3000+ deel 72
maandag 25 oktober 2010 om 20:49
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
woensdag 27 oktober 2010 om 13:42
Spuka..........................................
Ik wil negeren dat het leven eindig is, wil negeren dat er een houdbaarheidsdatum aan mensen zit. Dus blijf ik ervan uitgaan dat jij gewoon 103 wordt. Waarom, omdat ik dat zo graag zo zou zien.
*zit hier gewoon met tranen in mijn ogen op mijn werk........*
Ik wil negeren dat het leven eindig is, wil negeren dat er een houdbaarheidsdatum aan mensen zit. Dus blijf ik ervan uitgaan dat jij gewoon 103 wordt. Waarom, omdat ik dat zo graag zo zou zien.
*zit hier gewoon met tranen in mijn ogen op mijn werk........*
woensdag 27 oktober 2010 om 13:50
quote:miss_understood schreef op 27 oktober 2010 @ 13:49:
Ik weet het Roos....
Ik kan zelf het niet meer uitspreken, ik ben ruim over mijn grenzen gegaan en dat voelt niet goed.Hier of elders of IRL? In ieder geval,ik vind het jammer dat je hier weggaat en zou het heel leuk/fijn vinden als je op je besluit terug zou komen.
Ik weet het Roos....
Ik kan zelf het niet meer uitspreken, ik ben ruim over mijn grenzen gegaan en dat voelt niet goed.Hier of elders of IRL? In ieder geval,ik vind het jammer dat je hier weggaat en zou het heel leuk/fijn vinden als je op je besluit terug zou komen.
woensdag 27 oktober 2010 om 13:53
quote:spuka schreef op 27 oktober 2010 @ 13:50:
[...]
Sgaap mijn houdbaarheidsdatum staat achterop en in kei kleine lettertjes, die kan ik dus niet lezen. Nou, als ie niet te lezen is, dan maar gewoon als bij de melk: snuffelen en proberen. Tot nu toe smaak ik nog alsof ik nog wel ff houdbaar ben hoor.
Gek wijf!haha hier moest ik even om lachen
[...]
Sgaap mijn houdbaarheidsdatum staat achterop en in kei kleine lettertjes, die kan ik dus niet lezen. Nou, als ie niet te lezen is, dan maar gewoon als bij de melk: snuffelen en proberen. Tot nu toe smaak ik nog alsof ik nog wel ff houdbaar ben hoor.
Gek wijf!haha hier moest ik even om lachen
a docter a day keeps the apple away
woensdag 27 oktober 2010 om 13:53
Wat lief gravin
IRL genoeg sores maar dat doet er niet toe.
Ik heb het over mijn andere vaste topic.
Ik kan daar gewoon niet meer schrijven na wat er is gebeurd.
Nick op non actief lijkt mij het beste.
Misschien kom ik nog terug onder een andere maar dat weet ik nog niet zeker.
Als ze er aan toe komen deze ooit op non actief te zetten that is
IRL genoeg sores maar dat doet er niet toe.
Ik heb het over mijn andere vaste topic.
Ik kan daar gewoon niet meer schrijven na wat er is gebeurd.
Nick op non actief lijkt mij het beste.
Misschien kom ik nog terug onder een andere maar dat weet ik nog niet zeker.
Als ze er aan toe komen deze ooit op non actief te zetten that is
woensdag 27 oktober 2010 om 13:54
Spuuk, nou weet ik nog steeds niet wat ik moet zeggen. Je zet een geweldig heldere post neer, respect daarvoor, voor je openheid en eerlijkheid.
Ik kan me nu vooral in Sgaaapie haar post vinden. Niet willen zien dat het leven eindig en voor jouw zelfs onder handbereik. Ook ik ben er emotioneel van geworden en ik ken je verder niet eens omdat ik hier nog niet zo lang meeschrijf.
Maar ehm, glitterplaatjes dus? Ik weet niet wat je er aan vind maar vooruit. Ik ben ook de lulligste niet.
Ik kan me nu vooral in Sgaaapie haar post vinden. Niet willen zien dat het leven eindig en voor jouw zelfs onder handbereik. Ook ik ben er emotioneel van geworden en ik ken je verder niet eens omdat ik hier nog niet zo lang meeschrijf.
Maar ehm, glitterplaatjes dus? Ik weet niet wat je er aan vind maar vooruit. Ik ben ook de lulligste niet.