Kijk naar mij!!!

02-11-2010 14:16 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Echt, zo'n geinig plaatje, waarom verkopen ze dat niet hier in de winkel. Hilarisch, misschien nog wel lekker ook:

Djeeez,

Hilarisch!
Nou, ik meen toch stèllig, dat ik vorige week... nee, vorige maand in... waar was 't nou?... ergens in de buurt van Lelystad... of was 't nou op internet?....

Afijn, ik heb 'm laatst zien liggen hoor! Naast de uit de kluiten gewassen aubergines, ik weet 't zeker.

Dacht trouwens niet, dat ze eetbaar waren. Volgens mij ter versiering of voor gebruik... Maar ik weet 't niet zeker!
Ik heb hem ook ergens gezien. In Lelystad inderdaad, maar ook in Amsterdam en even denken hoor......Maastricht geloof ik.
quote:Chardonnay schreef op 02 november 2010 @ 14:40:

Ik heb hem ook ergens gezien. In Lelystad inderdaad. Maar ook in

Amsterdam en even denken hoor......Maastricht geloof ik.

Ja, zie je wel! Ik zit me hier sùf te piekeren, maar volgens mij was het toch in Lelystad. In dat ene winkeltje in de Hoofdstraat, vlak achter de Hema.

Daar lagen ze in de etalage, maar geen idee wàt voor winkel het was. De komkommer was in ieder geval wel ingeseald.... raar hè?
Menen jullie dit nou echt? Ik ga binnenkort naar Lelystad en zal dan eens kijken of ik dat winkeltje kan vinden. Lijkt me wel humor, zo'n jongen in de sla.
Het is een courgette volgens mij, geen komkommer. En die zijn heel fijn voor van alles en nog wat, maar niet rauw in de sla...
Lelystad??? nee joh, Almere... dat weet toch iedereen? Mafkees.....
quote:luna1 schreef op 02 november 2010 @ 14:57:

Het is een courgette volgens mij, geen komkommer. En die zijn heel fijn voor van alles en nog wat, maar niet rauw in de sla...

SHit, je hebt gelijk het is een courgette.

Nou ja, ik verzin wel wat anders
quote:Liv schreef op 02 november 2010 @ 15:05:

Lelystad??? nee joh, Almere... dat weet toch iedereen? Mafkees.....Niet in Lelystad ?
Hahaha, ik zie nu pas je plaatje Sytze! Hij is leuk!
oh, en nee, dus níet in Lelystad. Almere, daar moet je zijn. Maar zal ik anders even voor je kijken?
Het is eerder een augurk dan een courgette hoor.
Jullie hebben overduidelijk de workshop Creatief Volkstuinieren gemist. Elk jaar in de lente in Kutkrabbeveen.

Zo heb ik een zeer mooie Rettich kunnen grootbrengen waar ik erg veel plezier aan heb tijdens familiefeestjes en dergelijke.

Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Liv schreef op 02 november 2010 @ 15:14:

oh, en nee, dus níet in Lelystad. Almere, daar moet je zijn. Maar zal ik anders even voor je kijken?

Nou, dat vind ik dan heel sympathiek

Maarre, wel met een lange slurf he. Die zijn het lekkerst. En hij moet zo mooi rechtop kunnen staan, als op het plaatje.

Sorry, voor de vele eisen maar ik kijk er graag lang en goed naar he.
quote:Maleficent schreef op 02 november 2010 @ 15:18:

Jullie hebben overduidelijk de workshop Creatief Volkstuinieren gemist. Elk jaar in de lente in Kutkrabbeveen.

Zo heb ik een zeer mooie Rettich kunnen grootbrengen waar ik erg veel plezier aan heb tijdens familiefeestjes en dergelijke.

[afbeelding]
quote:NevankaLetonja schreef op 02 november 2010 @ 15:17:

Het is eerder een augurk dan een courgette hoor.Denk je, ook als je echt heel erg goed kijkt?
hahaha..
Ik ga morgen gelijk even kijken hoor Sytze! Als ik een mooie vind, zal ik hem dan gewoon voor je meenemen?
quote:Liv schreef op 02 november 2010 @ 15:38:

Ik ga morgen gelijk even kijken hoor Sytze! Als ik een mooie vind, zal ik hem dan gewoon voor je meenemen?

Ja, maakt niet uit wat ie kost. Ben er al jaren naar op zoek. Hele werelddelen afgereisd om zo'n mooie te kunnen bekijken.

Ligt ie gewoon in Lelystad

Maar ik heb er dan wel een binnenkort, dat maakt veel goed
Nee suffie, Almere..... zucht..... (tis dat ik je zo lief vind...)
Moet dit zien: deze zijn al helemaal voorbereid!

quote:Charlotte69 schreef op 02 november 2010 @ 16:07:

Moet dit zien: deze zijn al helemaal voorbereid!

[afbeelding]Hàndig!

misschien een lekker aardappeltje bij de courgette dames?

Whahahahaha, die heb ik nog nooooit in een etalage gezien!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven