Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Alle reacties Link kopieren
O Hel, ik had je mail gehad hoor, en ook op gereageerd, of ben ik nu van de leg?
Geen mail van jou gezien hier dacht ik, zal nog even kijken.
Hihi, ik zat gisteren (ben vandaag vrij) in een bordeaux truitje, zwarte rok en bordeuax panty met zwarte laarzen op het werk (was ook hipper dan het klinkt).

Haha jullie met je joggingbroeken.
Vesten zijn heul hip Hel, jammer dat het me niet zo staat, ik vind het echt leuk!
hier een moeder van een vijfjarige ! Uitdelen was erg leuk, hij wilde zelf zakjes chips uitdelen, ik had er nog een stempelstift en ballon bij gedaan. Uitgebreid feest gevierd op school, daarna Mini weggebracht en toen zijn we samen gaan lunchen in de stad. Daarna nog even nieuwe verf uitgezocht voor de woonkamer/keuken, dus goed bezig geweest!

Jin, arme Jongste! Kiwi's er allemaal uit nu ? Maxi heeft voor z'n verjaardag de racebaan van Cars gekregen (is van Carrera Go) erg leuk!

Amaal, tss, één keertje niet met je eens en ik sta meteen niet meer in je motto

Hel, dat is niet leuk, weg zo vlak voor Sinterklaas. Gaan jullie hem zaterdag nog binnen halen hier in de stad?

Zo, nog even stofzuigen en de tafel vast dekken voor Maxi's partijtje. Hij neemt vanmiddag 5 vriendjes mee uit school. Zal mij benieuwen!
Wat leuk Mamax, dat jullie er allebei bij waren - zijn eerste verjaardag op school! En dan meteen nog even samen lunchen en verf uitzoeken ook, goehoed. Wat voor kleur?

Wat ging je ook alweer doen met partijtje, piratenspeurtocht? Spannend - heel veel plezier straks!

Ben je wel van de korte vestjes Jin? Lijkt me wel bij jou passen op de 1 of andere manier (vind ik zelf ook erg leuk maar dan ben ik liefst een paar kilootjes slanker ).
Hel jouw staat vesten idd heel goed. Vind het zelf ook zo leuk en warm en lekker zitten, maar op de een of andere manier kan ik nooit goed slagen.

Nu ik erover nadenk vind ik jouw kledingstijl sowieso erg leuk. Okee, behalve de harembroek.. Waar shop jij? Of vnl Hennes?

Ja Mamax, zo gaat dat. Hop wegwezen

Aaaaah, sorry.

Mal (in reactie op ander topic) als jij niet wilt dat iemand JOUW naam gaat kiezen voor de baby, moet je het gewoon straks al zeggen als je het geslacht weet. Dan ben je hen voor. En in Amerika en Italie is het heel normaal de naam al te noemen. Alleen hier moet het weer zo krampachtig

Niet dat ik verder zelf nieuwsgierig ben ofzo hoor.
Is het sinterklaasjournaal al begonnen? Die man komt zaterdag al aan toch?
ohh Amalia, als ik er zaterdag aan denk, zal ik die uiltjes even bij je afgooien.. die liggen hier wortel te schieten
morgen begint het Amalia
Klinkt als heel gezellig Mamax. Tot hoe laat is het feestje? en is het nu piratenfeest geworden?

Die Cars racebaan overwegen wij ook voor Juul zijn verjaardag.
oja ha ha die Uiltjes. Ben je in de buurt dan? Ik ben er tussen 12 en ongeveer 2 niet, verder wel. anders zet je ze maar voor de deur.
Ik kom elke week in oepsss Je hoeft niet thuis te blijven hoor, ik kegel ze wel voor je deur neer . en de kans dat ik ze vergeet is best aanwezig, dus trek er maar een paar weken voor uit
Cars is hier bij oudste (gelukkig) geweest. Hij krijgt ws het playmobilridderkasteel. Helaas vind ik zelf de duurste het leukst. En die vind ik wel heel duur, 150 euro. Maar wel erg gaaf.... Die andere die iets kleiner is is 80, dus dat scheelt nogal veel vind ik. Heeft iemand een van die ridderkastelen? Draken en leeuwen ofzo.
Playmobil 4865, weet nog niet hoe ik met de apple plaatjes kan plakken hier.
dank je Bam
Alsjeblieft

Ik ga twee stuiterballen van school halen
quote:amalia schreef op 09 november 2010 @ 14:15:

Niet dat ik verder zelf nieuwsgierig ben ofzo hoor.Neenee
Stressed is just desserts spelled backwards
Gaaf kasteel zeg!

Ik weet echt nog niet wat te doen voor Sint en verjaardagen
Amalia, voor de harembroek (die heb ik alleen af en toe aan om vriend en Maatje te plagen, die vinden het ook een horrording ) en voor de poging om Mal De Naam te ontfutselen. En dank voor het kledingcompliment (veel H&M ja, wat Vero Moda - maar ben eigenlijk wel klaar met de wegwerpkwaliteit ).

Bah, last van werkvermijdend gedrag, of hoe noemt Star dat altijd?

Vanavond bij collega eten, gezellig.
Oh, supergaaf kasteel trouwens! Vind het ook zo leuk, dat Playmobilspul (twijfel tussen manege, zwembad, dierentuin, dierenhospitaal, vakantiehuis en camper..). Ga voor die dure joh, gaat bij jullie 3x mee toch?
Hele, hoe kun je daar nou over twijfelen, dat wordt toch de manege?
Wou net zeggen, da's toch niet moeilijk, dat wordt de manege
quote:Jinny schreef op 09 november 2010 @ 12:51:

Hihi, ik zat gisteren (ben vandaag vrij) in een bordeaux truitje, zwarte rok en bordeuax panty met zwarte laarzen op het werk (was ook hipper dan het klinkt).

Haha jullie met je joggingbroeken.

Ik vind het wel hip klinken hoor, mooie kleurencombi

Heb voor kerstfeest op school Ceetje een bordeaux jurk voor haar besteld, mooie kleur vind ik dat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven