Stel ik me aan?

28-10-2010 18:23 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
--
anoniem_115646 wijzigde dit bericht op 30-10-2010 18:29
Reden: Vraag is beantwoordt
% gewijzigd
Ligt er een beetje aan hoelang jullie al met elkaar omgaan...
Hoe oud zijn jullie? Cultuurverschil?
Ik snap dat je bang bent voor de "wet van Wuiles", maar ietsjes meer info is wel makkelijker advies geven!
--
anoniem_115646 wijzigde dit bericht op 30-10-2010 18:30
Reden: Vraag is beantwoord
% gewijzigd
Ik vind het niet zo raar, na 3 maanden. Of wilde je al elke zondag bij je schoonouders op de koffie?
quote:latoya schreef op 28 oktober 2010 @ 18:33:

Ik vind het niet zo raar, na 3 maanden. Of wilde je al elke zondag bij je schoonouders op de koffie? Misschien is dat wel de reden waarom hij het nog even stil wil houden, omdat jullie dan elke zondag op de koffie moet komen
Hij raakt snel op vrouwen uitgekeken? kan het zijn dat hij al een hele rits toekomstige schoondochters heeft voorgesteld? Dat paps en mams er niet zo heel erg meer in geloven?

Jij bent 19, kan ook zijn dat zijn ouders je wel jong zouden kunnen vinden.

Het zijn allemaal maar aannames, het enige eerlijke antwoord kun je alleen van je vriend krijgen.
Na 3 maanden wisten vriendlief's ouders ook nog niet van mij. Vind ik op zich niet vreemd. Zie eigenlijk ook geen verband tussen 'snel op vrouwen uitgekeken zijn' en 'hij heeft het nog niet aan zijn ouders verteld'.
Wat is het probleem nu eigenlijk? Jullie kennen elkaar pas 3 maanden? Ik zou daar geen probleem mee hebben, integendeel. Eerst samen kijken of het wel wat gaat worden, die familie komt later dan wel een keer.

Overigens, als hij inderdaad snel op vrouwen is uitgekeken, dan zitten zijn ouders echt niet meer te wachten op de volgende "schoondochter" lijkt me. Dat zou ik wel even in mijn achterhoofd meenemen.
Bij mij heeft het zeker een half jaar geduurd.

Tot die tijd moest ik in de auto bukken als we langs zijn werk, cq ouders reden.... Vond het ook wel een beetje vreemd.

Maar ja het was ook een hele vreemde vogel (net als ik).
Ehm... ik kende mijn vriend 5 maanden en toen pas kwam ik zijn ouders tegen op een verjaardag van een vriend. Voor de tijd had mijn vriend het volgens mij niet echt over mij gehad.

Ik heb hem trouwens pas aan mijn ouders voorgesteld toen we elkaar bijna 3 maanden kenden en we een paar dagen naar Parijs zouden gaan...

De ouders van mijn vriend weten overigens niet anders dan dat mijn vriend nog nooit eerder een relatie heeft gehad dan met mij (ze zullen wel wat vermoeden ze zijn niet achterlijk...), terwijl dat wel het geval is..
quote:Juf_achterbak schreef op 28 oktober 2010 @ 18:41:

Tot die tijd moest ik in de auto bukken als we langs zijn werk, cq ouders reden.... Vond het ook wel een beetje vreemd.

Dát ga je bij een toekomstige relatie hopelijk niet doen?

Want dat is best wel debiel, als ik eerlijk moet zijn...

En no way dat ik ging bukken als ik bij een leuke vent in de auto zat

hahahah ik vind dit wel heel grappig, ik heb me niet voorgesteld aan zijn ouders, hij ook niet.

Dat hebben ze zelf gedaan, ik zat dus ook in de auto te wachten om de hoek van waar hij woonde.

Ik was ook doodnerveus om zijn ouders te ontmoeten:-)

Dus voor mij mocht het nog wel even wachten, vervolgens een tikje op het raam.

Draai me om en zie dus een dame staan, jawel hoor zijn moeder.

Ze vroeg of ik binnen wilde komen, ze vond het eigenlijk leuk om me eens te ontmoeten. Ze vond het wel geinig zo;n brutale actie om me maar min of meer naar binnen te sleuren.

Hij had ook niets over mij verteld, we waren nog zooo jong, maar mams had natuurlijk door dat hij wel tot over zijn oren verliefd was.

Tot op de dag van vandaag kan ze er nog hartelijk om lachen.
Hmmm aanstellen is een groot woord.

Maar ik zou - vanuit jouw kant - het ook gewoon rustig aan doen met deze relatie/ verkering.

Ik 'show'mijn nieuwe lief trouwens ook niet na 3 maanden aan mijn ouders of het moet toevallig zo uitkomen dat je elkaar op straat tegen komt. Dan had ik hem op dat moment wel voorgesteld aan ze.
Only dead fish go with the flow

Dat heeft de tijd, TO. Het is nog erg vroeg. Valt niets over te zeggen.

Off topic: Juf, je hoort nu te winkelen voor bepaalde essentiële garderobestukken... of ben je er al uit? (of liever gezegd "in"? )

Maar ja het was ook een hele vreemde vogel (net als ik).Vreemde vogel of niet, ik had het niet gedaan.
Mijn dochter woont in het buitenland en toen zij vrijgezel was, kwamen er wel eens namen voorbij door de telefoon. Totdat 1 naam opvallend vaak voorkwam....

Toen zij na een hele tijd belde om te vragen of ik het leuk vond dat ze een weekend naar Nederland kwam met R....toen wist: Dit wordt hem! Ja hoor...inmiddels 10 jaar verder zijn ze nog samen en inmiddels getrouwd.
Dat heb ik met sieraden. Na vijf keer dragen ben ik geheid op zo´n ornamentje uitgekeken. Gelukkig zijn er meer dan genoeg sieraden op de wereld en tegenwoordig hoeven ze me niet de kop te kosten.
Ik vind het wel een verschil of hij op zijn eigen woont of niet,en dan of hij het wel of niet aan zijn ouders verteld?

Ik bedoel,mijn zonen zijn 18 en 21 maar ik heb echt wel in de gaten met wie ze om gaan,en of ze verliefd zijn ,en dat wordt ook verteld,en je merkt het in hun belgedrag enzo.

Als je vriend uit huis is,zou ik niet weten waarom hij het al aan zijn ouders zou vertellen?

Het kan ook een compliment naar jou toe zijn,dat hij je nog niet zo snel aan zijn ouders wil laten zien,omdat hij jou wél een blijvertje vindt?

In mijn geval was de liefde op een of andere manier heel snel over als ik "hem" aan mijn ouders had laten zien............
Ik ontmoet ouders liever helemaal nooit.
Ja.
Ik denk dat het er ook vanaf hangt wat voor band hij met zijn ouders heeft.

Als ze normaal ook niet alles bespreken, vind hij dit misschien ook iets om nog even voor zich te houden.

3 maanden is nog kort joh.

Na een half jaar zou ik wel denken van tsja. Niet zien is wat anders dan helemaal niet vertellen.

Dat wordt hier wel wat door elkaar gehaald.

Het hangt er inderdaad ook vanaf of hij nog bij zijn ouders woont.

De ouders van mijn ex (wel jarenlang relatie gehad) wisten wel vrij snel van mij. Hij had het toch wel veel over mij

Maar het zegt niks. Nog niet in ieder geval..

Toch vind ik het wel raar als iemand al gaat melden dat hij snel op iemand uitgekeken is. Ik zou er niet prettig bij voelen.

"Doe goed je best, anders ben ik snel weer weg".
Helemaal niet raar dat hij zijn ouders nog niet heeft verteld. Komt wel een keer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven