Daten - ga ik te snel?

06-11-2010 21:57 71 berichten
Donderdag een date gehad met een man waar ik al een paar weken mee mailde. Het was een gezellige avond en we hebben maar liefst 4 uur zitten praten over van alles en nog wat. Bij het afscheid gaf hij me een korte maar stevige knuffel en ik zei toen dat ik het een hele leuke avond vond. Hij zei dat hij het ook leuk vond en zei dat hij me nog zou mailen.

Vanaf dat moment heb ik alleen nog maar aan hem gedacht, af en toe mijn mail gecheckt. Uiteindelijk heb ik hem eind van de middag een heel kort mailtje gestuurd waarin stond dat ik hem héél, héél erg leuk vond en benieuwd was wat hij voor mij voelde en of hij nog een keer wilde afspreken.

En op de een of andere manier verwachtte ik binnen een minuut een antwoord terug. Want ik blééf mijn mail maar checken.

Dat antwoord kwam (uiteraard) niet. En nu slaat de twijfel toe. Had ik moeten wachten tot hij (zoals 'afgesproken') als eerste mailde? Had ik minder direct moeten zijn en gewoon neutraal moeten zeggen dat ik het "wel leuk" vond en "wel zin" heb in een volgende keer? Heb ik hem nu niet afgeschrikt?

Want, denk ik dan, hij moet mijn mailtje nu onderhand toch wel gelezen hebben? Aan de andere kant: misschien wel gelezen maar wil hij even nadenken over een antwoord terug? Misschien is ie wel stappen of zijn er vrienden over de vloer.

Maar toch, ik word steeds banger dat ik het helemaal verpest heb nu. Ik haat die onzekerheid. Ja ik weet het, het zijn allemaal "wat als" scenario's die ik mij in mijn hoofd haal en waar ik nu niks mee kan. Ik moet gewoon rustig afwachten. Maar dat gevoel he? Pfff, misschien kunnen jullie reacties mij weer even met beide benen op de grond zetten?
Alle reacties Link kopieren
Dat je hem heel hee leuk vindt en al naar zijn gevoelens voor jou vraagt, kan hem behoorlijk afschrikken.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik vind het wel snel om te zeggen dat je hem héél héél leuk vind en ook nog vraagt wat hij voor jou voelt.

Maar goed het kan dat hij zijn mail een dag niet checkt of dat hij het idd wat te snel vindt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik ben er heilig van overtuigd, dat als er een right chemistry hangt, het helemaal geen drol uitmaakt wie als eerste wat mailt, en met welke woorden, in welke toonladder.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Eh, hij zit toch niet de hele dag achter zijn pc???
Tja,ik kan wel zeggen dat je te snel gaat,maar ik zou precies hetzelfde gedaan hebben.Ben niet zo van het afwachtende,en als ik iets zie waar ik voor ga,ga ik ervoor....

Denk wel dat ik daarmee wat potentiele mannen heel hard weg heb laten rennen,helaas..............
Jullie hebben veel contact gehad via e-mail, hoe was zijn mailgedrag toen? Reageerde hij meteen of gingen er wat dagen overheen?
quote:Very Cherry schreef op 06 november 2010 @ 22:02:

Ik ben er heilig van overtuigd, dat als er een right chemistry hangt, het helemaal geen drol uitmaakt wie als eerste wat mailt, en met welke woorden, in welke toonladder.helemaal mee eens
Ik vind het heel moedig van je, hoor! En ik help je hopen dat hij snel reageert!
Heel erg eens met VC.
Ah know`t, tha shunt
Ik vind het niet alleen te snel, maar ook gewoon dom.

Je kent elkaar amper en dan gelijk 2 dagen later zoiets gaan mailen. Ik zou dan gelijk afknappen, maar goed.

De mail is nu eenmaal verstuurd, nu hopen dat hij gaat antwoorden.

Maar ik vind het wel een beetje eng dat je na een paar uur al zo in de stress raakt.

Geef het even een week...
quote:mymelody schreef op 06 november 2010 @ 22:11:

[...]

helemaal mee eensik ook!
quote:Ksenija schreef op 06 november 2010 @ 22:16:

Ik vind het niet alleen te snel, maar ook gewoon dom.

Je kent elkaar amper en dan gelijk 2 dagen later zoiets gaan mailen. Ik zou dan gelijk afknappen, maar goed.

De mail is nu eenmaal verstuurd, nu hopen dat hij gaat antwoorden.

Maar ik vind het wel een beetje eng dat je na een paar uur al zo in de stress raakt.

Geef het even een week...Waarom nou weer meteen dom? Je mag je gevoel toch wel laten spreken?
quote:droomkonijntje schreef op 06 november 2010 @ 22:18:

[...]

Waarom nou weer meteen dom? Je mag je gevoel toch wel laten spreken?Twee dagen na een 1e date???
Wat heeeerlijk dat iedereen het zo roerend met VC eens is intussen zit de relatiegoeroe wel weer in haar eentje op de bank, op saturdaynight. Weet iemand nog een geile bak?
quote:Very Cherry schreef op 06 november 2010 @ 22:21:

Wat heeeerlijk dat iedereen het zo roerend met VC eens is intussen zit de relatiegoeroe wel weer in haar eentje op de bank, op saturdaynight. Weet iemand nog een geile bak?Een lekkere Volvo, op zijn scandinavisch!
quote:Ksenija schreef op 06 november 2010 @ 22:21:

[...]

Twee dagen na een 1e date???Ik heb het zelfs op de 1e date uitgesproken,we zijn nu 12 jaar verder.
Meid, been there done that en helaas rende de heer in kwestie heel hard weg...achteraf gezien wel goed want ik kwam erachter dat hij niet bepaald mijn type was (verhaaltjes die ik daarna hoorde)

Maar ik hoop dat het voor jou anders uitpakt.

Wat heeeerlijk dat iedereen het zo roerend met VC eens is intussen zit de relatiegoeroe wel weer in haar eentje op de bank, op saturdaynight. Weet iemand nog een geile bak?

Ach, ik heb ruzie met mijn vent, das ook niet alles.

Je mag hem hebben/lenen?
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:Medatative_rose schreef op 06 november 2010 @ 22:23:

[...]

Ik heb het zelfs op de 1e date uitgesproken,we zijn nu 12 jaar verder.Uitzonderingen zullen er altijd zijn.
quote:Ksenija schreef op 06 november 2010 @ 22:21:

[...]

Twee dagen na een 1e date???Ze vraagt hem toch niet ten huwelijk? Ze geeft gewoon aan dat ze hem heel, heel leuk vind! Ik hou wel van dat romantische...
quote:droomkonijntje schreef op 06 november 2010 @ 22:25:

[...]

Ze vraagt hem toch niet ten huwelijk? Ze geeft gewoon aan dat ze hem heel, heel leuk vind! Ik hou wel van dat romantische... Jij wel, de heer in kwestie ook?

Wat heeeerlijk dat iedereen het zo roerend met VC eens is intussen zit de relatiegoeroe wel weer in haar eentje op de bank, op saturdaynight. Weet iemand nog een geile bak?hahah ik ga nu de kroeg in met mijn heaumeau, misschien ook een goed idee voor jou?
Je hebt donderdag een date gehad en sindsdien niks meer van hem vernomen? Dat klinkt niet echt goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven