Mode & Beauty alle pijlers

Pus

13-10-2010 13:53 54 berichten
Ik heb een grote puist met pus op me wang maar ik wil die niet uitknijpen omdat ik dan anders een vlekje/litteken krijg.

Ik dacht als ik onder de douch stond dat het vanzelf weg zou gaan, door de warmte, maar het ging niet weg

Gaat het op een gegeven moment zelf weg? Wat kan ik er aan doen om geen litteken te krijgen?

Ik loop nu met een grote puist met pus rond :(
Alle reacties Link kopieren
speld ontsmetten

huid ontsmetten

doorprikken

zut weghalen met tissue zodat je nagels de boel niet beschadigen(voorzichtig!! niet te ruw doen, geen vel beschadigen)

weer ontsmetten

dagje rusten en dan weer als ie nog niet goed weg is.

Toch?
Ja, die gaat in principe vanzelf weer weg. Niet teveel aanzitten, dat levert alleen maar littekens op. Als je het niet vertrouwd moet je even je huisarts bellen.
Mijn wang.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Beetje er aan likken.
Gewoon wél uitknijpen, heeeerlijk!
@ awnye: je motto! lol!
quote:nouschi schreef op 13 oktober 2010 @ 14:06:

Mijn wang.Heerst het?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
ik wil hem wel uitknijpen hoor ,vind ik erg leuk om te doen.
Uitknijpen is toch lekker! Als je het met en beetje beleid doet is dat volgens mij niet zo erg. En anders met een naald ja, maar dan gaat toch een beetje het effect weg...
tandpasta erop smeren voor het slapen gaan of een stukje rouwe aardappel erover wrijven
quote:Cinderella00 schreef op 13 oktober 2010 @ 13:53:

Ik heb een grote puist met pus op me wang maar ik wil die niet uitknijpen omdat ik dan anders een vlekje/litteken krijg.

Ik dacht als ik onder de douch stond dat het vanzelf weg zou gaan, door de warmte, maar het ging niet weg

Gaat het op een gegeven moment zelf weg? Wat kan ik er aan doen om geen litteken te krijgen?

Je weet toch wel dat puisten de rest van je leven op je gezicht blijven zitten? Ik loop nu met een grote puist met pus rond :(
Frankly my dear, I don"t give a damn
Knijp toch gewoon uit.

Goed ontsmetten dan zal het wel meevallen met die littekens.
Mensen hebben de biologische drang om puisten uit te knijpen. Het zal dus ergens wel goed voor zijn, anders waren we uitgestorven.
quote:Cinderella00 schreef op 13 oktober 2010 @ 13:53:

Ik loop nu met een grote puist met pus rond :(Op een of andere manier moest ik hier wel om lachen. Joh, gewoon uitknijpen.
Wil je m'n vriend ex lenen? Die is gek op puistjes doorprikken en uitknijpen

Echt hoor, eerste wat ie doet deed na thuiskomen, eerst een zoen en dan gezichtsinspectie.
Bron: http://www.paulaschoice-e ... plossingen-voor-mee-eters

Het verwijderen van mee-eters: Dit is geen elegant onderwerp, maar het is een feit en de aard van de mens, dat we onmogelijk een puistje of een mee-eter met rust kunnen laten. Gelukkig dus maar, dat het voorzichtig verwijderen van een mee-eter of puistje door het zachtjes drukken, de huid echt kan helpen. Het verwijderen van de onzuiverheden die in de mee-eter zitten en zeker in het puistje, vermindert de druk op de huid en beperkt de schade. Ja, drukken kan slecht zijn voor de huid maar hoe je drukt bepaalt of je schade toebrengt of niet. Als je te hard drukt, knijpt of de huid met je nagel krabt of krast dan doe je meer kwaad dan goed. Zachtjes is het sleutelwoord hier en indien op de juiste manier gedaan, dus voorzichtig met heel weinig druk, dan is dit de beste of eigenlijk de enige manier om een mee-eter of puistje schoon te maken.

Succes met knijpen...
Hahaha LOL!!

@Calvijn, tuurlijk weet ik dat, joh!
Dank u Quinty,

Ik knijp het uit als het wat rijper is haha.
Om te oefenen.

klik

Wel je geluid aan voor een optimale beleving
quote:BadAss schreef op 13 oktober 2010 @ 14:56:

Om te oefenen.

klik

Gatverdamme! :puke:

*waarom klik ik er dan ook op*
quote:BadAss schreef op 13 oktober 2010 @ 14:56:

Om te oefenen.

klik

Ik zit nu ook nog serieus dit spel te doen.

Zegt iets over mij
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:calvijn1 schreef op 13 oktober 2010 @ 15:09:

[...]

Ik zit nu ook nog serieus dit spel te doen.

Zegt iets over mij Geen gevoelige maag.
Hahahah, ik heb het spel ook zitten spelen, die gozer had weer een gaaf gezicht lolll
quote:nouschi schreef op 13 oktober 2010 @ 14:06:

Mijn wang.Wat maakt het nou uit hoe het geschreven wordt, het gaat toch om de inhoud van het bericht en niet om de spelling?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven