Verjaardag anders vieren.....

31-10-2010 19:23 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in Januari jarig en wil graag mijn verjaardag vieren maar liever niet thuis. Heeft iemand tips om mijn verjaardag buitenshuis te vieren maar toch enigzins betaalbaar??
quote:Cateautje schreef op 31 oktober 2010 @ 19:46:

Het ligt er aan waar je woont. Hier in Rotterdam zijn een aantal restaurants waar ze all you can eat prijzen hebben en dat is al vanaf 20 euro per persoon. Ik heb op die basis een keer Japans gegeten en dat was prima te doen.

Dus waar zit je?Shabu Shabu toevallig? Ik vond het eten echt heerlijk!
quote:miloo schreef op 31 oktober 2010 @ 20:30:

[...]

Kom je ook?Jazeker.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Shabu Shabu zit ook in Amsterdam sinds kort (Heinekenplein)
quote:layla1969 schreef op 31 oktober 2010 @ 20:35:

[...]

Shabu Shabu toevallig? Ik vond het eten echt heerlijk!

Nee, die tent op de Coolsingel (ben even de naam kwijt). Je kan daar sushi eten, tepan yakki en chinees/kantonees.

Moet Shabu shabu dan ook maar eens proberen.
Bedankt voor al jullie tips, denk dat ik ga bowlen of Sushi eten.......
quote:DrFeel schreef op 31 oktober 2010 @ 20:16:

Ik heb wel eens een high tea gedaan voor groep vriendinnen, met een paar vriendinnen dagje sauna, uit eten met mijn ouders/broer en aanhang. Dan betaalde ik.

Een vriendin van me doet al een paar jaar wat er op de website van Beatrijs staat: restaurant uitkiezen en dan rondmailen hoe laat iedereen er moet zijn. De rekening wordt tot op de cent gedeeld met alle gasten, gatverdamme. Heb vorig jaar afgehaakt omdat ik het zat was. Vond het zo egocentrisch. Vier dan je verjaardag niet als je er niks in wil investeren. (ja ik ben streng )Ja, daar zou ik ook een keer klaar mee zijn. En ze verwacht zeker nog een cadeau ook.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 31 oktober 2010 @ 20:35:

[...]

Jazeker.Neem wel je beenwarmers mee hè.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven