
Kokos, erg naar als je niet je verhaal kwijt kan over je klachten bij de huisarts. Er bestaat wel degelijk een relatie tussen die klachten! Bloemen heb je dubbel en dwars verdiend .
Mal, fijne vakantie! Wordt er nu veel verder verbouwd nu je weg bent?
Naatie, wat fijn dat je zo´n fijne avond over vroeger hebt gehad met man van je overleden vriendin. Vriendinnen zijn vaak zo´n ondergeschoven kindje he, als het om verdriet gaat. Alsof dat niet zo heftig kan zijn als voor familie of zo. .
Enka, heel lastig van dat vriendje. Gewoon laten spelen samen maar er verder geen extra moeite voor doen? Kan wel eens helpen, maar je zit er nu maar mooi mee ja.
Kokos, erg naar als je niet je verhaal kwijt kan over je klachten bij de huisarts. Er bestaat wel degelijk een relatie tussen die klachten! Bloemen heb je dubbel en dwars verdiend .
Mal, fijne vakantie! Wordt er nu veel verder verbouwd nu je weg bent?
Naatie, wat fijn dat je zo´n fijne avond over vroeger hebt gehad met man van je overleden vriendin. Vriendinnen zijn vaak zo´n ondergeschoven kindje he, als het om verdriet gaat. Alsof dat niet zo heftig kan zijn als voor familie of zo. .
zondag 10 oktober 2010 om 14:50
maandag 11 oktober 2010 om 09:36
Lastig Jin, die van Lego is vanaf 6 jaar, misschien voor Jongste nog te hoog gegrepen? Ik vind die van Playmobil ook erg leuk, zou zelf voor die gaan. Ken mijn mannen een beetje, binnen de kortste keren zou die van Lego uit elkaar liggen en kan ik elke keer in m'n Dyson opvangbak roeren om de stukjes eruit te vissen.
Ben blij met het gesprek. Hebben allebei kunnen zeggen wat ons dwars zat en zei heeft gezegd waar zij mee zat. Goed gevoel dus.
Maxi's juf is ziek. Hij heeft nu een vervangende juf, jong meisje nog.
Ben blij met het gesprek. Hebben allebei kunnen zeggen wat ons dwars zat en zei heeft gezegd waar zij mee zat. Goed gevoel dus.
Maxi's juf is ziek. Hij heeft nu een vervangende juf, jong meisje nog.
maandag 11 oktober 2010 om 12:37
Mamax, dank voor je reactie. Ik hoopte al op een zinnig iets over die playmobil en lego van jou. Jongste krijgt denk ik toch wat dingen op de groei zeg maar, we komen om in het speelgoed wat nu voor hem leuk is. Leuke jas ja!
Amalia, we hebben ook wat tijd nodig he. Het duurt altijd lang voordat iedereen gereageerd heeft hoor .
Amalia, we hebben ook wat tijd nodig he. Het duurt altijd lang voordat iedereen gereageerd heeft hoor .
maandag 11 oktober 2010 om 13:42
Graag gedaan, maar ik heb met beide geen ervaring. Alleen met de Duplo trein, maar die wilde je niet. Is die van Lego ook met lichtjes en deuren die open en dicht gaan? Ik koop veel bij Kelcha.nl (zit bij mij om de hoek, dus makkelijk met ophalen) en daar hebben ze een superset voor 168 euro. Dat is de passagierstrein, 2 dozen rails, het station en de spoorwegovergang.
Ik vind hem ook erg leuk, kan alleen niet zien of hij ook warm is. Er zit 57% wol in, dus je zou verwachten van wel.
Fijn, krijg net van school een brief mee dat er hier in de buurt een kinderlokker rondloopt. Net nog maar een keer een uitgebreid gesprek gehad met de mannen dat ze nooit zomaar met iemand mee moeten gaan.
Ik vind hem ook erg leuk, kan alleen niet zien of hij ook warm is. Er zit 57% wol in, dus je zou verwachten van wel.
Fijn, krijg net van school een brief mee dat er hier in de buurt een kinderlokker rondloopt. Net nog maar een keer een uitgebreid gesprek gehad met de mannen dat ze nooit zomaar met iemand mee moeten gaan.
maandag 11 oktober 2010 om 13:59
Oooh, wat eng zeg. En dan te bedenken dat ik dat juist vroeger spannend vond (wist ik veel...) en ze "op ging zoeken" samen met mijn vriendinnetje. Brrr. Dat is mijn angst vooral met Oudste. Hij is zo enorm open en onbevangen naar vreemden toen (echt vrij extreem, hij kent geen natuurlijke grens naar vreemden zeg maar, hij knuffelt echt vreemde mensen hoor als hij ze aardig vindt). Ik werd er ook al op aangesproken door de juf. Dat het maar zelden voorkomt dat een kind zo makkelijk naar vreemden gaat en dus ook met ze knuffelt en zo (ik vind het echt vreselijk, maar goed). Ik heb donderdag een gesprek met hem (evaluatie bij waar we met hem heen gaan, waar ik op de groep over schreef). Ik zal het aankaarten.