Gezondheid alle pijlers

rijexamen dochter

19-10-2010 12:25 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.Mijn dochter moet volgende rijexamen doen.Nu wil ik haar iets rustgevends geven(plantaardig).Wie weet er wat dan het beste is.
gewoon even naar de doktersassistente, uitleggen hoe en wat en dan krijg je gewoon een pilletje mee die de rijvaardigheid niet beinvloed....
Nervovit tabletjes. Werkt als een trein. Al ben ik de eerste keer nog steeds gezakt

Maar goed, bleef er gewoon heel rustig van en naar mijn idee had het geen effect op mijn alertheid ofzo.
quote:Paque_ schreef op 19 oktober 2010 @ 12:51:

[...]

Ja, joh. En nog es en nog es, en nog es á 200 euro. Kachingggg!!!!!!!

Maakt niet uit joh, verpest jij maar examen na examen.

Datzelfde examen kun je ook verpesten door iets in te nemen waardoor er iets TE relaxed gereageerd word. Dan is het alsnog kassa.

TO, waarom vraag je niet aan de instructeur of haar zenuwen buiten proportie zijn.

Met zijn ervaring kan hij vast inschatten wat nodig is.

Verder kunnen wij hier op het forum alleen maar gissen.

In elk geval zou ik niet gaan experimenteren.
Ik blijf er bij.. Valeriaan :P..

En ik ben wel direct geslaagd.. Voor het VWO en voor mn rijbewijs :P ondanks faalangst..
Gewoon even Propanolol 10mg vragen bij de huisarts. Wordt meestal gegeven bij (rij)examens en optredens.

Kruiden etc zijn niet zinvol.

[...]

Maakt niet uit joh, verpest jij maar examen na examen. Je haalt wel de druk van de ketel, waardoor dochter van TO misschien een stukje minder gestressed achter het stuur zit.

[...]

Maakt niet uit joh, verpest jij maar examen na examen.

Je haalt wel de druk van de ketel, waardoor dochter van TO misschien een stukje minder gestressed achter het stuur zit.

:)en je moet natuurlijk niet letterlijk zeggen dat ze het mag verpesten, dan heeft ze namelijk door dat je er geen veduzie in hebt
quote:SweetSummer schreef op 19 oktober 2010 @ 12:58:

Ik blijf er bij.. Valeriaan :P..

En ik ben wel direct geslaagd.. Voor het VWO en voor mn rijbewijs :P ondanks faalangst..Nounounou, wrijf het er even in . Het zakken voor mijn rijbewijs lag niet aan de Nervovit, maar aan het feit dat ik te langzaam aan het invoegen was op de snelweg.
quote:Luneth schreef op 19 oktober 2010 @ 13:16:

[...]

Nounounou, wrijf het er even in . Het zakken voor mijn rijbewijs lag niet aan de Nervovit, maar aan het feit dat ik te langzaam aan het invoegen was op de snelweg.Ah dan had ik denk ik geluk.. Bij mij was het file op de snelweg toen ik moest invoegen.. fjoeeeh... *wrijft zweet van voorhoofd..* ..
Propranolol (bekend onder de naam: bètablokkers). Huisarts bellen, situatie uitleggen en je krijgt dan een recept mee. Twee uur voor het examen 1 pilletje slikken.
Als je merkt dat dochter zo nerveus is, zou ik anders even naar de dokter bellen, die kunnen je idd wel vertellen hoe en wat...

Zelf slik ik wel eens passiflora forte rustgevend van A. Vogel. Homeopatisch, niks mis mee. Als je je gewoon aan de dosis houdt (als je een examen hebt kun je een uur voor het examen één nemen en na een half uur nog één) dan wordt je er niet slaperig van, je voelt je gewoon rustiger.
Groene of blauwe smartie.

in 1x doorslikken anders merkt ze dat het cocolade is.
Geef een smartie en zeg dat het iets is van de huisarts.
of een potje mosterd
Gewoon het weekend van tevoren flink feesten en ladderzat haar bed in laten kruipen.

Bij mij hielp het

(Ps: valeriaan helpt trouwens ook)
Beta blokkers.

[...]

Maakt niet uit joh, verpest jij maar examen na examen. Ja zeg dat vooral, dan zijn de zenuwen vast meteen weg!
quote:kusunum schreef op 19 oktober 2010 @ 13:05:

[...]dan heeft ze namelijk door dat je er geen veduzie in hebt

fiducie.

moest stiekem even lachen, is nl. een echt gronings woord en wist niet dat nog gebruikt werd.
Ik vind dit echt een gevalletje van: dat doe je toch niet!!
als je uberhaupt vindt dat ze iets nodig heeft geef dan gewoon een zoetje zonder te zeggen dat het een zoetje is. Je wil ook niet dat ze te relaxed wordt, of heel moe, je weet nooit hoe iets bij iemand uit pakt. Ik had eens een tentamen en was megazenuwachtig en bang dat ik niet kon slapen ... nam ik een half slaappilletje oid ... no way dat ik sliep en ik was tijdens mijn tentamen nog moeier dan anders.

Of een banaan, daar zitten natuurlijke endorfinen in en ook een ontspannend iets. Niemand is ooit in slaap gevallen na het eten van een banaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven