Mode & Beauty alle pijlers

Rokje combineren: tips?

07-11-2010 15:21 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de mensen die het leuk vinden om mee te denken; ik heb dit leren rokje gekocht. Hij valt tot wat boven de knie. (Leuk issie hè?)

Hoe kan ik deze het beste combineren? Kunnen zwarte enkellaarsjes eronder? Met een zwarte maillot/dikke panty?
Leuke rok.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Geweldige rok!!

Wat is je haarkleur?
ik vind een zwarte maillot en zwarte enkellaarsjes er leuk onderstaan.

wat wil je erbij dragen?
Lijkt me mooi eronder, zwarte enkellaarsjes en panty.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
Dank! Ik ben donkerblond. Ik weet nog niet wat ik er boven zou willen dragen, ik hoop dus op tips!
Echt? Bij een rok als deze (leuk!) tot boven de knie zou ik eerder voor hoge laarzen gaan. Bruin. En een bruine panty.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Erg mooi rokje. Inderdaad leuk met zwarte panty en enkellaarsjes!
Bij Sissyboy hebben ze ook veel kleuren die passen bij jouw rok. Alleen hebben ze geen webshop waar ik plaatjes kan zoeken.

Gaat helemaal niet goed... nog een keer:

en

Vero Moda ( andere zaken ook, hoor ) heeft heel veel blousjes met van die drukkertjes in je kruis, waardoor het mooi in je rok blijft zitten.
En deze: (in allemaal verschillende kleuren verkrijgbaar).

Een simpele coltrui (en zeker niet in het rood, dan zou ik eerder nog voor... daar gaan we weer... donkerbruin gaan) zou ik niet doen. Beetje jammer van die rok.
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
een spijkerblouse is er ook mooi op, ter voorkoming van het ''linedancerseffect'' gecombineerd met een mooi zwart gebreid vestje.
Een witte klassieke blouse.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
ook nog een mogelijkheid:

een witte longsleeve en een wit vest met bruin dessin ( noors achtig zeg maar ), ook lekker warm.
Ik vind meestal een gewone panty (30 denier ofzo) net wat mooier onder een rok. Zéker een die bijna tot je knie komt. Een legging vind ik mooier onder dingen die eigenlijk té kort zijn om niets onder te dragen....

Maar dat is mijn mening.

Ik zou het zelf niet zo snel op deze manier dragen, maar het is wel de rok. De kleur-combinaties vind ik wel leuk. Misschien dat het meer ideeën geeft.

http://www.leballonwebshop.nl/complete-sets/16
ik vind dat geen mooie combi, door het vest valt het figuur weg en dan heb je wel een riem om de taille, die geen functie heeft met dat vest erover, verder mis ik spanning in de combinatie van zoveel bruintinten maar goed dat kan aan mij liggen.
Ik heb een leren rok die best op die van jou lijkt. Draag er wel eens een zwart truitje met wat details aan het truitje (beetje apart mouwtje bijvoorbeeld) op.

Leuke rok hoor!
Leuke rok! Ik zou hem een beetje stoer dragen. Met een wollen maillot en enkellaarzen met hak en een nonchalant bloesje en vest. Zwart en bruin zou ik niet doen. Vind ik niet mooi samen.
quote:princessetamtam schreef op 07 november 2010 @ 16:02:

ik vind dat geen mooie combi, door het vest valt het figuur weg en dan heb je wel een riem om de taille, die geen functie heeft met dat vest erover, verder mis ik spanning in de combinatie van zoveel bruintinten maar goed dat kan aan mij liggen.

Nee, ik vind dat vest er lelijk bij. Ik zou dan nog eerder blauw doen. Zeker geen lang vest op een leren rok.

De blouse vind ik wel mooi en de riem geeft er wat kleur aan.

Verder had ik alleen maar onthouden dat het plaatje van die rok daar stond. Plaatjes zijn altijd gemakkelijker om basis-ideeën te krijgen. Meestal weten andere mensen dan wel te melden wat verkeerd is.
quote:Pumps_italiaans schreef op 07 november 2010 @ 16:26:

[...]

Nee, ik vind dat vest er lelijk bij. Ik zou dan nog eerder blauw doen. Zeker geen lang vest op een leren rok.

De blouse vind ik wel mooi en de riem geeft er wat kleur aan.

Verder had ik alleen maar onthouden dat het plaatje van die rok daar stond. Plaatjes zijn altijd gemakkelijker om basis-ideeën te krijgen. Meestal weten andere mensen dan wel te melden wat verkeerd is.dat snap ik wel.

met een mooie grote sjaal op een simpel shirtje:

Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
dat smaragdgroen lijkt me er prachtig bij, tyche.
Leuk, met zo'n sjaal, Tyche.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven