mannen op het vivaforum

21-10-2010 09:08 155 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe vinden de dames dat eigelijk dat hun forum overspoelt wordt door mannen?

mannen op het vivaforum

Totaal aantal stemmen: 125

weg ermee, het forum is voor vrouwen (14%)
weg ermee, een paar mogen blijven ter vermaak (25%)
gelukkig ook een ander geluid (44%)
hoe meer hoe beter, zo is het een afspiegeling van de maatsc (17%)
quote:roef schreef op 21 oktober 2010 @ 17:01:

Is dit forum alleen voor vrouwen dan ?

Sorry hoor, dan heb ik me vergist .Roef, zing jij toevallig?
quote:viennas schreef op 21 oktober 2010 @ 17:03:

[...]

Roef, zing jij toevallig?Als je wil zal ik iets zingen ja, luister goed .
Grappig en ik maar denken dat wij mannen de andere helft/kant van de (seksuele) relatie zijn.

Naast alle trieste figuren en hengelaars lees ik toch met regelmaat ook van diverse mannen goede dingen. Meestal kijk ik niet eens of het door een man/vrouw is geschreven dat haal ik vaak uit de tekst.
Leuk juist dat er mannen zijn, om ook hun kant te horen. Gelukkig zijn de blijvers vaak inhoudelijk en de hengelaars en geilaards zijn toch zo weg (gepest)

Ik heb er dus totaal geen moeite mee dat mannen hun visie geven over divrerse onderwerpen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
He Doddie, je hebt een AVA!!!

Ik ben ook blij met de inbreng van de mannen hier. Maar dat had ik al verteld (even on-topic blijven)
Het verschilt een beetje. Van een aantal heb ik toch het gevoel dat ze, ondanks dat ze zeggen van niet, toch komen om hier te hengelen.

Antonio vond ik erg grappig, nu vind ik alleen Rider een goede/leuke man hier, en ik moet ook wel lachen om Willem.
Grief is just love with nowhere to go
Okay nou ik hengel wel:-) is dat ook weer opgehelderd:-)
quote:badmeester schreef op 21 oktober 2010 @ 17:29:

Okay nou ik hengel wel:-) is dat ook weer opgehelderd:-)Alsof dat niet héél duidelijk was, zeg.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Je kan niet zeggen dat ik niet eerlijk was:-)

Trouwens nooit een ban voor gekregen haha
quote:doddie schreef op 21 oktober 2010 @ 17:21:

Leuk juist dat er mannen zijn, om ook hun kant te horen. Gelukkig zijn de blijvers vaak inhoudelijk en de hengelaars en geilaards zijn toch zo weg (gepest)

Ik heb er dus totaal geen moeite mee dat mannen hun visie geven over divrerse onderwerpen.

Doddie, helemaal mee eens, maar ik ben echt helemaal van slag!

wel een mooie AVA!
waar ben je van slag van, van de reacties of van de ava?

Ik denk dat het niet realistisch is dat er niet gehengeld wordt door zowel vrouwen als mannen, vind het zelfs tegenwoordig wel erg snel geroepen, als iemand zegt dat die ook ergens heen gaat wordt er al geroepen "ik hengel niet hoor"

vind het jammer dat mensen bang zijn iets leuks te zeggen uit angst dat men van hengelen wordt beschuldigd.

voelt erg als op je tenen lopen. echt hengelen daar weten we toch allemaal van wat daar mee bedoeld wordt lijkt me?
Wat denk je doddie?

Mannen kunnen mij ook "van slag" brengen, maar niet hier! op het forum. hier mogen ze wat mij betreft blijven!
Bedenk me ineens, dat mijn man straks helemaal gek wordt van je AVA! helemaal zijn vrouw!, hoor ik straks weer dat mijn mond en ogen er op lijken! heerlijk toch?

(hij loopt hier ook af en toe rond)!
we gaan te veel offtopic ermee, is er geen topic over ava's?

Leest je man alleen mee of heeft hij ook een account? Je ziet dat mannen best wel gewaardeerd worden aan de uitslag.

Ik moet er niet aan denken alleen maar met vrouwen te discusseren, hetis ook vaak lekker verhelderend als mannen bepaalde vooroordelen over hen weerleggen maar ook is het prettig dat ze het van de kant van mannen belichten juist bij die vragen over onzekerheden waar veel vrouwen mee worstelen.

Overigens vind ik zeker niet dat ze het forum overspoelen.
mijn man heeft ook een account, en schrijft af en toe! i

in tegenstelling tot sommige anderen, houden we dat wel liever voor ons zelf! (maken ons niet als stel bekend)

en dat (subtiel) hengelen lukt soms echt wel hoor, ook vrouwen onderling! en dat kan hele leuke dingen brengen!
Ik snap dat hele gehengel niet naar mensen van wie je niet eens weet of je ze aantrekkelijk vindt.

Sterker nog; ik heb er wat tegen.
dan is men echt een date aan het proberen te krijgen, en dan deel ik je mening bgb hoe weet je nu of iemand wel leuk is inreal?

Maar soms zie je ook wel dat mensen ook naar een feest gaan of club ik zie dat niet als hengelen, ik zou het ook grappig vinden iemand in real tegen te komen. Is dus laatst ook gebeurd in organza even met een forummer staan praten, vond het heel eng om naar zo'n kinkie feest te gaan en dan is even een "bekende" tegen komen gewoon leuk.

Dat is toch niet hengelen om een date lijkt me dat is gewoon grappig elkaar eens in real te zien. en al is die zo oud als sinterklaas en zo lelijk als de nacht ik hoef er toch geen sex mee te hebben. Daar heb ik het forum niet voor nodig.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 oktober 2010 @ 19:08:

Ik snap dat hele gehengel niet naar mensen van wie je niet eens weet of je ze aantrekkelijk vindt.

Sterker nog; ik heb er wat tegen.Neuken?
BGB, ben het met je eens, maar uit mijn gehengel, uit grapje ontstaan is wel iets leuks gebeurt!

En dat leren kennen gebeurt dan toch achter de forum schermen?

En jahh! die mannen die hier soms ineens binnen vallen en gaan lopen vissen in deze vrouwenvijver kunnen beter wegblijven!
quote:willem1959 schreef op 21 oktober 2010 @ 19:14:

[...]

Neuken?

Je herhaalt jezelf, Willem.

Erg vermoeiend, moet ik zeggen.

Kan me de tijd nog heugen dat je normaal postte.

Waarom heb je ooit besloten dat te laten?
ja ooit vond ik willem ook nog leuk, geen idee wat voor teleurstelling die te verwerken heeft gehad.

Overigens ook willem wel eens tegen gekomen in de fun.
met helm?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 oktober 2010 @ 19:17:

[...]

Je herhaalt jezelf, Willem.

Erg vermoeiend, moet ik zeggen.

Kan me de tijd nog heugen dat je normaal postte.

Waarom heb je ooit besloten dat te laten?Ik bedoel of dat de reden van die mannen is.
quote:Mejuffrouw_Ooievaar schreef op 21 oktober 2010 @ 19:20:

met helm? Ja, tegen keelkanker. Zo kan je namelijk niet beffen.
quote:doddie schreef op 21 oktober 2010 @ 17:21:

Ik heb er dus totaal geen moeite mee dat mannen hun visie geven over divrerse onderwerpen.Ik ook niet (ook al klinkt dit raar uit de m..., eh toetsenbord van een man). Ik ben hengelaars en trollen ook liever kwijt dan rijk, en je hoeft m.i. geen vrouw te zijn om deze mening te hebben.
World of Warcraft: Legion

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven