Good Luck
dinsdag 9 november 2010 om 13:17
hier een moeder van een vijfjarige ! Uitdelen was erg leuk, hij wilde zelf zakjes chips uitdelen, ik had er nog een stempelstift en ballon bij gedaan. Uitgebreid feest gevierd op school, daarna Mini weggebracht en toen zijn we samen gaan lunchen in de stad. Daarna nog even nieuwe verf uitgezocht voor de woonkamer/keuken, dus goed bezig geweest!
Jin, arme Jongste! Kiwi's er allemaal uit nu ? Maxi heeft voor z'n verjaardag de racebaan van Cars gekregen (is van Carrera Go) erg leuk!
Amaal, tss, één keertje niet met je eens en ik sta meteen niet meer in je motto
Hel, dat is niet leuk, weg zo vlak voor Sinterklaas. Gaan jullie hem zaterdag nog binnen halen hier in de stad?
Zo, nog even stofzuigen en de tafel vast dekken voor Maxi's partijtje. Hij neemt vanmiddag 5 vriendjes mee uit school. Zal mij benieuwen!
Jin, arme Jongste! Kiwi's er allemaal uit nu ? Maxi heeft voor z'n verjaardag de racebaan van Cars gekregen (is van Carrera Go) erg leuk!
Amaal, tss, één keertje niet met je eens en ik sta meteen niet meer in je motto
Hel, dat is niet leuk, weg zo vlak voor Sinterklaas. Gaan jullie hem zaterdag nog binnen halen hier in de stad?
Zo, nog even stofzuigen en de tafel vast dekken voor Maxi's partijtje. Hij neemt vanmiddag 5 vriendjes mee uit school. Zal mij benieuwen!
dinsdag 9 november 2010 om 13:30
Wat leuk Mamax, dat jullie er allebei bij waren - zijn eerste verjaardag op school! En dan meteen nog even samen lunchen en verf uitzoeken ook, goehoed. Wat voor kleur?
Wat ging je ook alweer doen met partijtje, piratenspeurtocht? Spannend - heel veel plezier straks!
Ben je wel van de korte vestjes Jin? Lijkt me wel bij jou passen op de 1 of andere manier (vind ik zelf ook erg leuk maar dan ben ik liefst een paar kilootjes slanker ).
Wat ging je ook alweer doen met partijtje, piratenspeurtocht? Spannend - heel veel plezier straks!
Ben je wel van de korte vestjes Jin? Lijkt me wel bij jou passen op de 1 of andere manier (vind ik zelf ook erg leuk maar dan ben ik liefst een paar kilootjes slanker ).
dinsdag 9 november 2010 om 14:15
Hel jouw staat vesten idd heel goed. Vind het zelf ook zo leuk en warm en lekker zitten, maar op de een of andere manier kan ik nooit goed slagen.
Nu ik erover nadenk vind ik jouw kledingstijl sowieso erg leuk. Okee, behalve de harembroek.. Waar shop jij? Of vnl Hennes?
Ja Mamax, zo gaat dat. Hop wegwezen
Aaaaah, sorry.
Mal (in reactie op ander topic) als jij niet wilt dat iemand JOUW naam gaat kiezen voor de baby, moet je het gewoon straks al zeggen als je het geslacht weet. Dan ben je hen voor. En in Amerika en Italie is het heel normaal de naam al te noemen. Alleen hier moet het weer zo krampachtig
Niet dat ik verder zelf nieuwsgierig ben ofzo hoor.
Nu ik erover nadenk vind ik jouw kledingstijl sowieso erg leuk. Okee, behalve de harembroek.. Waar shop jij? Of vnl Hennes?
Ja Mamax, zo gaat dat. Hop wegwezen
Aaaaah, sorry.
Mal (in reactie op ander topic) als jij niet wilt dat iemand JOUW naam gaat kiezen voor de baby, moet je het gewoon straks al zeggen als je het geslacht weet. Dan ben je hen voor. En in Amerika en Italie is het heel normaal de naam al te noemen. Alleen hier moet het weer zo krampachtig
Niet dat ik verder zelf nieuwsgierig ben ofzo hoor.
dinsdag 9 november 2010 om 14:32
Cars is hier bij oudste (gelukkig) geweest. Hij krijgt ws het playmobilridderkasteel. Helaas vind ik zelf de duurste het leukst. En die vind ik wel heel duur, 150 euro. Maar wel erg gaaf.... Die andere die iets kleiner is is 80, dus dat scheelt nogal veel vind ik. Heeft iemand een van die ridderkastelen? Draken en leeuwen ofzo.
dinsdag 9 november 2010 om 14:53
Amalia, voor de harembroek (die heb ik alleen af en toe aan om vriend en Maatje te plagen, die vinden het ook een horrording ) en voor de poging om Mal De Naam te ontfutselen. En dank voor het kledingcompliment (veel H&M ja, wat Vero Moda - maar ben eigenlijk wel klaar met de wegwerpkwaliteit ).
Bah, last van werkvermijdend gedrag, of hoe noemt Star dat altijd?
Vanavond bij collega eten, gezellig.
Bah, last van werkvermijdend gedrag, of hoe noemt Star dat altijd?
Vanavond bij collega eten, gezellig.
dinsdag 9 november 2010 om 15:47
quote:Jinny schreef op 09 november 2010 @ 12:51:
Hihi, ik zat gisteren (ben vandaag vrij) in een bordeaux truitje, zwarte rok en bordeuax panty met zwarte laarzen op het werk (was ook hipper dan het klinkt).
Haha jullie met je joggingbroeken.
Ik vind het wel hip klinken hoor, mooie kleurencombi
Heb voor kerstfeest op school Ceetje een bordeaux jurk voor haar besteld, mooie kleur vind ik dat.
Hihi, ik zat gisteren (ben vandaag vrij) in een bordeaux truitje, zwarte rok en bordeuax panty met zwarte laarzen op het werk (was ook hipper dan het klinkt).
Haha jullie met je joggingbroeken.
Ik vind het wel hip klinken hoor, mooie kleurencombi
Heb voor kerstfeest op school Ceetje een bordeaux jurk voor haar besteld, mooie kleur vind ik dat.