Vanaf oktober 2010 - Bewust Kinderloos deel 2!

21-10-2010 11:13 2504 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op dit topic kunnen dingen verschijnen die andere forummers als kwetsend kunnen ervaren. Het zou prettig zijn als iedereen in z'n achterhoofd houdt dat deze, tenzij met naam en toenaam gepost, niet persoonlijk bedoeld zijn. Net als alle maandtopics over mensen met baby's (waar gekeuveld wordt over allerhande al dan niet gezamenlijke ervaringen) delen wij hier ook graag onze ervaringen en (harde) meningen. Dit topic is niet bedoeld om de discussie aan te gaan met mensen met kinderen/ kinderwens (al dan niet in de toekomst). Deze zijn hier uiteraard gewoon wel welkom. Bottomline: Leven en laten leven. Wel zo gezellig. Dat was namelijk mijn intentie.

Wie verwacht er ook in oktober 2010 en opvolgende maanden/jaren geen kinderen? Bij wie blijft het ook in ijzig stil in de onderbuik? Wie verwacht er niet op termijn in de poepluiers te zitten? En wie houdt er nog meer niet van gekir/gepruttel?

Wie wil er naast geen klapband op de snelweg, geen mexicaanse griep, geen puisten ook geen kinderen? Dit heb ik ergens van een ander topic

Deel hier je frustraties, heerlijk geslapen nachten en anticonceptievragen!

Welkom in deel 2 en happy new topic!

quote:Ikbenanoniem schreef op 21 oktober 2010 @ 18:02:

[...]

En zou die zolder een mooie ruimte zijn voor een kleine? (spar, amoebe, vlo, mag je zelf kiezen)wiet?
quote:elninjoo schreef op 21 oktober 2010 @ 19:23:

[...]

Ik ben inmiddels ook op 't kindvrijforum binnengekomen (gelukkig werd ik niet afgekeurd op 't bijna hebben van 'n sparretje)

Lekker weer geweest vandaag. Ben in de lunchpauze 'n eind in de polder gaan wandelen. Weer 'n reden/smoes om na m'n werk niet naar de sportschool te hoeven. Nu lekker met 'n belgisch trappistje op de bank.En heb je je daar al keurig voorgesteld? Dan kom ik even gedag zeggen.
quote:viennas schreef op 21 oktober 2010 @ 17:39:

[...]

De zolder . Echt een van mijn betere werken.... Met een echte Michaelangelo op het plafond?
quote:iris1969 schreef op 21 oktober 2010 @ 19:26:

[...]

En heb je je daar al keurig voorgesteld? Dan kom ik even gedag zeggen.ja, ik ben dit keer keurig in 't voorstelforum begonnen
quote:elninjoo schreef op 21 oktober 2010 @ 19:31:

[...]

ja, ik ben dit keer keurig in 't voorstelforum begonnenHet duurt even voordat je tot het besloten forumdeel toegelaten wordt. Daarmee houden ze ongewenste pro kinderliefhebbers buiten de deur.
quote:Ikbenanoniem schreef op 21 oktober 2010 @ 19:36:

[...]

Het duurt even voordat je tot het besloten forumdeel toegelaten wordt. Daarmee houden ze ongewenste pro kinderliefhebbers buiten de deur.Slim van ze! En daar gebeurt het dus echt, in de diepe krochten van het forum?
quote:Ikbenanoniem schreef op 21 oktober 2010 @ 19:36:

[...]

Het duurt even voordat je tot het besloten forumdeel toegelaten wordt. Daarmee houden ze ongewenste pro kinderliefhebbers buiten de deur.Wat grappig! Hoe lang/hoeveel posts duurt 't voor je tot het heilige der heiligen mag toetreden?
quote:iris1969 schreef op 21 oktober 2010 @ 19:38:

[...]

Slim van ze! En daar gebeurt het dus echt, in de diepe krochten van het forum?Daar kan tenminste niet iedereen meegluren. Artemisia beslist op een gegeven moment wie ze toelaat en wanneer.
quote:Aubrey schreef op 21 oktober 2010 @ 12:03:

Viennas, dat kun je lezen in het waarschuwingen- en bantopic op Overige.Huh?
Race you to the finish Nien?

Jullie kletsen wel veel zeg. Zeker geen kinderen te verzorgen ofzo.
quote:Ikbenanoniem schreef op 21 oktober 2010 @ 19:41:

[...]

Daar kan tenminste niet iedereen meegluren. Artemisia beslist op een gegeven moment wie ze toelaat en wanneer.Oh dan heeft ze goed de broek aan! Is ze nog gevoelig voor wijn of koekjes ofzo?
quote:lief_29 schreef op 21 oktober 2010 @ 19:43:

Jullie kletsen wel veel zeg. Zeker geen kinderen te verzorgen ofzo.Nee, katten gevoed, lasagna in de magnetron en typen maar....
quote:iris1969 schreef op 21 oktober 2010 @ 19:43:

[...]

Oh dan heeft ze goed de broek aan! Is ze nog gevoelig voor wijn of koekjes ofzo?Gewoon fanatiek posten. Dan ziet ze op een gegeven moment dat je het echt meent. Alhoewel jouw roem hier op Viva je vooruit snelt Nien. Misschien krijg jij wel sneller toestemming.
quote:iris1969 schreef op 21 oktober 2010 @ 19:42:

Race you to the finish Nien?

Deal!
quote:Ikbenanoniem schreef op 21 oktober 2010 @ 19:45:

[...]

Gewoon fanatiek posten. Dan ziet ze op een gegeven moment dat je het echt meent. Alhoewel jouw roem hier op Viva je vooruit snelt Nien. Misschien krijg jij wel sneller toestemming. Aha, een uitdaging die ik natuurlijk gelijk aanga .
*Flikkert alle toverstafjes in het kampvuur*

Ik moet van Floor zeggen dat ze jullie reacties van vanochtend heel erg waardeert en ze zegt sorry voor de uitspraak; hoerig, kut topic.
quote:ihildehuit schreef op 21 oktober 2010 @ 19:59:

Ik moet van Floor zeggen dat ze jullie reacties van vanochtend heel erg waardeert en ze zegt sorry voor de uitspraak; hoerig, kut topic.Ze had het vast niet tegen mij (), maar zeg maar tegen haar dat ik haar excuses fijn vind voor de rest en voor de sfeer hier.
quote:iris1969 schreef op 21 oktober 2010 @ 20:01:

[...]

Ze had het vast niet tegen mij (), maar zeg maar tegen haar dat ik haar excuses fijn vind voor de rest en voor de sfeer hier.Ik moet van Floor zeggen dat haar excuses algemeen bedoeld waren en dus ook voor jou.

Ik moet van Floor zeggen dat ze jullie reacties van vanochtend heel erg waardeert en ze zegt sorry voor de uitspraak; hoerig, kut topic.Je bent van harte welkom voor een glas karnemelk als je terug bent FF.
quote:ihildehuit schreef op 21 oktober 2010 @ 20:04:

[...]

Ik moet van Floor zeggen dat haar excuses algemeen bedoeld waren en dus ook voor jou.Dat is lief en wellicht wordt het voorzichtig aan eens tijd om de strijdbijl te gaan begraven.....
quote:Ikbenanoniem schreef op 21 oktober 2010 @ 20:05:

[...]

Je bent van harte welkom voor een glas karnemelk als je terug bent FF. Ik zal het doorgeven aan FF.
quote:iris1969 schreef op 21 oktober 2010 @ 20:06:

[...]

Dat is lief en wellicht wordt het voorzichtig aan eens tijd om de strijdbijl te gaan begraven.....Ik moet van Floor zeggen dat ze het met je eens is, maar dat ze vanwege technische problemen niet bevoegd is om mee te graven.
quote:ihildehuit schreef op 21 oktober 2010 @ 20:13:

[...]

Ik moet van Floor zeggen dat ze het met je eens is, maar dat ze vanwege technische problemen niet bevoegd is om mee te graven.Gaat gelijk aan de slag:

(en sorry voor de technische problemen)

Ik moet van Floor zeggen dat ze jullie reacties van vanochtend heel erg waardeert en ze zegt sorry voor de uitspraak; hoerig, kut topic.Van mij hoeft niemand op z'n taal te letten, zolang we elkaar er maar niet voor staffen. Hoop dat het geen ernstige ban is? Ik heb er zelf van de zomer al eentje van 2 weken gehad, dus ga soms al op m'n handen zitten omdat 'n volgende beurt me 'n maand uitschakelt en daar ben ik te forumverslaafd voor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven