Gezondheid alle pijlers

Huisarts zit vol,wat nu?

11-10-2010 13:46 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
,,,
ja dat denk ik ook wel ja
Ik ben trouwens wel een keer met een kind-met-voet-tussen-de-spaken-gehad zo naar de SEH gegaan, niet eerst langs de HAP en dat was ook goed.
Dit hoort niet echt thuis op een SEH, dus bel de assistente van de huisarts nog een keer en eis een afspraak (als het niet goed met je gaat).
Gewoon naar de huisarts gaan en je melden bij de assistente. Als je in de wachtkamer zit sturen ze je toch zomaar niet weg. Huisarts heeft altijd wel plek voor spoedgevallen hoor. Laad je ajb niet afschepen. Neem desnoods iemand mee. Succes.
///
wat een vreemde huisartsenpraktijk..... eerst bellen en geen afspraak krijgen dan bellen en dan afgescheept worden met waarom bel je niet eerder....

en ondertussen nog steeds geen huisarts gesproken, heeft hij geen telefonisch spreekuur?
Ik neem aan dat hij toch telefonisch ook wel te bereiken is door assistente. Kan zij hem niet even bellen en bij jouw langs laten rijden?
//
ja dan maar straks hap bellen als je zo veel last hebt
Ik snap het verhaal niet helemaal geloof ik.

Er werd gezegt dat je een niersteentje hebt maar er is geen echp gemaakt heb ik dat goed?

Hoe weet je dan dat het een niersteentje is en niet iets anders bv een blaasontsteking en gezien het bloed een behoorlijke en anders een nierbekkenontsteking alhoewel je daar wel meer koorts bij zou hebben volgens mij.

De huisarts vind ik een vreemd figuur en anders de assistenten wel.

Het lijkt me dat verder onderzoek wel nodig is maar ik denk dat je daar echt voor bij je huisarts moet zijn of je koorts moet inderdaad toenemen en dan zou je naar de hap kunnen bellen.

In ieder geval sterkte toegewenst het is geen pretje zo'n steentje maar gelukkig plas ik ze tot op heden zelf uit.
Ik ben met hevige koliekpijnen (had 2 nierstenen) gewoon naar de EHBO gestrompeld. Liep er toen al een maand mee en volgens de arts moest ik veel drinken zodat ik de stenen eventueel uit zou plassen. Toen dat na een maand nog niet was gebeurd ben ik naar de EHBO gegaan en mijn niersteen werd toen binnen een week vergruisd. Gewoon doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven