Gezondheid alle pijlers

Veel stinkende afscheiding...wat zal het zijn?

13-11-2010 18:40 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier op dit forum, maar heb vandaag het hele topic van Verana gelezen en daardoor geïnspireerd om ook een topic te starten.

Afgelopen woensdag ben ik bij de huisarts geweest, omdat ik de laatste tijd veel last heb van waterige vies ruikende afscheiding. 3 weken geleden ben ik hiervoor ook bij de huisarts geweest, maar ik moest eerst proberen om met Lactacyd de bacteriën in mijn vagina weer in balans te brengen. Dat hielp niet en ik kreeg steeds meer afscheiding. Zo erg dat ik de laatste dagen zelfs tampons moest gaan dragen.

De huisarts wilde een kweek nemen, maar toen hij via het speculum had gekeken, heeft hij gelijk gebeld naar het ziekenhuis of ik zsm bij de gynaecoloog terecht kon. Een uur later zat ik dus in de wachtkamer tussen de zwangere vrouwen. Eerst nam een arts in opleiding een kijkje, maar die haalde gelijk de gynaecoloog erbij. Toen de gynaecoloog keek riep die weer een assistent erbij, omdat hij een biopsie wilde doen.

Er zit een soort plak met een doorsnee van 3 cm op m'n baarmoederhals, die bij aanraking gelijk begon te bloeden. Het leek wel alsof ik ongesteld was.

Kweek, uitstrijkje en biopsie zijn met spoed naar het lab gestuurd en maandag krijg ik de uitslag. Maar ik moet er van de gynaecoloog rekening mee houden dat het slecht nieuws zou kunnen zijn en dat ik wellicht moet worden doorverwezen naar een academisch ziekenhuis. Hij zei dat het gezien mijn leeftijd (29) eigenlijk helemaal niet zo kunnen, maar dat hetgeen hij heeft waargenomen er gewoon slecht uitzag.

Maandag hoor ik dus of het goedaardig of kwaadaardig is...pfff spannend...
Altijd laten onderzoeken, kan soms een infectie zijn maar ook iets anders.

PFF dan duurt maandag nog lang als je moet wachten he.

K hoop dat het bericht positief zal uitvallen... succes.
Straks blijken mijn statiegeld flessen.... De enige stabiele valuta te zijn!
Oh dat vind ik heel erg om te lezen, hoop dat het allemaal enorm meevalt en dat het allemaal goed komt.
Jeetje wat een schrik, zeker gezien iedereen zijn reactie

Kan me voorstellen dat je van de kaart bent. Met dit soort dingen is het zo; je weet het gewoon niet, het kan alle kanten op. Sommige ernstige zaken zijn niet met het oog waarneembaar, andere dingen zien er verschrikkelijk dramatisch uit en stellen geen hol voor. Ben je ooit eerder onderzocht, of heb je eerder controles gehad in het ZKH, met uitslagen, of is dit de eerste keer?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Jeetje wat erg, veel sterkte met het wachten.

en ik hoop voor je dat de uitslag goed is.
Wat zul jij geschrokken zijn! En wat zal het wachten lang duren, ook al is het nog maar 2 dagen. en hoop dat het mee zal vallen.
sterkte ermee, hopen dat het nieuws minder angstwekkend is! hopen dat het helemaal niets ergs is!!
Wat we niet kunnen veranderen, moeten we verdragen..
Heel veel sterkte met wachten in deze spannende tijd.
Sterkte met wachten. Ik duim voor een goede uitslag.
Sterkte, ik hoop dat het meevalt!
Nou sterkte zeg! Wat een klote-weekend moet jij hebben?! Hopelijk valt het reuzemee en ben je misschien wel bijzonder maar niet zooo bijzonder (als je begrijpt wat ik bedoel).

Misschien even gaan feesten op het libelle-forum????
Nou, wat een rot iets. Sterkte en ik hoop met je mee dat je uitslag niets ernstigs is. Dit wordt een lang weekend.
jeetje wat vervelend voor je

misschien rare vraag maar waaom word je waarschijnlijk doorverwezen als ze nog niet weten wat het is of is het tumor?

nou hoop voor je dat het mee valt

sterkte en ik lees je uitslag wel zal voor je duimen

groetjes
Wat moet dit weekend dan slopend voor je zijn meid!!

Ik ben eigenlijk wel zeer benieuwd naar de uitslag..
Bah en ook zo overdonderend. duimen voor goede uitslag !!

En hopelijk kun je t een beetje loslaten. Je kunt nu nix doen.
Ook van mij heel veel sterkte .
Wat zal jij geschrokken zijn.

In iedergeval heel veel sterkte, ik ga voor je duimen.
en heel veel sterkte met wachten.
Heel veel sterkte!
Ik heb ook wel eens last van afscheiding. Een beetje melk achtig. Ruikt sterk. Is hetnzoiets?
Joh, wat een schrik. En nu wachten..wat moeilijk. Veel sterkte met het weekend doorkomen...Hoop van harte maandag hier te lezen dat het iets onschuldigs is! Liefs
quote:Happyathome schreef op 13 november 2010 @ 20:23:

Ik heb ook wel eens last van afscheiding. Een beetje melk achtig. Ruikt sterk. Is hetnzoiets?

Niet gelijk in paniek raken.

Dit soort afscheiding hebben denk ik de meeste vrouwen wel.

to; heel veel sterkte!!!
Frankly my dear, I don"t give a damn
Sterkte!
I am surrounded by morons
Afscheiding hoort niet sterk te ruiken. Gezonde afscheiding is doorzichtig, smaak en reukloos.

Maar meid wat een naar verhaal, ik hoop ook dat het meevalt.

Heb je nooit eerder klachten gehad? Doet bijvoorbeeld het inbrengen van een tampon geen pijn, of gemeenschap?
juf achterbak, da's denk ik niet helemaal waar. Afscheiding is neutraal tot heel licht zurig. Wat je eet kan ook wel iets invloed hebben.

TO, ik duim voor je. Wat zal jij de schrik erin hebben zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven