Gezondheid alle pijlers

Auw.... Buikgriep of zoiets?

23-10-2010 10:03 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds afgelopen woensdag was het zover... begon in de morgen met wat diarree en dacht ach dat gaat wel over.

Na het avond eten was het zover. Het spoot er letterlijk uit en verging van de krampen. De hele nacht in de nabijheid van de wc gebleven dus totaal niet geslapen :(

Nu is het inmiddels zaterdag en het gaat niks niet beter.... Met vlagen kan ik de pijn stillen door paracetamol en diarree remmers maar die zijn ook uitgewerkt na zoveel tijd....

Samen met het meest geweldige vrouwen kwaaltje (ongesteldheid) erbij is het nog minder een pretje... Ik sta op de kop van de pijn en de krampen en de tranen spingen me zo nu en dan in de ogen.... :'(

Het aller ergste is nog dat ik maandag een hele belangrijke soll. heb waarbij ik lichamelijk fit MOET zijn en deze zelfde soll. al een keer eerder heb moeten afzeggen wegens de gewone griep... Het is me niet gegunt...

Het schijnt te heersen dus ik ben benieuwd zijn er nog meer slachtoffers en wat doen jullie er aan?
Heb je de afgelopen dagen helemaal geen contact opgenomen met een huisarts of apotheek?
Als die sollicitatie zo belangrijk voor je is snap ik niet dat je niet gisteren (nog een gewone werkdag) al contact hebt opgenomen met je huisarts om te bespreken of hij je evt. wat zou kunnen verschrijven?
Ik zou zeggen 1 pilletje imodium en het is over...
Life is like a pipe and I\'m a tiny penny rolling up the walls inside
Nou, inderdaad, dan had ik gister, of eigenlijk donderdag nog bij de huisarts gezeten. Maar ja, daar heb je nu niets meer aan.
Even kijken of er een apotheek open is en het probleem voorleggen. Ze hebben vast wel een paardenmiddel wat direct helpt.
Heb contact gehad met de huisarts en de apotheek.

Huisarts kan niks doen, is een kwestie van uitzieken met dus die diarree remmers en pijnstillers.
Imodium

Glaasje Cola(géén light) met een schoteltje met een geprakt banaantje erbij,gaven we de bewoners van het verzorgingshuis waar ik werkte bij diarree
Voordeel is wel dat je maandag lekker strak in je vel zit,ik val zo 4 kilo af met een buikgriepje........
Ik zou geen diareeremmers of imodium nemen. Wel maandag natuurlijk als het nog niet over is. Voor nu niks eten. Alleen drinken evt boullion. Zolang je blijft eten gaat het niet over hoor. Beterschap en succes maandag.
wat echt werkt tegen diaree is het volgende.

Pak een glas met echte cola (dus geen light), haal met een papieren servet of keukenrol de prik van de cola.

Dus even het servetje in de cola doen. En daarna opdrinken.

Wel een paar keer herhalen, en je bent er zo vanaf!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven