Lavendelblauwe muur
vrijdag 12 november 2010 om 01:09
Ik wil al mijn muren in de woonkamer lavendelblauw gaan schilderen zodat je een Franse uitraling krijgt. Dit wil ik afwerken met witte sierlijsten aan het plafond. Wie heeft er ook een lavendelblauwe muur? Graag zou ik willen weten welke kleur dat is. Ik vind het ook leuk om foto's te zien. Alle tips zijn welkom!
vrijdag 12 november 2010 om 01:23
vrijdag 12 november 2010 om 01:35
vrijdag 12 november 2010 om 04:07
quote:BadAss schreef op 12 november 2010 @ 01:23:
Dus je wilt al je muren verven in een kleur waarvan je wilt weten welke kleur dat is?
De franse uitstraling in mijn interieur is dat er vanaf 's middags wijn gezopen wordt.
maakt geen reet uit welke kleur er op de muren zit want dat zie je dan toch niet meer
Dus je wilt al je muren verven in een kleur waarvan je wilt weten welke kleur dat is?
De franse uitstraling in mijn interieur is dat er vanaf 's middags wijn gezopen wordt.
maakt geen reet uit welke kleur er op de muren zit want dat zie je dan toch niet meer
vrijdag 12 november 2010 om 06:25
Alle muren?
Zou ik niet doen,behalve als het wit is....lijkt me heel erg .... saai vooral,alles in dezelfde kleur.
Zou er zeker een in een andere kleur doen..
Als je naar de speciaalzaak gaat en vraagt om lavendelblauw,mengen ze dat voor je....
Ik heb ooit voor de babykamer gevraagd om zwitsalgeel.
...dus..dat kan
Zou ik niet doen,behalve als het wit is....lijkt me heel erg .... saai vooral,alles in dezelfde kleur.
Zou er zeker een in een andere kleur doen..
Als je naar de speciaalzaak gaat en vraagt om lavendelblauw,mengen ze dat voor je....
Ik heb ooit voor de babykamer gevraagd om zwitsalgeel.
...dus..dat kan
vrijdag 12 november 2010 om 07:54
vrijdag 12 november 2010 om 08:31
vrijdag 12 november 2010 om 09:17
vrijdag 12 november 2010 om 10:27
vrijdag 12 november 2010 om 10:44
Ik heb ooit een huis gehuurd dat door de vorige bewoner helemaal lila geverfd was. Zelfs de plafonds waren lila.
Eerste wat ik gedaan heb is alles over witten, wat een gekmakende, deprimerende kleur.
En wat er in een vakantiehuisje in Frankrijk leuk uitziet hoeft hier niet perse te werken. Ik zou in elk geval beginnen met één muur.
Badass
Eerste wat ik gedaan heb is alles over witten, wat een gekmakende, deprimerende kleur.
En wat er in een vakantiehuisje in Frankrijk leuk uitziet hoeft hier niet perse te werken. Ik zou in elk geval beginnen met één muur.
Badass
vrijdag 12 november 2010 om 10:45
quote:Cateautje schreef op 12 november 2010 @ 10:27:
Wat mij tegen zou staan is, dat het zo donker wordt in de kamer met vier lavendelmuren. Het zal altijd schemerdonker zijn, zelfs overdag. Ik zou één grote muur uitkiezen en die verven en de rest wit of creme verven, dan kan je de rest van de kamer af maken met lavendelblauwe accenten.Ik heb in mijn oude huis ook lavendel blauwe muren gehad en als je van "donker"naar licht werkt, dus elke muur een tintje lichter valt het wel mee.
Wat mij tegen zou staan is, dat het zo donker wordt in de kamer met vier lavendelmuren. Het zal altijd schemerdonker zijn, zelfs overdag. Ik zou één grote muur uitkiezen en die verven en de rest wit of creme verven, dan kan je de rest van de kamer af maken met lavendelblauwe accenten.Ik heb in mijn oude huis ook lavendel blauwe muren gehad en als je van "donker"naar licht werkt, dus elke muur een tintje lichter valt het wel mee.
vrijdag 12 november 2010 om 11:01
vrijdag 12 november 2010 om 11:02
quote:BadAss schreef op 12 november 2010 @ 01:23:
vrijdag 12 november 2010 om 11:09