Coma zuipen nl 2

24-10-2010 01:12 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kijkt ook??

Die reactie van die jongen; Nouja, een onderzoek op rattenhersenen zegt toch niets? Wij zijn mensen, geen ratten...

Oh god, de alcohol heeft hem al te pakken..
Van moeders mogen kids met 13 jaar al wel champagne bij oud en nieuw..

Dat hoort er bij.

En dat zeggen terwijl je kind zich in coma gezopen heeft..
quote:SweetSummer schreef op 24 oktober 2010 @ 01:12:

Wie kijkt ook??

Die reactie van die jongen; Nouja, een onderzoek op rattenhersenen zegt toch niets? Wij zijn mensen, geen ratten...

Oh god, de alcohol heeft hem al te pakken..

Ik vond de opmerking dat hij het over twee weken alweer vergeten was (waarom het niet slim is om op zo jonge leeftijd veel alcohol te drinken) veel typerender. Ehhhh... ja, jongen, en dat heeft een náám. Maar die ben ik even vergeten zeg maar...

Nazdrovje, korsakovje!
quote:SweetSummer schreef op 24 oktober 2010 @ 01:13:

Van moeders mogen kids met 13 jaar al wel champagne bij oud en nieuw..

Dat hoort er bij.

En dat zeggen terwijl je kind zich in coma gezopen heeft..En op een verjaardag gewoon een breezertje.
Vreselijk niet?

En zo ongelovelijk jong ook!

Ik moet zeggen dat ik het echt heel eng vindt dat dit voor komt. En dat ze er inderdaad geen barst van leren. Volgende keer net zo hard door. Ik vraag me dan toch af, wat is er gebeurd.. Wat is er mis gegaan?

Bij die moeder van dat meiske zou ik zeggen dat er veel te "normaal" om gegaan is met alcohol. Alsof het er inderdaad bij hoort. Als je met 13 jaar van mams mag drinken.. dan is 8 glazen met 15 jaar vast ook niet erg...
Ik vind het zowiezo slecht dat mensen hun kinderen op die leeftijd laten drinken.. Al is het op oud & niet. Je hebt ook kinder champagne in de schappen liggen?

Maar als ik hier ook kijk, het is echt tragisch.. En als de spanning van de alcohol er met hun 14e vanaf is gaat 9 van de 10 drugs proberen.. Erg zonde hoor! Sommige mensen beseffen denk ik niet hoeveel schade het kan aanbrengen bij kinderen..
Ik heb het programma nog niet gezien, dus kan daar (helaas) nog niet over meepraten.

Heb zelf op jonge leeftijd al alcohol van mijn ouders gekregen, vanaf mijn 10e een glaasje wijn met water op zondag avond bij het avond eten, dit is iets dat in bijv. Frankrijk of Spanje vrij normaal is.

Ik vond het vroeger dat ik hele gave ouders had, mocht zelf bepalen hoelaat ik thuis zou komen en ik mocht op mijn 13e al stappen (wat je heel stoer maakt op die leeftijd)

Ben nu 25, en als ik terug kijk op mijn uitgaans ervaringen dan waren de wildste gekste drank feestjes toen ik 13-15 was, heb mijzelf nooit in een coma gezopen maar mede doordat ik op die leeftijd nooit een kater kreeg kon er heel wat ingegoten worden!

Er zijn uiteindelijk geen rare gevolgen van gekomen, heb nooit drugs gebruikt, ben gewoon gaan studeren en ik val niet onder de zware drinkers (nu ik zwanger ben drink ik geen druppel, zonder moeite) .. Toch heb ik daarvoor sterk in mijn schoenen moeten staan, want op zo´n jonge leeftijd komen veel verleidingen voorbij.

Voor mijn eigen kindje dus de komende 16 jaar geen alcohol.

Daarna maar eens zien hoe ´volwassen´en verantwoordelijk mijn kleine tegen die tijd is.
Ik had de documentaire al eens gezien en was toen ook al geschokt door sommige uitspraken.

Die jongens die het maar wat grappig vonden dat hun vriend helemaal out aan allerlei slangen in het ziekenhuis lag, persoonlijk vond ik de foto's helemaal niet grappig.

Maar die moeder van die drieling sloeg alles. Ze waren nu 14 en ze vond het maar wat normaal dat ze tijdens hun verjaardagen breezers dronken, dat was dus al voor hun 14e. En ook nu, nu ze voor haar gevoel haar dochter bijna heeft zien doodgaan door drank vind ze het nog geen probleem dat ze gaat drinken. Gelukkig was die dochter zelf verstandiger, op dat moment dan, weet niet hoe dat weer een jaar later zal zijn.
Hoe heet deze docu en was het op tv?
Oude aflevering van Zembla uit 2007 ivm 15 jarig bestaan van Zembla. Staat vast wel op uitzendig gemist. Ik ben nog steeds van plan om hier de drank uit huis te laten. We hebben 2 zoons van 8 en 6 en ik hoop toch echt dat wij ze iets anders meegeven als de ouders uit deze aflevering van Zembla.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven