Springkoe

30-10-2010 21:36 51 berichten
Hallo!

Ik had een vraag voor googlewonders

Mijn dochter speelt op het kdv altijd met een rubberen koe, waarop je kan springen. Echt super schattig, het eerste wat ze zegt als ik zeg dat we daar heen gaan is: "Koe!"

Omdat ze nu minder daar is en nog steeds niet is uitgekeken op dat ding, probeer ik hem te vinden om cadeau te geven met Sinterklaas. Als ik google, vind ik het niet.

Weet iemand wat ik bedoel en waar ik het kan vinden?

Hope so!

Ps: ik wacht nog op antwoord op prangendere zaken van het management van het kdv, ik zou graag willen dat ze daar eerst antwoord op geven voordat ik ze lastig val met springende koeien )
Alle reacties Link kopieren
http://www.youtube.com/watch?v=p6fZg8P_ ... re=related
Het Viva forum is papaja.
quote:NymphadoraTonks schreef op 30 oktober 2010 @ 22:06:

http://www.youtube.com/watch?v=p6fZg8P_ ... relatedDie is het idd! Mijn dochter springt alleen 2 keer per seconde, dus dit rustige springen is echt anders om te zien!
Van die Rody zie ik alleen maar vallende kinderen en geen Rody van de grond komen

http://www.youtube.com/watch?v=p7KBTrEN ... re=related
Leuk Nympha!

Zou er kwaliteitsverschil in zitten tussen goedkope en duurdere?

En fijn dat ik nog te volgen was

Zou dit voor klein meisjje van drie nog leuk zijn? Heb ook zoontje van 1 dus hij komt er toch wel
http://www.skippyanimals.nl/

heel veel variaties
Zit net de folder van de Lidl te lezen staat een springkoe in te koop vanaf 8 november. Hij kost ¤ 12,99
quote:love2dance schreef op 30 oktober 2010 @ 22:28:

Zit net de folder van de Lidl te lezen staat een springkoe in te koop vanaf 8 november. Hij kost ¤ 12,99Wow! Dat wordt het dus! Naar welk adres kan ik de koelkast sturen
Ik had hem bij kruidvat gekocht en zou er echt geen 20 (of meer) voor willen betalen. Toen kind drie was vond ze hem echt niet leuk meer (was voor baby's :D) Maar toen had ze ook al een poos een gewone skippybal.
Patricia,

Bedankt, vandaag op zoek geweest naar cadeautje voor dochter die binnenkort 1 wordt, maar ben niet geslaagd, en vind dit wel erg leuk.

Als ze het niks vindt, zet ik hem leuk op haar kamertje :-)

Ik vraag me ook af of er verschil in kwaliteit zit tussen de duurdere en de goedkopere.
quote:dolly76 schreef op 30 oktober 2010 @ 22:46:

Patricia,

Bedankt, vandaag op zoek geweest naar cadeautje voor dochter die binnenkort 1 wordt, maar ben niet geslaagd, en vind dit wel erg leuk.

Als ze het niks vindt, zet ik hem leuk op haar kamertje :-)

Ik vraag me ook af of er verschil in kwaliteit zit tussen de duurdere en de goedkopere.Die dure Zien er iets mooier uit maar zijn kwalitatief gewoon gelijk aan de goedkope. Dat mooiere ziet een 1, 2, 3 jarige niet (en waarschijnlijk vind juist kind de goedkope mooier, rood is leuker dan wit vaak )
Hahah Zie het maar als vervroegd Sint kado laat die koelkast maar zitten ...
ik vind zo'n ding er echt hilarisch uitzien!

zou er bijna zelf op willen gaan zitten
Maar ik vind die duurdere mooier en zou dan ook die kopen omdat ik zelf ook tegen al dat speelgoed aan moet kijken
Wow! Ik kan ook niet even bij de boerderettes zitten

Duurder of goedkoper, maakt mij niet uit. Mijn dochter ook niet; verschil skippy of koe wel! Ze is helemaal gek van koetjes. Ben zo blij met dit topic, bedankt allemaal!

Love2dance, graag vrienden worden zodat ik een koelkast kan sturen ( 0f igg een doos merci, of bloemen )

Fijne avond iedereen!
Mijn dochter heeft die skippy koe voor haar 4e verjaardag gekregen. Ze vindt hem helemaal geweldig en mijn dochter van 2 ook.

En ja... eigenlijk is ze wat te groot voor de koe, maar ze heeft hem dus gekregen en ze vindt hem erg leuk. Benen in de nek en springen maar. Je kunt er dus nog wel jaartjes mee vooruit.
.
anoniem_29452 wijzigde dit bericht op 02-11-2010 23:28
Reden: reclame
% gewijzigd
* reclame voor je eigen site mag niet op viva Pmiek.

patricia Ik hoop dat het wat is hoor die koe van de lidl.

zoals hierboven al geschreven zal er best wat verschil in zitten maar het is maar net waar je voor kiest toch? Sommige dingen vind ik zelf belangrijk om voor kwaliteit te gaan andere dingen minder.
To, heb je m al binnen?
Ik heb 'm bekeken, hij ziet er echt ge-wel-dig uit (dat filmpje van dat jochie, how cute!). Hier helaas nog geen kinderen, ik denk dat ik 'm koop voor mijn neefjes in het buitenland (2 en 4 jaar).
A.s. week in de aanbieding bij de L i d l.
Ik heb gekeken op de Lidl site, maar zag hem er niet tussen staan. Morgen ga ik naar de Lidl toe, ik hoop dat ze hem nog hebben! Anders toch weer via Internet bestellen
Als je 'm bij skippykoe gaat bestellen, heb ik nog een kortingscode voor je uit de nieuwe 'mama'. Code is Mama.
Oja, je krijgt dan 20% korting.Is toch de moeite waard.
quote:patricia1987 schreef op 11 november 2010 @ 15:44:

Ik heb gekeken op de Lidl site, maar zag hem er niet tussen staan. Morgen ga ik naar de Lidl toe, ik hoop dat ze hem nog hebben! Anders toch weer via Internet bestellen Gevonden je linkje, is niet echt een koe
Nope
Dankjewel iedereen!

Ze heeft hem! Ik heb hem zaterdag kocht, het is idd geen koe

(maar zo noemt ze hem wel ) Het was de laatste, ook was de doos beschadigd waardoor we nog 30% korting kregen.

We hebben hem niet voor Sinterklaas bewaard, omdat ze al helemaal door het dolle was in de winkel dus dat had weinig zin, ze had het al lang gezien;) Helaas is hij enkele centimers hoger dan die van de kinderopvang, waardoor ze niet goed kan afzetten. Ze gebruikt hem nu nog als hobbelpaard.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven