3000+ deel 73
zondag 31 oktober 2010 om 17:07
Alweer het 73e deel van 3000+
Het topic waar lief en leed gedeeld word, waar je kan lachen en kan huilen.
Er zijn een paar belangrijke regels:
- Heb respect voor elkaar, geen gevoelige info quoten
- Zoals gezegd leed is leed, vergelijk het niet met elkaar
Verder is iedereen welkom, maar let op voor je het weet zit je er aan vast
Het topic waar lief en leed gedeeld word, waar je kan lachen en kan huilen.
Er zijn een paar belangrijke regels:
- Heb respect voor elkaar, geen gevoelige info quoten
- Zoals gezegd leed is leed, vergelijk het niet met elkaar
Verder is iedereen welkom, maar let op voor je het weet zit je er aan vast
a docter a day keeps the apple away
maandag 1 november 2010 om 16:12
quote:marmul schreef op 01 november 2010 @ 09:46:
Goedemorgen allemaal!
angel twee stopt ermee!
en ik heb een lijstje voor vandaag:
- kamer schoonmaken en opruimen
- Was aanzetten en ophangen 2 gedaan!
- wc schoonmaken
- boodschappen doen
- boek lezen
- nieuwe telefoon gaan begrijpen
tussendoor zal ik gezellig berichtjes plaatsen
Goedemorgen allemaal!
angel twee stopt ermee!
en ik heb een lijstje voor vandaag:
- kamer schoonmaken en opruimen
- Was aanzetten en ophangen 2 gedaan!
- wc schoonmaken
- boodschappen doen
- boek lezen
- nieuwe telefoon gaan begrijpen
tussendoor zal ik gezellig berichtjes plaatsen
a docter a day keeps the apple away
maandag 1 november 2010 om 16:16
maandag 1 november 2010 om 17:26
Hey hallo zeg,
Weinig gepost vandaag. Iedereen een RL?
Ik niet hoor, want ik heb rapporten. Was vanmorgen om 4 uur alweer op om eraan te werken, kon niet meer slapen van de stress. Toen om half 7 naar m'n werk. Ik ben nu net thuis en hup,weer aan die rapporten. Er komt geen eind aan. Soms, heel soms maar, vind ik dat ik een rotbaan heb!
Weinig gepost vandaag. Iedereen een RL?
Ik niet hoor, want ik heb rapporten. Was vanmorgen om 4 uur alweer op om eraan te werken, kon niet meer slapen van de stress. Toen om half 7 naar m'n werk. Ik ben nu net thuis en hup,weer aan die rapporten. Er komt geen eind aan. Soms, heel soms maar, vind ik dat ik een rotbaan heb!