Ping
vrijdag 5 november 2010 om 22:31
vrijdag 5 november 2010 om 22:34
Goed, ik kom net kijken, dus even in duidelijkere taal:
ik kan dan ook gewoon direct pingen (zoals het op de BB gaat, dus direct contact in een soort chatschermpje op je tel.) met alle andere telefoons die die app. gedownload hebben?
Ideaal zeg!
Oh, ps: geldt dat wereldwijd? Dus ik kan ook pingen met iemand in China die die app. heeft (of een BB)?
ik kan dan ook gewoon direct pingen (zoals het op de BB gaat, dus direct contact in een soort chatschermpje op je tel.) met alle andere telefoons die die app. gedownload hebben?
Ideaal zeg!
Oh, ps: geldt dat wereldwijd? Dus ik kan ook pingen met iemand in China die die app. heeft (of een BB)?
vrijdag 5 november 2010 om 22:47
quote:Philein schreef op 05 november 2010 @ 22:34:
Ideaal zeg!
Jep, je kan dan gewoon direct pingen.
Ik weet iet of het ook met het buitenland kan, maar dat lijkt me geen probleem. Volgens mij is het net zoals met emails versturen, als je maar een emailadres (en in dit geval een ping-account) hebt.
Ik ben zelf ook maar net komen kijken dus veel weet ik er ook niet van
Succes!
Ideaal zeg!
Jep, je kan dan gewoon direct pingen.
Ik weet iet of het ook met het buitenland kan, maar dat lijkt me geen probleem. Volgens mij is het net zoals met emails versturen, als je maar een emailadres (en in dit geval een ping-account) hebt.
Ik ben zelf ook maar net komen kijken dus veel weet ik er ook niet van
vrijdag 5 november 2010 om 22:48
zondag 7 november 2010 om 19:31