Januari 2011

30-04-2010 19:13 2484 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Vanmorgen heb ik getest, ik ben zwanger! :-) In januari 2009 gestopt met de pil en een hele onregelmatige cyclus. Ik ben zo blij! Hopen dat het allemaal goed blijft gaan.

Volgens mijn eigen berekening zou het in januari de bevaldatum zijn, vandaar dat ik dit topic open. Volgens mij was 'januari 2011' er nog niet, als het wel zo is, sorry dat ik deze aanmaak.

Jeetje, volgende week maar eens langs de huisarts enz.

Groetjes,

Streepjescode

Het is gelukt om de tabel toe te voegen! Als jullie de gegevens voor erin onderaan in jullie bericht dikgedrukt neer willen zetten, kan ik het gemakkelijker vinden en in de tabel plakken.

Je kan iets dikgedrukt typen door op het B-teken te klikken bij het schrijven van een nieuw bericht en tussen die ][ je bericht te typen, dus ....]typen[.....

Ik hoop dat het lukt!

NaamLftKindjeDatumProvOverigNollekex1exxSam

01-09-2010 14:20 uurMirre102291e30-12xZoon

04-12-2010Zoplotseling301e31-12xj/m is bekendStreepjescode301e3-1ZHDochter

25-12-2010 18:31 uurSofiaLaLa301e7-1ZHj/m is verrassing

verlof m.i.v. 29-11

zwangerschapsyoga

gestart 25-8Little Green281e9-1GRverlof m.i.v. 10-12Sinojo373e11-1NBverlof m.i.v. 1-12Mojitolise291e13-1UTverlof m.i.v. 15-12

zwangerschapsgym

start 23-10Mickey79311e15-1NBverlof m.i.v. 20-12,

zwangerschapsyoga

gestart 8-9Rituals_addict261e15-1NHxHelena281e15-1NHschildklierafwijking,

j/m is verrassingTeepje291e17-1ZHverlof m.i.v. 17-12

zwangerschapsgym

start 25-10Lichtelijk271e20-1DRzwangerschapsyoga

al gestartFloortje_7302e22-1OVzoon (08-02-2009)

verlof m.i.v. 11-12Mamamuis302e25-1DRxMoontje86242e26-1DRxMaliboo241e29-1UTverlof m.i.v. 27-12

zwangerschapscursus

start 4-10
Teepje, mooi, zo'n grote ronde buik! Ik vond mijn buik ook eerst heel mooi rond worden, maar moet nu toch wel realistisch zijn en toegeven dat ie heel bescheiden is. Een collega is twee maanden later uitgerekend maar heeft meer buik dan ik!

Ik heb vandaag ook weer vrij, maar de woensdagen zitten elke keer weer vol! Vanochtend naar orthodontist (ja, heb een beugel, nog een jaar te gaan!) en naar fysio (die wil dat ik tot zes weken voor de uitgerekende datum wekelijks kom). Daarna voor mezelf een heerlijke flanellen pyjama gekocht (moet toch wat fatsoenlijks aan in mijn kraambed, en ook wel handig als het lekker zacht is en knoopjes heeft voor evt. borstvoeding). En eindelijk heb ik een positiejas voor de winter!!!! Na twee keer een jas teruggestuurd te hebben, heb ik nu toch een iets duurdere jas van Bon Prix (al hoewel, maar 60 euro). Zie: http://www.bonprixsecure. ... cePageClick=article_image

In veilig zwart, dat verkoopt weer makkelijker via Marktplaats.

En gisteren via marktplaats een rose Lodger Shelter omslagdoek gekocht om de beeb lekker in te kunnen pakken in de maxicosi in de auto, niet echt om als draagdoek te gebruiken (of wellicht van de auto naar de voordeur, dan heb ik in elk geval mijn handen even vrij).

O ja, gaan jullie een magnetronsterilisator gebruiken voor de spenen en flessen? Wij moeten sowieso uitkoken omdat we nog oude loden leidingen hebben..

Ik weet nog niet of ik met Neutral ga wassen, wil de beeb niet te veel beschermen. Mocht ze niet tegen gewoon wasmiddel kunnen, dan ben ik nog snel overgestapt, toch?
@Mickey, bij ons was wassen met neutral een voorwaarde van de kraamverzorgsters. Het is niet zo dat je helemaal niet met gewoon wasmiddel mag wassen maar de eerste weken hebben ze zo weinig weerstand dat neutral een must is. Daarna kan je sowieso weer je eigen wasmiddel gebruiken. En idd geeft dat problemen dan overstappen op iets anders.

Ik ga je jas zo even bekijken!

Die lodger shelter heb ik ook! Alleen dan bruin. Ik vond de maxi cosi zo zwaar en liet die altijd in de auto staan. Baby in de drager op mijn buik en de handen nog vrij. Lijkt me nu trouwens helemaal ideaal omdat zoontje ook nog verplicht een handje moet na het uitstappen van de auto.

Ik heb vandaag de babykamer geverfd. Kenia-wit. (Roomwit). Hij was lelijk geworden en er zaten strepen waar een stoel tegenaan was gaan schuren. Nu dus weer kraakhelder. Komen straks de stickers erop, van allemaal verschillende dieren in allerlei kleuren.

Ik heb gisteren stof gekocht voor lakentjes en vandaag heb ik al een lakentje genaaid! Zo leuk om te doen, met een rood bandje bovenlangs en de rest is rood-wit geblokt.

En ik las van iemand hier die naar de pedicure was geweest. Even een tip: als je er nu nog zelf bij kan, doe het! Ik heb het iig wel gedaan. En direct bikinilijn gedaan, nu ik heb nog kan zien. Anders moet de VK straks een baby uit het oerwoud halen, haha.

En qua laken: klopte helemaal. Ik heb de vorige keer een soortgelijk hoeslaken van mijn buurvrouw geleend. En nu koop ik er 1. Zoontje heeft hem straks toch nodig met zindelijk worden.

Gegroet! Ik moet zoontje van de opvang halen.
Zo, ben ik ook weer eens...

Tussen het vele slapen door, jeetje wat vreet zo'n kleintje een hoop energie zeg.

Ik krijg helemaal de kriebels als ik lees dat sommigen het kamertje al afhebben. Wij moeten nog beginnen... Wel alles al in huis, hopelijk gaan we dit weekend een beetje opschieten.

Mijn verlof is ook in zicht: alleen volgende week nog 1,5 dag en de week daarna 1 dag. Ben wel aan verlof toe. Er zit een aardig toetertje op mijn buik. Gisteren ook verteld dat ik na mijn verlof niet meer terug kom (ik ga het moederschap combineren met werken in de eigen zaak van Streepjesman). Had wel wat engs, mijn financiële zekerheid opgeven.

Maandag weer een pretecho gehad. Helaas keek de kleine meid naar mijn rug, dus geen foto's kunnen maken. Wel hebben we gezien dan ze nu met haar koppie naar beneden ligt. Ze lag heel lang in een stuit, hopelijk blijft ze lekker naar beneden liggen zo.
@streepjescode, jammer dat ze met het gezicht naar de rug lag, bij mij was het ook zo maar toch hebben ze tussen de benen door nog naar het gezichtje kunnen kijken. Mag je nu nog een keer terugkomen om wel foto´s te kunnen laten maken?

@scheren, voeten en al het ander wat je straks niet meer kan zien..... wat je nu nog kan idd doen. het scheren gaat niet meer hahah dat mag manlief nu voor me doen.. me benen lukt nog wel maar ik ga echt niet met een oerwoud bevallen hahahha...

Vandaag veel last van me bekken gehad, wordt gestraft voor alles wat ik vandaag gedaan heb... weet nu niet meer of ik moet zitten,liggen en wat allemaal ernog meer onder valt...

wordt een vroege vandaag in iedergeval... morgen zien we wel weer verder..
@ sinojo: Ik heb nog één afspraak staan (was een 6 maanden pakket). Normaal maken ze per keer twee foto's, maar als ze volgende keer beter ligt, krijgen we vier foto's. Gelukkig heb ik van de vorige keer al hele mooie foto's. Zou bijna verliefd worden op mijn kleine meid.
ohhh een 6 mnd pakket , daar heb ik nog nooit van gehoord.... wel heel gaaf want dan heb je meerdere echo´s natuurlijk super.... taj ken het gevoel heb hetzelfde... ik mag 17 nov nog een extra groeiecho laten maken, omdat ik een suikertest moest laten doen,mag je kennelijk automatisch nog een extra echo laten maken, zal wel 2d zijn, maar altijd weer leuk om even te gluren,zeker dan met 32 wkn... ben benieuwd of ze dan ook al haartjes heeft.. want op een 2d zouden ze dat moeten kunnen zien....nog even twee weken wachten in iedergeval.
ik zou nog even laten weten wat de vk zei.

NOu het waren bij mij geen harde buiken maar het is de kleine uk die lekker aan het draaien is en zijn rug in mijn buik duwt. Mijn hele buik is ook niet hard.

Dit kon ook een heel vervelend of pijnlijk gevoel geven. Hij is gelukkig vandaag weer een stuk rustiger.

En nu plof ik op de bank want ben helemaal kapot.
@floortje: tja, Neutral in huis halen is natuurlijk ook maar een kleine moeite. Ik ben alleen soms bang dat baby's te veel worden beschermd en juist daardoor allergieën krijgen of te weinig weerstand. Maar de eerste 1 á 2 maanden is zo'n baby natuurlijk nog niks gewend.

Pampers zijn per 3 pakken in de aanbieding bij Etos (en bij Super de Boer): 25 euro. Ik denk dat ik alvast maar ga inslaan. Zouden drie pakken in de kleinste maat te veel zijn? Heb geen idee hoe snel ze een maat groter moeten!

Ben heel blij met mijn nieuwe jas. Kan ik weer fatsoenlijk over straat. Geen enkele jas paste nog dicht, behalve een heel oude jas. Maar ja, die gebruikte ik eigenlijk alleen met carnaval als kroegjas (er zat gelukkig geen bierluchtje aan).
Net onze dochter naar de basisschool gebracht en voel me compleet verscheurd. Ze huilde en schreeuwde of ik d'r alsjeblieft mee naar huis wou nemen. Ik beval nog 10 keer liever!(wist niet dat ik dat ooit zou zeggen):(
@moontje......dat is ook niet leuk. Dikke knuffel.

Is ze nooit naar de psz geweest? Was hier in het begin ook zo....tranen met tuiten heb ik gehuild van de schooldeur naar de auto. Gelukkig vond hij het wel elke keer heel leuk en hoef ik nu niet eens meer mee naar binnen.......

Maar voor nu is het heel erg rot als je meisje zo huilt. Straks maar lekker knuffelen....

@pampers.....Niek heeft best heel lang met de newborn gedaan maar dat hoeft niet. Wat je wel kan doen is 1 pak newborn en de andere 2 pakken een maatje groter nemen. Die heb je uiteindelijk toch nodig. Maar er zijn best vaak van dat soort reclames. Kruidvat heeft ze ook regelmatig.

Hier nog steeds een beetje een dip-gevoel. Kom er niet echt vanaf. Normaal vind ik de herfst heerlijk en nu word ik alleen maar triest van de regen en de vallende blaadjes. Het huis is een puinhoop maar kan de energie niet vinden om er iets aan te doen.

Niek stroomt natuurlijk dan over van energie en dan voel ik me zo'n slechte moeder dat ik het liefste alleen maar op de bank hang of achter de laptop zit. Hij gaat zich dan vervelen en negatieve aandacht vragen.....en dan is het cirkeltje weer rond. Niek voor straf op de bank en ik voel me nog ellendiger....pffff.
@moontje.. ohjeeee gaat ze pas naar de bs? een geruststelling vaak is het na een half uurtje weer over en zal ze straks lachend de deur uit komen....

@neutral.. ik vind niet dat een kraamhulp of wie dan ook kan beslissen welk merk wasmiddel je MOET kopen. Ik heb dat nooit gedaan, als je zelf en je partner geen last van allergien hebt en ook tegen alle wasmiddelen kunt, waarom dan meteen voor je baby alles apart gaan wassen... ze moeten ook afweer op kunnen bouwen en als het niet goed gaat kan je altijd nog overstappen...

Er is tegenwoordig te veel druk op dit moet , en dat moet. Zo hebben mijn beide zoons allebei onder een dekbedje gelegen en niet onder een deken met laken.. .ook nr 3 komt gewoon onder een dekbed. En ja er zijn vooroordelen,want waarom doe ik dit... Het is steeds wat anders wat bedacht wordt om van alles te voorkomen, en zeg eens eerlijk waar lig JIJ het liefste onder... dekbed of een deken? Ik dus een dekbed, en aangezien een dekbed voor babys heeeeel erg dun zijn en je er zowat doorheen kunt kijken kan je mij niet wijs maken dat die heter zijn dan een deken... maar dat is mijn mening en mijn opvoeding.

@uitkoken en sterilisator. Dit is hetzelfde verhaal. 9 jr geleden moest ik iedere dag alles uitkoken, spenen,flesje alles.

7 jr geleden ook nog,en moest ik water koken en daarvan de voeding maken, Maar anno nu zou ik niets meer hoeven uit te koken, de bacterien maar lekker zijn gang moeten laten gaan, en gewoon water uit de kraan halen.... Sorry hoor maar dat kan er bij mij niet in.

Want door het kalk in het water krijgen de baby's wel darmkrampen,tis wat anders als je water uit een pak barleduc haalt.

Dus ook hier wordt wel alles uitgekookt ,zeker de eerste 3 mnd. Want een baby heeft zo spruw te pakken van een speentje en als die dan niet uitgekookt wordt, tja need to say more....

Ach ook ik zit wel eens op een klaagstoel maar soms wordt ik niet goed van de kraamzorg, met al hun goedbedoelde adviezen......Sorry als ik heel vervelend over kom in iedergeval

Oh en voor jullie beeld, mijn beide zoons blaken van gezondheid en zijn nooit ziek, ik kan het van de oudste op 1 hand tellen, dus kan je na gaan...
Hier ook geen speciaal wasmiddel. Bij Niek ook niet gedaan en nu ook niet van plan.

Qua water en uitkoken. Bij Niek in het begin water gekookt maar al snel overgestapt op bar le duc...veel makkelijker.

En ik heb de flesjes in het begin uitgekookt maar hoorde toen dat een vaatwasser hetzelfde effect heeft. De stoom is zo heet dat dat de bacterien ook dood.

Maar of dit alles bij nummer 2 ook gaat werken weet ik natuurlijk niet. Niek is een heel sterk kind wat nooit ziek is en nergens last van heeft maar wie weet wordt zijn broertje wel het tegenovergestelde
@mamamuis, wij delen dan gelukkig elkaars mening....

en idd een vaatwasser doet wel hetzelfe maar mijn ervaring is dat de flessen zo vaal worden.
Ja klopt, dat was hier ook.....maar ach.....als ze hun doel maar dienen haha. Maar heb nu net allemaal nieuwe flessen en de vaatwasser heeft kuren dus ik denk dat ik maar weer trouw ga uitkoken haha.

Ik ben heel benieuwd hoe dat zal gaan. Heb met Niek geen kraamhulp gehad. En dit keer toch maar wel. Maar we hebben een hondenkennel en in de winter zijn de honden binnen. Heb het al wel aangegeven, hoop maar dat de kraamhulp niet bang is voor honden.

Hoevaak we wel niet de vraag of opmerking krijgen dat onze honden nu zeker wel weg zullen gaan......euh.....nou nee.
@mamamuis.. hoezo geen kraamhulp met Niek. was je in het zkh bevallen dan?

ik heb bij de aanvraag duidelijk specifiek erbij vermeld dat er iemand moet komen die niet bang is voor honden. Ze bellen me toch nog voor de intake. want aan huis komen ze bij een 3e niet meer. Wij hebben ook twee grote zeer enthousiaste honden, dus bang zijn moet je zeker niet zijn dan maar ja daar hoef ik jouw dan niets over te vertellen...

waar heb jij je kennel trouwens?

Maar zitten je honden dan niet apart binnen? of lopen alle honden dan los rond? En zitten er ondanks de winter dan nog veel honden in de kennel?
Ik ben met een keizersnee bevallen en was zo klaar met alle (goedbedoelde) bemoeizucht van de verpleegkundigen dat ik heel graag thuis zelf moeder wilde leren zijn. Komt wel bij dat mijn moeder altijd op neonatologie heeft gewerkt en manlief al 2 dochters heeft uit een eerdere relatie.

Maar nu Niek er is wil ik wel een kraamhulp zodat er ook iemand voor hem is. Ik zal wel weer een keizersnee krijgen maar om wat meer balans te hebben is een extra iemand nu wel handig.

En wat betreft onze honden.....we vinden het heel belangrijk dat onze honden sociaal leven en de pups ook zo opgroeien dat onze honden altijd bij elkaar zitten. De bullmastiffs (daar fokken we mee) en onze bordeauxdog zitten in de zomer buiten omdat ze dat lekkerder vinden en meer kunnen ravotten maar in de winter zijn ze binnen omdat ik het dan zo ongezellig vind als het vroeg donker is. In de zomer zijn ze vaak los buiten en krijgen ze veel aandacht maar in de winter gebeurd dat niet als ze buiten zijn. Dus lekker naar binnen. Daarnaast hebben we nog een cocker spaniel....maar die is altijd binnen. www.vdweemehoeve.nl . De site is nog niet klaar en niet alle honden staan erop maar dan heb je een idee....moet alleen heel nodig geupdate worden qua info en foto's haha. Zag dat er alleen foto's op staan van toen ze nog klein waren haha.....dat is nu niet meer zo.
ik snap het nu helemaal van je kraamhulp mamamuis...

Ik denk dat ik dan hetzelfde gedaan zou hebben zeker met een zo´n mama op de achtergrond, wie zou het dan nog beter kunnen toch..

Maar dat is wel heel grappig,voordat wij honden hadden wilde mijn man heel heeeel graag een bullmastiff maar omdat wij natuurlijk niet wisten hoe de oudste zou reageren (was toen zwanger toen we een hond wilden) zou ik het toch wel heel zuur vinden als je zo'n hond zou aanschaffen en als dan later blijkt dat je kind allegisch is, dan zou ik het zo erg gevonden hebben, dus uiteindelijk zijn het twee honden uit het asiel geworden,die het nu super goed doen en niemand is allergisch,,maar ik denk dat als deze uit de tijd zijn dat hij nog heel graag een bullmastiff wil .....
Honden uit het asiel kunnen minstens net zo lief zijn hoor. Wij hebben altijd bordeauxdoggen gehad en hebben er nu nog 1. Dat waren allemaal herplaatsers en enorme schatten.

De reden dat we uiteindelijk voor de bull zijn gegaan is de diversiteit aan kleuren. En eens een bull altijd een bull. Maar dat vind ik eigenlijk van molossers in het algemeen.

Maar hoevaak ik nagekeken werd toen Niek nog in de kinderwagen lag en ik de honden uitliet. Ik geef toe dat zo'n klein meisje met 3 bullebakken van honden er vreemd uitziet maar afgezien van hun lompheid zijn het echt de goedheid zelve. De bull is daarin nog rustiger dan de bordeaux....niet omdat we er zelf mee fokken maar ik vind een bull echt een superhond.

En wat betreft mijn ouders, die wonen naast ons. We hebben 1 grote boerderij en zij wonen voorin en wij achterin. Dus heb eigenlijk gewoon fulltime oppas en hulp in huis haha.

Ik zie er nu ook best een beetje tegenop om kraamhulp te hebben. Wil gewoon het minimale uren om de kleine te checken.....en verder red ik me wel haha. Moeder zijn leer je toch vanzelf wel.
ohh ben echt jaloers hoor, zo wonen op een boerderij.... en wat de hond betreft,tja mijn man heeft me toen ook volledig ingelicht en we waren toen al bij een nest gaan kijken maar er toch vanaf gezien, dus wie weet in de toekomst...

Als het klikt met je kraamhulp dan hoef je je geen zorgen te maken maar het blijft wel vreemd om een vreemde in je huis te hebben die alle kasten etc op moet trekken... daar moest ik heel erg aan wennen. En iemand die steeds je bed verschoont en badkamer aan het schoonmaken is, net alsof ik dat iedere dag doe..... haha
@kraamhulp: ik kan me bij een eerste kindje niet voorstellen geen kraamhulp te hebben, ik vind het allemaal nog doodeng. Maar met een ervaren man en moeder naast de deur is het natuurlijk heel anders!

@mamamuis: ik heb ook altijd al een hond gewild, maar wilde er niet eentje die vijf dagen in z'n uppie zit. En meteen twee vond ik ook niet handig. Dus werd het een kat. Maar zelfs dat vonden veel mensen maar raar, omdat we kinderen wilden. Als ik zeg dat we een hond een paar jaar uitgesteld hebben krijgen we ook vaak de reactie dat dat toch niet kan met een klein kind in huis (terwijl dat de reden helemaal niet was!). En dat het op z'n vroegst pas kan als de kinderen een jaar of tien zijn!!!! En dat heb jij met zulke honden waarschijnlijk nog meer, het zijn toch juist de rassen waarvoor mensen sneller bang zijn.

Mijn zwager heeft een Bull Terrier: heel lomp wel, maar superlief voor mensen en kinderen. Van hem verwachten mensen ook vaak: als je aan kinderen gaat beginnen zul je de hond wel wegdoen...! Uiteraard moet je altijd oplettend blijven, maar dat spreekt voor zich. En een hond laten wennen aan een baby en duidelijk maken dat de baby hoger in de roedel staat .
Mensen laten tegenwoordig redelijk hun commentaar achterwege haha.....ze weten hoe we erover denken. En het is niet zo dat je je hond op moet voeden qua kinderen, omgekeerd net zo goed. Niek krijgt ook wel eens op zijn donder als hij de honden kliert. Niek denkt namelijk dat de honden het leuk vinden om ook met de tractor te spelen (lees; ik race met de tractor achter jullie aan en dan moeten jullie wegrennen). En Niek zal niet alleen zijn met de honden, niet omdat ik het niet vertrouw maar omdat ik het risico niet wil nemen.

@kraamhulp.....ik ben eigenlijk nooit onzeker geweest toen ik thuis kwam uit het ziekenhuis. Het enige was dat ik niet wist hoeveel een baby aan hoorde te komen. Maar verder....als er iets niet goed is gaan ze vanzelf huilen en ze zijn niet zo kwetsbaar hoor.....

Ik wil nu ook niet dat er een kraamhulp komt om mijn badkamer te poetsen. Ze hoeft alleen maar te kijken dat het goed gaat met de baby en eventueel wat aandacht aan Niek geven maar verder doet mijn mams het wel. Die wordt zelf ook elke keer een beetje moeder en is nu al haar vakantie aan het plannen zodat zij de zorg voor Niek en de honden over kan nemen.....de schat!

Naast de honden hebben we ook 2 katten en die vind ik enger bij de baby dan de honden. De katten wilde bij Niek steeds in de wieg en box gaan liggen en ik was steeds bang dat ze hem zouden verstikken door hun haren ofzo. Slaat nergens op maar toch....

Stom he, een hond van 70 kg laat ik gerust bij mijn baby maar een kat van 3 kg ofzo vind ik eng haha.
Zooo heerlijk vandaag thuis aan het werk. heb een telewerk plek van mijn werkgever en tot op heden verliepen de verbindingen niet helemaal jofel waardoor ik wel steeds naar kantoor moest, nu zit ik joepie de jeee lekker thuis op zolder te werken. geen druk, kan lekker afwisselen met staan en zitten, kan op het werk ook natuurlijk maar thuis gaat het wat makkelijker, en hoe je niet zo op te letten met wat je doet.....

Tis dat ik de kinderen vanochtend naar school moest brengen anders zat ik in me ochtend jas achter de pc hahahahahah..

Moet tot 13:00 werken en dan is het gelukkig weer weekend...

@ geboortekaartje!!! zijn jullie er al uit. Of hebben jullie er nog niet naar gekeken ? Ik kan maar niets vinden... wilde eerste en buikschildering laten maken en daar een kaartje van maken maar achteraf gezien lijkt het me toch niet zo heeeel erg leuk. Hoe wispelturig kan je zijn ahhahah

Dus op in de boeken neuzen...Heeft iemand nog tips voor internetsites ?
@geboortekaartjes......durf er nog niet aan te beginnen. Kan me nog herinneren van Niek dat we dagenlang hebben zitten bladeren en uiteindelijk de boeken hebben teruggebracht...zonder een kaartje gekozen te hebben. Uiteindelijk via internet een leuk kaartje gevonden en die door de drukker laten bestellen. Probleem is alleen dat ik op internet niet eens een leuk kaartje kan vinden......drama!

Ik ga maar voor een groeps sms haha
hahaha een groeps sms dat is ook een optie, en nog goedkoop ook, maar dat zal niet in dank afgenomen worden aahahahahah ga vanmiddag even 2 boeken ophalen en hebt nog wel een ander adres maar dat heeft zowat iedereen hier in het dorp. tx-design.nl wel heel gaaf maar hier heeft iedereen hetzelfde kaartje zowat en dat wil ik ook niet..

manlief wil een lief kaartje maar ja wat is lief.. en dan niet het merk lief he...
Het stomme is dat ik alleen maar leuke meisjes kaartje vind.....

En ik vind Niek zijn kaartje nog steeds heel leuk, en in dezelfde serie zijn wel meer kaartjes maar die lijken er heel erg op en dat is dan weer niet zo origineel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven