Mode & Beauty alle pijlers

Mooie getailleerde herfstjas

11-10-2010 17:34 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben mijn zwarte driekwart jas echt vreselijk zat, maar kan maar geen alternatief voor de herfst in de winkels vinden.

Ik zoek in een driekwart getailleerd model zonder al te veel details (ik hou niet van kleppen, pasjes, veel knopen en zo) in een mooie opvallende kleur zoals dieprood, paars, kobaltblauw of zoiets. Een bijzondere kraag zou ook wel leuk zijn. Ik zoek geen dikke winterjas, maar meer zo'n tussenjas voor de herfst.

Wie heeft er een leuke jassen shoptip voor mij? Mag ook een online shop zijn.
Kijk eens in een tweedehandswinkel. In Amsterdam slaag je bij het Waterlooplein, Laura Dolls of Episode. Dan heb je altijd iets aparts waar niet de rest van Nederland in loopt.
Kijk eens online bij:

Wehkamp

We fashion (die hebben achter de camel-kleur de door jou genoemde kleuren zitten.) klik

V&D

the bestsellersshop

Bijenkorf

Sans online.

Zelf ben ik eindelijk geslaagd. Maar het zijn er twee geworden. Ze hadden net weer nieuwe jassen binnen gekregen.....

Van het merk object heb ik er meerdere leuke gezien en die zijn ook heel betaalbaar.

Ik heb net de Libelle en de Margriet bekeken en daar staan een paar leuke jassen in. Van Turnover stond er een leuke bij en die hebben ook een eigen webshop. Ook een van Supertrash (Bijenkorf), maar die was zwart. Ik heb er een van Object gezien die er op leek en in kleur. De merken die daar in staan zou je kunnen bekijken of die een webshop hebben.
Kijk eens in de winkeltjes van de Albert Cuyp.
Hallo naturegirl,

Vorig jaar heb ik mn jas van Spoom gevonden.

Een heerlijke tussen jas. Kan geen plaatje meer vinden maar hun nieuwe autumn/winter collectie is wel uit:

http://spoom.nl/collection
Bij Mango wordt momenteel een prachtige knalrode getailleerde jas verkocht. Ik ga even voor je googelen.
Kan die jas online zo gauw niet vinden. Ik heb hem o.a. bij Mango in de V&D Rotterdam gezien.
Ik heb vorig jaar en geweldige kobaltblauwe tussenjas gescoord bij de We. En soms heeft C&A ook leuke dingen.
-boink_, die jassen van Spoom vind ik heel mooi. Ik ga deze week zeker even bij de Bijenkorf kijken welke ze daar hebben. Zitten hele aparte jassen bij. Leuk!
anoniem_75290 wijzigde dit bericht op 11-10-2010 20:28
Reden: typefout
% gewijzigd
Naturegirl..

Hoe is het gegaan..?? Gelukt, gelukt?

Zelf mn heerlijke jasje nu ook weer aan.

Hou wel van een beetje apart ;)

Ben benieuwd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven