Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Ja,nou,ik vond het gewoon jammer dat ik alweer weg moest,thuis stond de pasta al te pruttelen dus ik kon gelijk aanschuiven

Gelukkig zien we elkaar over 2 weken alweer,geldt ook voor de anderen!

Het feest was superleuk,we waren op de fiets(j en ik) en een vriendin kwam met de trein uit een naburig dorp. Het was druk,warm en goed geregeld,regelmatig kwamen er borrelhapjes langs en ook een keer een lekkere zak friet

De muziek was helemaal goed dus we hebben de hele avond zo'n beetje op de dansvloer gestaan

Mokkie,Dance4Life is toch van Tiesto?

Jammer van het weer!
Tiesto is geloof ik wel ambassadeur van Dance4life. In november is er een groots evenement in Ahoy en daar is ie geloof ik ook bij.

Er staat trouwens weer iets op H

Ja,ik dacht het idd,leuk dat de leerlingen zo enthousiast zijn.

Mn vriendin en haar vriend komen vanmiddag,ik ben wat hapjes aan het maken en daarna gaan we gourmetten,lekker

Ik heb h gelezen!
Oja, helemaal Mokkie!

Luni zei dat het haar erg aan jouw huis deed denken.

Moet af en toe aan je denken t.a.v. de gehorigheid. Jij hebt me gewaarschuwd..

En ben jaloers op je rommelmarkt! Geen fut voor momenteel, alles gaat naar kringloopwinkel.
Leuk dat je hebt genoten, Luni! Druk weekendje wel voor jou.

Patat op het feest??
Is het erg gehorig dan, Compu? Of juist niet?

Er liggen hier drie meisjes op de grond naar een barbiefilm te kijken, erg schattig!
En ja hoor vrijdag was het raak op de 1 verdieping, maar dan in de flat naast ons. via de trap en balkon zijn ze binnen gekomen. vrouwtje helemaal overstuur, en heel het huis over hoop. Ben haast geneigd, om s'avons rond half twaalf maar een rondje langs de flats te lopen in mijn uniform. het is echt erg aan het worden en dan te bedenken dat ze verlede jaar nog bij de flat aan de over kant auto's in de hens hebben gezet. brr

nu woon ik op de derde dus daar koemn ze niet zo heel makkelijk binnen, en ik heb dan ook nog een hele gevaarliijke kat in huis, maar de klink zit er s'nacht wel op hoor en ook de voor deur gaat nu dubbel opslot. moet er niet aan denken dat ik thuis kom en dat alles over hoop gehaald is en al mijn spulletjes weg. al hoewel als nu bij me binnen komen dan denken ze dat ze te laat zijn, dat er al andere dieven langs zijn geweest. ben een beetje aan het ruimen in huis, en ja ik begin dan eerst met alles uit de kasten te halen
En ja hoor vrijdag was het raak op de 1 verdieping, maar dan in de flat naast ons. via de trap en balkon zijn ze binnen gekomen. vrouwtje helemaal overstuur, en heel het huis over hoop. Ben haast geneigd, om s'avons rond half twaalf maar een rondje langs de flats te lopen in mijn uniform. het is echt erg aan het worden en dan te bedenken dat ze verlede jaar nog bij de flat aan de over kant auto's in de hens hebben gezet. brr

nu woon ik op de derde dus daar komen ze niet zo heel makkelijk binnen, en ik heb dan ook nog een hele gevaarliijke kat in huis, maar de klink zit er s'nacht wel op hoor en ook de voor deur gaat nu dubbel opslot. moet er niet aan denken dat ik thuis kom en dat alles over hoop gehaald is en al mijn spulletjes weg. al hoewel als nu bij me binnen komen dan denken ze dat ze te laat zijn, dat er al andere dieven langs zijn geweest. ben een beetje aan het ruimen in huis, en ja ik begin dan eerst met alles uit de kasten te halen
Zoek de verschillen
Haha Poesie, nu is het een dubbelspannend verhaal Maar wel vervelend zeg, je slaapt er niet rustiger van.

Compu, ik vond het ook al erg op ons huis lijken toen ik de foto's zag. En dat gehorige tja.... Ik moet zeggen dat ik er inmddels zo aan gewend ben dat ik het nauwelijks nog hoor.

Schattig Juultje, die meisjes. Had JD vriendinnetjes op bezoek? Of waren het nichtjes?

Wij hebben het slechte weer ontlopen en zijn naar de film geweest. Naar Foeksia de miniheks Hij was erg leuk. We hadden er al een boek van gelezen, van Paul van Loon.
Het was zeker een druk weekend,miste ook al mn vrijdagmiddag natuurlijk,maar allemaal gezellig
Leuk, Foeksia! Zo jammer dat CG het niet kan volgen. Wie weet in de toekomst.

Vannacht hadden we neefje te slapen en het is dan wel confronterend hoor. Hij stelt echte waarom-vragen over dingen waar zij nog niks vanaf weet. Dan valt haar achterstand weer zo op. Maargoed, ze is gezond, ze gaat lekker op school en ze is happy. En daar gaat het om. Maar het kan toch wel even knagen dan..

Luni, geen last? Misschien doet ontspanning goed.

Poesie, wat a-relaxed. Dacht trouwens dat het tweemaal raak was, maar het was een dubbel berichtje.

Wat zou je doen als je wat zag in je buurt? Ben eigenlijk wel benieuwd.

En wat vind je van de Oh Cherso afleveringen? Of volg je het niet?

Huis is gehorig, houten vloeren. Van de buren heb ik weinig last, maar zij wel van ons, dat weet ik zeker. CG stampt door het huis.
Juultje, ik reageer nog op je mail hoor! Agenda ligt benee.

Trusten!
Er waren gisteren 2 buurmeisjes, JD was eerst daar, toen hebben ze hier Barbie gekeken en daarna zijn ze weer naar de buren vertrokken. Het is altijd een heen-en-weer-gejojo hier tussen alle huizen.

Vervelend, Poesie! Scheelt wel dat je hoger woont, maar toch...

Leuk, Mokkie, naar de film. Hoe vond MB 'm?
*hijg hijg* Beetje druk dus meld me even en dan weer snel door
Zo,lekker thuis,zo even de Wii aanslingeren
Ik heb vandaag ook gewii-et! Goed he?
Mens!! Ben trots op je
Werd ook wel weer eens tijd...

Ik ben ook best trots op mezelf

Drukke dag gehad? Ben je weer helemaal beter, ook met je rug enzo?
Goeiemorgen!
Goeiemorgen

We hebben tot 22 uur gebowld gisteren haha,ik vind dat wel het leukste om met zn tweeen te doen van de sport resorts.

Het gaat allemaal goed,zolang ik mn medicijnen neem,zondagavond had ik niets ingenomen en gisterenochtend ook niet dus toen kwam het even heftig aan.Dat weet je dan ook weer
Je eerste zin moet je wel goed lezen, anders denk je nog dat je iets anders hebt gedaan...

Ik kan ons cd-tje van Wii sports niet meer vinden

Hoe lang moet je je medicijnen nog slikken?
Ik dacht eraan toen ik het schreef idd Maar daar hoef je niet ' bang' voor te zijn hoor haha,niets voor mij.

Geen idee,zaterdag ga ik weer naar fysio en dan daarna terug naar de ha. Even confronteren met de conclusie van de fys.

Ben weg trouwens,ff wat meuk wegwerken!
Nee, dat dacht ik al!

Net weer gesport op de Wii. Ik ga eens kijken of ik sports ook los kan kopen.
Leuk Juultje, dat ze de buurmeisjes nog heeft gezien in de vakans. Lekker dat ze nu weer naar school zijn he!

Heb veel gedaan in huis, alles achterstallig. Dat blijft echt liggen als je CG thuis hebt namelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven