3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 27 oktober 2010 @ 14:36:

Volgende week kan ik platliggen. (al staat dan verven op het menu.... hmmmm lastig).Platliggen en aanwijzingen geven hoe het moet is dé beste manier van verven dat weet je?
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 27 oktober 2010 @ 14:40:

[...]





Platliggen en aanwijzingen geven hoe het moet is dé beste manier van verven dat weet je?Daar ben ik mee eens!
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Doeg Vil, hoop dat je snel je eigen verbinding hebt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 27 oktober 2010 @ 14:40:

[...]





Platliggen en aanwijzingen geven hoe het moet is dé beste manier van verven dat weet je?Platliggen en mezelf aanwijzingen geven, dat wordt een beetje lastig volgens mij.....
Alle reacties Link kopieren
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 27 oktober 2010 @ 14:43:

[...]





Platliggen en mezelf aanwijzingen geven, dat wordt een beetje lastig volgens mij.....Aanwijzingen geven gaat best, ze opvolgen gaat dan wel weer wat rottiger.
Alle reacties Link kopieren
Vil nog profietsgejat
quote:FrreaK schreef op 27 oktober 2010 @ 14:38:

Nou zeg... spuuk.... zit hier even met rillingen... wat kan je het helder en goed verwoorden....



Vilma.... nog gefeliciteerd he schat!



Dank je



you're next



Hee hoe is het met jou? De laatste keer dat ik wat las van jou had je een baan.



*o, help, ik moet aan de slag en ik zit hier alweer te forummen....
Alle reacties Link kopieren
Het gaat mij er niet om dat mensen hun leed/ellende/dagelijkse dingetjes/jumps/geluk en ongeluk hier niet zouden mogen delen.

Het leven bestaat uit ups en downs, dat is het leven.

Zonder verdriet geen geluk.



Veel mensen hier hebben een rugzak vol ellende.

De 1 heeft simpelweg meer te dragen dan de ander.

De 1 kán ook meer dragen dan de ander, heeft grotere draagkracht en meer mogelijkheden.



Ik pretendeer helemaal niet te zeggend dat ik beter ben dan anderen omdat ik toevallig meer kan hebben.

En besloten heb dat ik het kan hebben, omdat ik er nu eenmaal mee moet dealen.



Met als voorbeeld een spreuk van Toon Hermans:

'Laat het leven lopen. Ga daar niet aan sleutelen. En probeer vooral niet te voorkomen dat verdriet op je afkomt, want het pakt je bij de lurven.'



Ik verwijt niemand dat ze iets niet aankan, niet weet wat te zeggen of doen in een lastige situatie.

Sta zelf regelmatig met mijn bek vol tanden.

Ik verwijt het je als je leed met leed vergelijkt.

Mijn zere teen, is voor mij net zo belangrijk als jouw gebroken nagel voor jou.

Ga alsjeblieft niet zeggen dat je begrijpt hoe het is om te gaan sterven als je zelf een depressie hebt.

Dat is een vergelijking die niet op gaat.

Niet op kan gaan.

Jouw ziekte is niet het universum, en gelukkig maar.

En zelfs na een overlijden gaat de rest van de wereld gewoon verder met ademhalen.

En dat is maar goed ook.
Alle reacties Link kopieren
Vilma! Met de egel is het goed hoor.

Je weet hoe ernstig je gemist wordt??
Alle reacties Link kopieren
Wederom een mooie post van Egel



En haha Vilma.. een week heb ik gewerkt echt waar.. het was te zot voor woorden... nu dus weer op zoek... en daar word ik niet echt blij van zeg maar
Alle reacties Link kopieren
Haha ben ik echt de volgende die jarig is... neuh er zitten er vast nog wel een paar tussen hoor...ik ben pas eind november jarig
Alle reacties Link kopieren
nou ik ben in ieder geval niet de volgende die jarig is
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Ik ben behept met een groot empathisch vermogen, bereid om mensen inzicht en uitleg te geven.

Wil iedereen helpen verder te komen en stappen te kunnen zetten in haar leven.

Ik weiger echter om mensen te pamperen, te knuffelen en te behagen terwijl er maar 1 oplossing mogelijk is.

Namelijk: De verantwoordelijkheid nemen over je eigen leven.

En het liefst met wat humor.

Jezelf wat minder serieus nemen, zo belangrijk is je probleem niet op de schaal van 1 tot 10.

Relativeren is een mooie eigenschap.



Met ups en downs, en soms een hoop gedoe. Zit er maar 1 ding op, het leven leven met alles wat je in je hebt!

Get a life! Doe iets! Grijp de koe bij de horens!

Met al je onzekerheden, pijn, wonden en ellende.

Maak er iets van, nu kan het nog!
@egel,14:51, wat een fantastische wijze post, ik maak hier op uit dat er het een en ander is voorgevallen...



Maakt ook niet uit, ik heb je ooit in RL gesproken en vind je een geweldige,leuke , sterke vrouw, ZONDER pretenties, absoluut.
Alle reacties Link kopieren
Egel ben jij ooit depressief geweest?
Alle reacties Link kopieren
Dank je Freak!



Sgaapie, je hebt (hot) mail!



Ik ben d'r ff weg van, ga maar eens iets anders doen met deze dag dan mij nog verder druk maken hiero.
en nu ben ik echt weg





*poefff*
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 27 oktober 2010 @ 15:07:

Egel ben jij ooit depressief geweest?yep
Alle reacties Link kopieren
succes egel en vilma... tot later
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
SZgaap, balen dart je het zo in je rug hebt!

Zitten, staan en lopen een beetje afwisselen, helpt je dat misschien een ienieminie klein beetje?
Alle reacties Link kopieren
dank je Vilma!
Alle reacties Link kopieren






Voor spuuk, Met de groeten van appelhond!





Lieverd, ik heb je post gelezen en je hebt me het één en ander duidelijk gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Enne, vilma!!



Ik heb gisteren aan je gedacht en een taart en slingers geplakt!



Gefeliciteerd!!!
Alle reacties Link kopieren
Egel! Wacht ff! Ik heb nog een vraag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven