De lekkerste appeltaart

20-08-2008 08:46 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

ik heb gisteren een hele emmer met goudreinetten gekregen en wil daar graag een heerlijke appeltaart van bakken. Nu ken ik de standaard appeltaart wel, dus wie heeft er voor mij een heerlijk recept voor een zalige appeltaart??

(ik heb al gekeken op internet, maar daar zie je door de appeltaart het bos niet meer)

Groetjes Hugnyt
Ok, bedankt voor de tip. Ik houd het spijs wel even in bewaring (had het net gekocht, dom dom) en ga nog wel even op stap voor wat bitterkoekjes. Klinkt goed en ik ben er gek op, dus goed plan! Even verkruimelen en dan op de bodem strooien neem ik aan??
Annie;

Ja geweldig hé die site!

Ik maak (veel te) vaak appeltaart. Spijs doe ik er in deze tijd wel eens in, lekker. Je moet het los kneden met een beetje ei en dan een (dun!) laagje over de bodem dus niet te veel dan gaat het overheersen. De dudok is en blijft mijn favoriet. Dat deeg is zo lekker en die kruimeltjes er overheen.

Dat wordt vast een succes! Eet smakelijk...
Schuddebuikje, ik ga dan idd toch ook wat spijs erdoor doen. Lijkt me zo lekker! Ik heb toch ook maar wat bitterkoekjes gehaald, doe ik ook nog een dun laagje over het spijs heen. Jullie horen wel hoe het was! Morgen ga ik mijn collega's ermee verrassen!
hoe werkt dat met die kookpudding, kan ik vb gewoon een pak voor appeltaart van Honig kopen en dan alles zelfde doen enkel tussen onderkant en de vulling een laag klaargemaakte pudding doen ???
Ik giet meestal de zelfgemaakte kookpudding eroverheen. En ik maak hem met 1/2 melk en 1/2 slagroom. Erg lekkere combinatie!
Hij was heerlijk, maar wat machtig zeg! Had er nu maar alles doorheen gemikt: spijs én bitterkoekjes. Lekker!!! Vonden mijn collega's ook
quote:AnnieThePannie schreef op 04 november 2010 @ 22:30:

Hij was heerlijk, maar wat machtig zeg! Had er nu maar alles doorheen gemikt: spijs én bitterkoekjes. Lekker!!! Vonden mijn collega's ook Oeh, bitterkoekjes EN spijs!! Dat klinkt lekker

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven