Kletsgroepje LIIII
donderdag 4 november 2010 om 09:30
Joh,Compu,wat een gemis! Wij spreken elkaar ook nooit
Welke film was het? Hopelijk toch nog kunnen slapen
Ik heb gisteren gebroken met de *ehum* vriendin,vele redenen maar ik heb een kort,feitelijk,niet verwijtend en alle goeds wensend berichtje gestuurd.Kreeg wel een verhaal terug maar ik laat het zo.
Welke film was het? Hopelijk toch nog kunnen slapen
Ik heb gisteren gebroken met de *ehum* vriendin,vele redenen maar ik heb een kort,feitelijk,niet verwijtend en alle goeds wensend berichtje gestuurd.Kreeg wel een verhaal terug maar ik laat het zo.
vrijdag 5 november 2010 om 16:25
'Namiddag
Ik heb mn huis al schoon en ben naar Aldi geweest..wat wijn gehaald en een leuke regenboogkaars gescoord.Hij verandert steeds van kleur,we zaten er met verbazing naar te kijken
Bij dat soort dingen zijn onze verwachtingen vaak te hoog gespannen en dan valt het tegen.Nu niet,leuk!
De 'man' is weer weg,voor degenen die mn hyves volgen
Ik heb mn huis al schoon en ben naar Aldi geweest..wat wijn gehaald en een leuke regenboogkaars gescoord.Hij verandert steeds van kleur,we zaten er met verbazing naar te kijken
Bij dat soort dingen zijn onze verwachtingen vaak te hoog gespannen en dan valt het tegen.Nu niet,leuk!
De 'man' is weer weg,voor degenen die mn hyves volgen
vrijdag 5 november 2010 om 21:37
JOEHEE weekend. Vanmiddag heb ik een race tegen de klok gehouden. Ik moest het toneelstuk nog afschrijven, moet dinsdag af en gecopieerd zijn. En ik wist dat als het nu niet afgemaakt werd, ik er een groot deel van het weekend mee bezig zou zijn en veel tijd heb ik niet omdat we ook op de rommelmarkt gaan staan. maw STRESS. Dus heb ik me vanmiddag na de lessen in een kantoortje opgesloten en ben daar net zo lang gebleven tot het af was. Nu hoeft het maandag alleen nog copieerd te worden en klaar.
Dus ik ging moe maar zeer voldaan naar huis (en ze gaf zichzelf een schouderklopje )
Heb je mannen in huis Luni
Dus ik ging moe maar zeer voldaan naar huis (en ze gaf zichzelf een schouderklopje )
Heb je mannen in huis Luni
vrijdag 5 november 2010 om 21:49
Er was maar 1 man Mokkie,op mn slaapkamer en later op het balkon van zolder
Lekker dat je geen stress hebt dit weekend,zou ook niet moeten he!
We gaan morgen naar Rotterdam,er is weer deense markt voor kerst.
Ik heb er mn fysio-afspraak voor verzet
Morgenavond ga ik niet uit,mn vader komt zondag,we gaan even wandelen en bijkletsen. Beetje rustig aan dit weekend
Ik bedacht me in de auto bij Compu vandaan vorige week dat ik bij iedereen van het KG thuis ben geweest,wie heeft dat ook?
Lekker dat je geen stress hebt dit weekend,zou ook niet moeten he!
We gaan morgen naar Rotterdam,er is weer deense markt voor kerst.
Ik heb er mn fysio-afspraak voor verzet
Morgenavond ga ik niet uit,mn vader komt zondag,we gaan even wandelen en bijkletsen. Beetje rustig aan dit weekend
Ik bedacht me in de auto bij Compu vandaan vorige week dat ik bij iedereen van het KG thuis ben geweest,wie heeft dat ook?
vrijdag 5 november 2010 om 22:03
Ik ben niet bij iedereen thuis geweest, bij lange na niet zelfs. Ik ben bij jou geweest, bij Compu in het oude huis, bij Arabella en dat was het dacht ik.
Goed zeg, Mokkie, zo ga je lekker het weekend in he!
Klinkt leuk, een deense markt. Is dat elk jaar?
Ik heb vandaag m'n kerstboom binnengekregen, net even mee geworsteld om in elkaar te zetten, maar het is gelukt. Nu weer uit elkaar in de doos tot kerst. Binnenkort met JD op stap voor nieuwe kerstversiering, dat heb ik haar vorig jaar beloofd. Gezellig!
Goed zeg, Mokkie, zo ga je lekker het weekend in he!
Klinkt leuk, een deense markt. Is dat elk jaar?
Ik heb vandaag m'n kerstboom binnengekregen, net even mee geworsteld om in elkaar te zetten, maar het is gelukt. Nu weer uit elkaar in de doos tot kerst. Binnenkort met JD op stap voor nieuwe kerstversiering, dat heb ik haar vorig jaar beloofd. Gezellig!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
vrijdag 5 november 2010 om 22:22
Ja,het is elk jaar,J gaat er los op dingen uit zn land.
Vorig jaar is ie met zn ex geweest(die is daar natuurlijk ook vaak geweest en spreekt zelfs de taal) maar dat is niet zo goed bevallen... ......( )
Leuk,een kerstboom,ik wil er ook eentje dit jaar,we hebben er weer ruimte voor!
J is het er niet helemaal mee eens maar dat is dan jammer
Leuk dat jullie samen gaan shoppen...denk dat de hoofdkleur roze wordt?
Vorig jaar is ie met zn ex geweest(die is daar natuurlijk ook vaak geweest en spreekt zelfs de taal) maar dat is niet zo goed bevallen... ......( )
Leuk,een kerstboom,ik wil er ook eentje dit jaar,we hebben er weer ruimte voor!
J is het er niet helemaal mee eens maar dat is dan jammer
Leuk dat jullie samen gaan shoppen...denk dat de hoofdkleur roze wordt?
zaterdag 6 november 2010 om 07:05
Zit ik een heel bericht te tiepen,weg !!!
Jim wilde naar buiten,ik sliep echt heel lekker maar een dwingende "Mauw!" in mn oor haalde me snel terug uit dromenland,....hij zat na 3 minuten weer voor de deur en ik ben wakker natuurlijk..J heeft me al uit bed gezet omdat ik lag te draaien Doe ik bij hem ook hoor...
Mokkie,is het wel binnen,de rommelverkoopmarkt? Hoewel het best lekker weer schijnt te worden,droog en niet al te koud.
Hier althans
Ik had donderdag een t-shirt aan naar mn werk,het was gewoon warm!
Jim wilde naar buiten,ik sliep echt heel lekker maar een dwingende "Mauw!" in mn oor haalde me snel terug uit dromenland,....hij zat na 3 minuten weer voor de deur en ik ben wakker natuurlijk..J heeft me al uit bed gezet omdat ik lag te draaien Doe ik bij hem ook hoor...
Mokkie,is het wel binnen,de rommelverkoopmarkt? Hoewel het best lekker weer schijnt te worden,droog en niet al te koud.
Hier althans
Ik had donderdag een t-shirt aan naar mn werk,het was gewoon warm!
zaterdag 6 november 2010 om 07:19
Blijdorp is een beetje uit de richting, maar bedankt voor de tip. Het zal ook wel druk denk ik.
De kerstboom gaat nog even de garage in hoor En ja, ik denk dat ie erg roze wordt dit jaar JM is ook niet zo van de kerstbomen. Ook niet van Sinterklaas trouwens, op de pepernoten chocoladeletters na...
De kerstboom gaat nog even de garage in hoor En ja, ik denk dat ie erg roze wordt dit jaar JM is ook niet zo van de kerstbomen. Ook niet van Sinterklaas trouwens, op de pepernoten chocoladeletters na...
zaterdag 6 november 2010 om 08:20
zaterdag 6 november 2010 om 08:50
Nee,hij slaapt bijna nooit op bed,vaak komt ie voor het slapengaan nog even tussenin,aaitjes halen maar als we in slaap vallen gaat ie op 1 van zn eigen plekjes liggen.Op dit moment en favoriet is de stoel naast ons bed.
Snoeren gered?
Ik ga wat was vouwen,ik had gisteren voor ik naar mn werk ging al veel gedaan maar onderhand weer 2 draaien bijgekomen en ik had sokken en ondergoed laten liggen.
Geen hobby maar t moet gebeuren he...J is wel zo dat ie wassen draait en ophangt. Laatst had ie een overhemd aan waarvan ik zeker wist dat ie de dag ervoor nog op de strijkstapel lag.
Had ie zelf gestreken,bloed zweet en tranen maar wel gedaan.
Compu,op de site van visitdenmark.nl kun je een spel doen,ik denk dat jij dat ook wel leuk vindt,veel weetjes,feiten en foto's ook
Snoeren gered?
Ik ga wat was vouwen,ik had gisteren voor ik naar mn werk ging al veel gedaan maar onderhand weer 2 draaien bijgekomen en ik had sokken en ondergoed laten liggen.
Geen hobby maar t moet gebeuren he...J is wel zo dat ie wassen draait en ophangt. Laatst had ie een overhemd aan waarvan ik zeker wist dat ie de dag ervoor nog op de strijkstapel lag.
Had ie zelf gestreken,bloed zweet en tranen maar wel gedaan.
Compu,op de site van visitdenmark.nl kun je een spel doen,ik denk dat jij dat ook wel leuk vindt,veel weetjes,feiten en foto's ook
zondag 7 november 2010 om 10:18
Goeiemorgen!
We hebben goed inkopen gedaan gisteren en ons laten verleiden tot smorrebrod en æbleskiver
Ook een adventskaars,kerstservetten en gewone kerstkaarsen gekocht.
Iets heel anders maar ik denk dat we onze vakantiebestemming voor het aankomend (voor)jaar al hebben gevonden:
Word ik vrolijk van op zo'n druilerige zondagochtend
We hebben goed inkopen gedaan gisteren en ons laten verleiden tot smorrebrod en æbleskiver
Ook een adventskaars,kerstservetten en gewone kerstkaarsen gekocht.
Iets heel anders maar ik denk dat we onze vakantiebestemming voor het aankomend (voor)jaar al hebben gevonden:
Word ik vrolijk van op zo'n druilerige zondagochtend
zondag 7 november 2010 om 14:59
zondag 7 november 2010 om 17:23
Kan best hoor Juultje,misschien zit zn oor verstopt en door de warmte 'smelt' het oorsmeer. Niet zo fris en een onprettig gevoel maar eigenlijk lost zn lichaam het zelf op.
Als dat het is natuurlijk...
Mn vader was er vanmiddag,was erg gezellig en we hebben een heerlijke wandeling gemaakt en lekker bijgekletst
De vakantie is idd naar Griekenland,ik heb er nog even verder naar gekeken en het lijkt nog leuker dan gedacht.
J vindt het ook!
Als dat het is natuurlijk...
Mn vader was er vanmiddag,was erg gezellig en we hebben een heerlijke wandeling gemaakt en lekker bijgekletst
De vakantie is idd naar Griekenland,ik heb er nog even verder naar gekeken en het lijkt nog leuker dan gedacht.
J vindt het ook!
zondag 7 november 2010 om 18:25
De afgelopen maand heeft hij al 2 keer na een dag koorts een loopoor gehad. Laatste keer antibiotica, omdat het niet overging, en dat is net een week geleden. We zien wel, koorts was iets gezakt, hij ligt nu met een paracetamol in bed.
Gezellige middag dus met je vader?
Wanneer willen jullie op vakantie?
Gezellige middag dus met je vader?
Wanneer willen jullie op vakantie?
zondag 7 november 2010 om 19:19