Zwanger worden in 2011?!

23-10-2010 20:11 2473 berichten
Alle reacties Link kopieren
Staat er bij jullie op het lijstje van goede voornemens voor 2011 ook zwanger worden? Ik wil m'n nieuwe zwangerschapswens niet met mijn omgeving delen. Geen zin dat mensen er steeds naar vragen. Dus dit lijkt me een leuke manier om met vrouwen in hetzelfde schuitje verwachtingen/blijdschap/verdriet te delen.

Op naar 1 januari 2011!!!

Wanneer je ook in ons schema wilt of wanneer er veranderingen zijn, graag dikgedrukt aangeven! Dan zal ik het zsm erin zetten/veranderen!

Wij willen zwanger worden!!!Wie?Lft1e/2e/3e?Wanneer starten?BijzonderhedenStrienenaar281e kindjeAugustus 2010Onderzoeken bij gynaecoloog , NOD 11/12 maartGreta861e kindjeNovember 2010Miskraam Heupje1e kindjeNovember 2010NOD 18 maartBloempjuh851e kindjeDecember 2010Gestopt met pil, gestart met foliumzuur, NOD 19 februariPink85251e kindjeJanuari 2011NOD 5 februariLegallyblonde1e kindjeJanuari 201119 januari pilstop, start foliumzuur, NOD 22 februariIndia253e kindjeJanuari 2011NOD 21 februariBolletje84271e kindjeJanuari 2011NOD 9 maartGFH (Wendy)301e kindjeJanuari 201123 januari pilstop en start met Etos Zwanger worden, NOD 12 maartMissFine2e kindjeJanuari 2011Afspraak gyn gehad, gestart met Primolut en ClomidStoeltie371e kindjeJanuari 2011NOD 11 februari, gestart met Etos zwanger wordenAssepoes72e kindjeJanuari 2011Pilstop 8 januari, NOD 13 maartBabynijn251e kindjeJanuari 2011NOD 17 maart1982Juutje281e kindjeJanuari 2011Muis4508251e kindjeJanuari 2011NOD 25 maartVoorviva821e kindjeFebruari 2011MissNoName2e kindjeMaart 2011Sam_861e kindjeMaart 2011NOD onbekend door lange cyclus, 3 maart testenNini_84261e kindjeMaart 2011Pilstop in februariSwieteltsie271e kindjeMaart/April 2011Mama_to_be1e kindjeApril 2011Trouwen in april, start foliumzuur in maartAlynn1e kindjeApril 2011Balalaika1e kindjeApril 20116 januari pilstop, start foliumzuur, vanaf april ervoor gaanMystiQe19861e kindjeMei 2011Vriend al 2 kinderenIvetje1e kindjeMei 2011Trouwen en starten met foliumzuur in april, in mei pilstopKolki332e kindjeMei 2011Dierelier1e kindjeMei/juni 2011Aan het ontpillen, eerst trouwenNaijobi1e kindjeJuni 2011Pilstop in juniThunderstorm1e kindjeJuni 201120 januari pilstop, mei verre reis, juni startenLegpuzzel1e kindjeZomer 2011Tamara282e kindjeAugustus/September 2011

Wij zijn zwanger!!!Wie?Lft1e/2e/3e?GestartUitgerekendBijzonderhedenKim871e kindjeNov '1019/08/20118 februari naar verloskundige en echoSummer861e kindjeNov '1022/08/201112 januari intake verloskundigeBianca12345311e kindjeDec '1024/08/2011Passiebloem19831e kindjeNov '1026/08/20111 maart verloskundige, 5 april 20 weken echoLief2011271e kindjeNov '1027/08/201123 februari 2e echoWib1e kindjeNov '1027/08/20117 februari 1e echoJuffie87231e kindjeDec '1005/09/20119 februari intake verloskundige, 18 februari termijnecho_PinkLady_1e kindjeJan '1013/09/2011Memaa281e kindjeNov '1003/10/20114 maart 1e echoMama2408262e kindjeJan '1116/10/201110 maart 1e echo, 2 weken later intake verloskundigeDroppeppertje2e kindjeJan '1117/10/2011Marie81291e kindjeDec '10
@ Pink85 Fantaseren is alleen maar leuk! En handig: weet je straks al een beetje wat je wilt hebben! ;)

@ Dierelier Heerlijk he! Hier ook wat baby's in de omgeving, dus ik mag ook legaalk babyshoppen. Neem wel altijd mijn vriend dan mee...gewoon om te kijken wat hij doet/kiest enzo...Vind het te leuk om hem dan met piepkleine kleertjes te zien staan in zo'n zaak :D

Ik heb de Etos zwanger worden pillen op vakantie gekocht! Want het staat er echt zó groot op dat even stiekem er echt niet in zit. Ik woon vlakbij de Etos dus die mensen hier kennen me ook echt...dus ik durfde ook niet gewoon hier te kopen, Heb meteen 5 dozen ingeslagen!

Ik ben vandaag begonnen met de Etos zwanger worden pillen! (foliumzuur/vitamine dus..). Voelt echt een beetje als 'het' begin, ook al ben ik nog gewoon aan de pil. Maar de voorbereidingen gaan nu beginnen. Nog 4,5 week de pil en dan stop ik ermee. Spannend!
quote:MissNoName schreef op 08 november 2010 @ 22:35:

En als we toch bezig zijn:

Legpuzzel begint in 2001????

Edit:

Ik hoop toch echt dat ik nu niks lulligs zeggen en dat madame in kwestie dus niet echt al 10 jaar bezig is! Haha, grappig. Das wel erg vroeg geweest, was ik net 2e jaar student (en nog bij mijn ex )
trouwens, wrodt ons eerste kindje.

Gecondoleerd Juffie

Ben sinds gister ongesteld, wel fijn als je erop wacht.

Later meer!
@ Juffie: gecondoleerd!

Wat heftig zeg, zo ineens 2 overleden oma`s in zo`n korte tijd!

Heel veel sterkte gewenst! En idd zit leven en dood erg dicht bij elkaar....

Ik kijk ook soms op de site van LIEF.

Die hebben zulke leuke dingen!

Maar wel erg prijzig vaak hoor....

Vandaar dat ik alleen bij de aanbiedingen kijk, haha!

Dan valt het soms erg mee als iets van 28 euro naar 8 euro is afgeprijsd!

@ Legpuzzel: maar goed ook dus dat je toen niet zwanger raakte!

Wel fijn dat je ongesteld bent geworden toch?

Nu is je cyclus hoeveel dagen?

Ik wacht nog steeds af, als het goed is maandag....

@ Queenfan: dat scheelt idd als je nog zoveel hebt staan!

Het wordt ons eerste kindje, dus alles moet nog gekocht,

maar dat lijkt me dan ook wel weer leuk baby shoppen!

Mijn vriendin die 12 wk zwanger is (alles is goed!) die heeft zelf nog niks gekocht! Dat zou ik echt niet kunnen hoor...

Ik zou wel voorzichtig zij en niet meteen los gaan,

maar ik zou al wel wat leuke kleertjes gekocht hebben hoor!

@ Dierelier: ik ben nu 27, dus gaan we redelijk gelijk op!

Vlg jaar juni wordt ik 28, dus wie weet een leuk verjaardagskadootje voor mij & mijn vriend?
Ehm, weet ik niet precies, weet niet meer zo goed wanneer ik ongesteld ben geweest de laatste keer. Nu beter op letten
Jeeej! Eindelijk ongesteld geworden gisteren! Dus ik ben nu officieel met ronde 1 begonnen!

@Lief: zou jij bij bijzonderheden in de tabel mijn NOD op 12 december willen zetten?

Die site van LIEF is inderdaad echt geweldig! Ik spiek er inderdaad ook wel eens. Zo zag in in een folder van de bijenkorf van die baby Uggs staan, ook geweldig.

@Juffie: vervelend is dat het foliumzuur of zwanger worden pillen kopen. Ik heb nu foliumzuur liggen, maar ik wil nu eigenlijk beginnen met centrum materna of iets in die zin (of misschien ook wel gewoon die van de etos). Durf het ook eigenlijk niet hier te kopen, ga het straks toch maar proberen!
@ Kim, Spannend!!

Ow baby Uggs.... zo geweldig!

Misschien en tip voor iedereen die foliumzuur wil gaan halen. Je kunt het ook bij de apotheek krijgen. Daar staat nooit een hele rij achter je mee te kijken en krijg je ook nog advies welke je het beste kan gebruiken....
@ lief: ik voel mijn eisprong ook altijd, lichte steken in mijn onderbuik, net een soort ongesteldheidsgevoel.

Voor iedereen die binnenkort gaat beginnen, good luck! Hopelijk is het snel raak! Wij kunnen in december pas weer een nieuwe poging wagen. Vriendlief is deze maand tijdens mijn vruchtbare dagen voor zijn werk op reis...
@Kim87:Spannend maar verwacht er nog niet te veel van de eerste rondes anders valt het zo tegen....

Gewoon relaxt klussen en genieten van elkaar

@Juffie:Die van Etos zijn goed!en niet zo erg duur vergeleken andere merken.

@Lief2011:Van lief! heb ik ook het 1 en ander gehad van de kraamviste maar vind het wel erg duur voor er zo maar erbij.

Aanbiedingen kopen is idd slim en je kan zomerdingen ook aantrekken bij de kleine, met een lange mouw t-shirt eronder, andersom wordt moeilijker of je moet ineens een veel groter maat kopen..
Hier nog iemand die hoopt in 2011 zwanger te mogen worden! Wij willen graag beginnen in de zomer, vond mijn vriend wel een goed moment Ik heb altijd al een grote kinderwens gehad, maar mijn vriend vond het altijd nog moeilijk om daarover na te denken. Nu we een aantal vriendinnen hebben die zwanger zijn vindt hij het ook ineens een goed idee. Hij zegt dat hij het altijd al wel wilde maar hij wilde niet de eerste zijn.

Ben op het moment mijn opleiding aan het afronden en hoop na de kerstvakantie aan het werk te gaan. Mijn vriend werkt al een paar jaar. Hij is overingens 32 en ik ben 27 en hebben 10 jaar een relatie. We hebben een koophuis die we 5 jaar geleden al op de "groei" gekocht hebben . Begin van dit jaar hebben we een grotere auto gekocht voor als dat nodig mocht zijn. Dus we waren er toch al stiekem een beetje mee bezig...

Vind het allemaal wel erg spannend hoor.. Zal het allemaal goed gaan? Vrienden van ons hebben net deze week te horen gekregen dat ze hun zwangerschap na 13 weken moeten afbreken omdat er iets niet goed is met de baby... Dat maakt het allemaal wel spannend...

Ik vraag me altijd al een tijdje af, wanneer kun je nu het beste stoppen met de pil? Moet je dat al een tijdje van tevoren doen of hoe zit dat? Ik ben nu ongeveer 14 jaar (jeetje wat lang) aan de pil..
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
hallo allemaal:)

Ik ben heel blij om dit forum gevonden te hebben en te lezen dat ik niet de enige ben die in 2011 hoopt zwanger te worden.

Wij willen in maart stoppen met de pil en er voor gaan.

Dit is bewust gekozen omdat wij een huis gekocht hebben vorig jaar en in de lente alles willen afwerken zoals de tuin, en dan helemaal ervoor gaan!

Januari dit jaar 2010 kreeg ik bij de gynocoloog te horen dat het hartje van ons eerste kleine wonder niet klopte ik was 10 weken volgens de berekening en het was met 6 weken gestopt met groeien. Moest het laten komen doormiddel van pillen en dit proces heeft tot mei geduurt.

Heb het heel erg moeilijk gehad maar het een plaatjes kunnen geven hoewel het iets is wat je nooit zult vergeten.

Nu duimen dat het in maart helemaal goed komt en het weer snel raak mag zijn net als bij de rest van de dames hier!!
@lief: soms denk ik hem ook te kunnen voelen, andere maanden weer niet.

Ik heb wel een hele regelmatige cyclus. Dat scheelt!

Hellooo new ladies!

@legpuzzel: gelukkig ben je niet echt al 10 jaar bezig dus.. ;)

@bolletje84

Wat vreselijk! Ik vind het ook nogal (probeert een goed woord te bedenken?) Raar dat je dus 5 maand bezig bent geweest met een miskraam!? Arme jij!
@ Lief Ik kijk ook op de LIEF site...te schattig die spulletjes, maar té erg die prijzen ;) Het wordt hier ook het eerste kindje, dus dat wordt inderdaad uitgebreid shoppen! Lijkt me superleuk! Gister al 'stiekem' bij Ikea wezen kijken haha

@ Erne Oh dat is ook jammer, dan mis je een hele ronde eigenlijk! Maarja dan heb je wel even een maand rust en geen 'stress' rond je NOD.

@ Amandroe Welkom hier! Wanneer je stopt met de pil mag je zelf weten. Je kan al (ver) van te voren stoppen om eerst te ontpillen en je cyclus weer op gang / regelmatig te krijgen. Je kan ook gewoon direct na het stoppen van de pil gaan proberen om zwanger te worden (nadeel is dat je dan je cyclus niet goed kan inschatten). Ik doe het toch wel zo omdat ik een hekel heb aan condooms... ;) haha

Wel een tip: foliumzuur slikken vanaf 4 weken voor het moment dat je zwanger zou gaan kunnen worden. Dat verkleint de kans op bijvoorbeeld een open ruggetje.

@ Bolletje84 Wat erg dat het bij je eerste zwangerschap zo is gelopen. En ik sluit me helemaal aan bij Miss Noname..wat raar dat een miskraam zo lang duurt. De verhalen die ik kende is het allemaal een maand (en vaak zijn ze dan ook weer snel zwanger..). Heel naar voor je. Ik hoop dat het snel weer raak is in maart!
quote:Juffie87 schreef op 14 november 2010 @ 10:27:

@ Lief Ik kijk ook op de LIEF site...te schattig die spulletjes, maar té erg die prijzen ;) Het wordt hier ook het eerste kindje, dus dat wordt inderdaad uitgebreid shoppen! Lijkt me superleuk! Gister al 'stiekem' bij Ikea wezen kijken haha

@ Erne Oh dat is ook jammer, dan mis je een hele ronde eigenlijk! Maarja dan heb je wel even een maand rust en geen 'stress' rond je NOD.

@ Amandroe Welkom hier! Wanneer je stopt met de pil mag je zelf weten. Je kan al (ver) van te voren stoppen om eerst te ontpillen en je cyclus weer op gang / regelmatig te krijgen. Je kan ook gewoon direct na het stoppen van de pil gaan proberen om zwanger te worden (nadeel is dat je dan je cyclus niet goed kan inschatten). Ik doe het toch wel zo omdat ik een hekel heb aan condooms... ;) haha

Wel een tip: foliumzuur slikken vanaf 4 weken voor het moment dat je zwanger zou gaan kunnen worden. Dat verkleint de kans op bijvoorbeeld een open ruggetje.

@ Bolletje84 Wat erg dat het bij je eerste zwangerschap zo is gelopen. En ik sluit me helemaal aan bij Miss Noname..wat raar dat een miskraam zo lang duurt. De verhalen die ik kende is het allemaal een maand (en vaak zijn ze dan ook weer snel zwanger..). Heel naar voor je. Ik hoop dat het snel weer raak is in maart!

Bedankt voor de tips! Handig dit forum, want ik wil het niet aan vriendinnen of mijn moeder gaan vragen. Dan weten ze gelijk dat je zwanger wilt worden...

Foliumzuur, kun je dat gewoon bij de drogisterij krijgen of moet je daarvoor naar de apotheek?
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek
Kan allebei...

Ligt er ook aan welk merk je wil gaan slikken!

Ik slik nu Etos multi zwanger worden (dat zijn multivitaminen en foliumzuur ineen). En die koop ik dus bij de Etos ;) Maar ze hebben ook van allerlei andere merken foliumzuur en/of multivitaminen (kruidvat, davitamon, VSM etc).
Welkom allemaal!

@ Amandroe: ik slik zelf foliumzuur, ook van de Etos.

Een potje met heel veel tabletjes (150 volgens mij) voor maar 3 euro dacht ik. Die grote tabletten krijg ik niet weg, maar dat moet ieder voor zich weten

Ik ben ook al heel lang aan de pil, vanaf mijn 14de volgens mij al! Dus inmiddels ook al 13,5 jaar... Pfff wat lang alweer hé??!

@ MissNoName & Erne : ik ben benieuwd of ik hem heb gevoeld! Dat zou wel handig zijn, dan weet ik dat ik op 'schema' lig, haha! Morgen moet ik ongesteld worden, dus ik ben erg benieuwd! Voor ons wordt het dus januari-februari waarschijnlijk, het hangt nog even van wat persoonlijke omstandigheden af. Maar vooralsnog blijf ik van januari uitgaan

@ Bolletje: wat erg zeg! Sterkte!

Bij mijn vriendin hebben ze het weggehaald, gecuretteerd heet dat volgens mij, het is toen 'weggezogen' uit de baarmoeder. Maar volgens mij is het voor je eigen verwerking 'beter' (tsja, wat is beter??) voor de verwerking van het verlies van jullie kindje...
Zo, wat gaat dit hard! Het lukte me niet de laatste week in te loggen... Heel onhandig!

Bij mij helaas nog geen sprake van regelmatigheid. Ben nu bijna 2 weken overtijd.. Na het stoppen van de pil nog wel gewoon een menstruatie gehad. Nou ja, misschien heeft het even tijd nodig om weer op gang te komen.

Zelf slik ik al wel een multivitamine met foliumzuur, maar ik wil binnenkort beginnen met de zwangerschapsvitamines van Orthica. Deze bevatten ook omega 3 en aangezien ik niet zo'n viseter ben...

Wat betreft mijn werk is het ook allemaal onzeker. Ik krijg pas in mei te horen of er het volgende schooljaar nog een plekje voor me is. Waarschijnlijk moeten we verplicht gaan krimpen en ze werken via last in first out.. Dus laat ik nou net de laatste zijn die er bij is gekomen.

Maar we hebben besloten om toch voor een kindje te gaan, ook al kan ik volgend schooljaar daar niet meer aan de slag. Dan wordt het even in de invalpoule. Helaas, maar het is niet anders. Wil niet nog een jaar of misschien nog wel langer wachten.
hallo ladys ik ben al sins januari 2010 bezig om een eerste kindje te krijgen.Nou dat is dus helaas nog niet gelukt

Zou graag met jullie mee willen schrijven als dat kan.

Denk namelijk niet dat ik 2010 nog zwanger ga worden het jaar is al bijna om!
@ missnoname,juffie87,amandroe,lief:

Ik weet het klinkt onwerkelijk en is het ook en zo is het voor bij ook gegaan alsof er geen einde aan kwam.

Na de eerste poging met de pillen kwam er een groot deel maar nog niet alles dus hun conclusie: nog een keer die pillen zodat de rest eruit zou komen.

Dit had niet het gewenste resultaat dus besloten ze af te wachten of het op de natuurlijke manier zou komen omdat ze bij mij eigenlijk geen curritage wilde doen omdat ik 25 was en ze vonden mij te jong. En het risico op verkleving door littekenweefsel door curritage waar een kleine kans op bestaat wilde ze niet doen als eerste keus. Omdat je verminderde vruchtbaarheid kan worden.

Oke ik weer een paar weken wachten en er gebeurde niks werd ook niet ongesteld al die tijd en de hormonen bleven in mijn lichaam te keer gaan omdat deze dacht dat ik nog zwanger was vanwege achtergebleven rest.

Uit eindelijk weer controle en hier uit bleek dat het restje groter werd iplv kleiner en dit vonden ze heel vreemd dus besloten ze een kijk operatie te doen en bij niks ergs het weg te halen zodat ik eindelijk schoon zou zijn. Bij deze operatie zit de kans (die zelden voorkomt zoals ze zeiden) dat er een gaatje geprikt word in de baarmoeder wand en dan moet de operatie accuut gestopt worden.

Je raad het al dit gebeurde mij en ze waren bang dat ze mijn darm geraakt hadden dus in ziekenhuis blijven voor een nachtje en weer een nieuwe datum prikken. Het duurde 6 weken voordat ik weer op controle moest om te controleren of het gaatje dicht was. En we planden een nieuwe datum, gelukkig werd ik voor de nieuwe datum ongesteld en belde ik voor een afspraak voor controle of nu niet alles weg was...dit bleek eindelijk het geval te zijn.

Dit was begin mij dus ja het heeft mij heel lang bezig gehouden en kan je vertellen dit wil ik nooit meer mee maken en hoop dat dit niemand ooit hoeft mee te maken. had mij emotioneel afgesloten en 3 maanden later kwam het eruit alsof ik me toen pas realiseerde wat er allemaal gebeurd was.

Het gaat veel beter met mij en moet wel zeggen dat door deze gebeurtenis mijn hormonen behoorlijk aan de gang zijn want kan nu dus eigenlijk niet wachten om weer te oefenen:) We waren eigenlijk erna weer begonnen maar het lukte niet en ik besloot weer even aan de pil te gaan om het te verwerken en tot rust te komen.

Maar nu zijn we er weer klaar voor en kan eindelijk niet meer wachten!!!
ik had net al een nieuw topic aan gemaakt..maar nu lees ik hier!Wij gaan er voor vanaf februari en het voelt heel gek om dat hier neer te zetten....

Wat een heftig verhaal Bolletje!!Ik hoop dat het voor jullie zo meteen snel goed gaat!!
En Pinklady wat ontzettend moeilijk dat het dit jaar nog niet gelukt is!!Hebben jullie ook al onderzoeken gehad?Hoop voor jullie dat 2011 een beter jaar wordt!
Welkom nieuwe dames!

@bolletje: Wat een verdrietig verhaal, ik hoop dat het voor jullie gauw weer raak mag zijn volgend jaar. Het zal vast niet jullie verdriet wegnemen maar hopelijk kan het het wel een beetje verzachten.

@pinklady: jeetje, das al een hele tijd! Denk je dan niet als je die verhalen van iedereen hier leest van: pff wacht maar af het kan ook heel lang duren. ? Ik hoop net als voorviva dat 2011 voor jullie een beter jaar mag worden en dat het gauw raak mag zijn!

@Lief: zou prettig zijn als dat je ei-sprong was! Dan doet alles t nog! Ben benieuwd hoe zo'n ei-sprong voelt eigenlijk.

@iedereen. Jeetje wat een jammer weer. Het is ook echt zo'n dag dat ik niks nuttigs gedaan heb. En als je dan ook nog wordt gespamd met allemaal updatefoto's van verse baby's in de omgeving dan gaat de rammeldebammel weer op volle toeren. Helaas is het toch echt nog even wachten voor ons.

Als het per ongeluk voor de bruiloft mocht gebeuren (ga ik niet van uit) dan is het uiteraard ook meer dan welkom maar we gaan er daarna pas echt voor. Heb ook een veel te mooie jurk uitgezocht, daar kan helaas geen zwanger buikje in.
@ amandroe: foliumzuur kun je zelfs gewoon in de supermarkt kopen. Ik gebruik foliumzuur van AH eigen merk.

Het blijft spannend hoe lang het gaat duren voordat je zwanger bent. Ik ken mensen bij wie het in één keer raak was, maar ook mensen die er een jaar of meer over hebben gedaan (of bij wie het niet lukt; maar daar denken we nu even niet aan..). Bij mijn eerste kindje heeft het ongeveer vijf maanden geduurd voordat ik zwanger was. Ik was wel al langer met de pil gestopt.
Hallo allemaal!

Mag ik ook meeschrijven?

Heb eind oktober m'n laatste strip opgemaakt. We zijn er inmiddels wel aan toe. Getrouwd, allebei een goede baan en zitten in de laatste fase van een grote verbouwing.

Stiekem wilde ik wel eerder beginnen, maar we wilden ook alles helemaal in orde hebben. En dat is nu!

Vind het spannend, heb namelijk altijd het idee gehad dat het lang zou duren.. Dat hopen we nu niet natuurlijk!
@Queenfan: ik verwacht zeker niets van de eerste rondes hoor. Ik ben ook niet van plan om seks te hebben volgens een planning, daar wacht ik voorlopig nog even mee. Het spontane moet er niet af gaan in ieder geval!

@Amandroe, Hutsefluts, Voorviva en Bolletje: welkom!!

@Sam_86: begrijp ik goed dat je nu alleen nog maar je 'normale' ontrekkingsbloeding hebt gehad? Maak je voorlopig nog geen zorgen om je menstruatie, als je bent gestopt met de pil kan het na je ontrekkingsbloeding wel een half jaar tot een jaar duren voordat je ongesteld wordt (in de ergste gevallen he, ik probeer je niet af te schrikken).

@Pinklady: jeetje, al lang bezig dus! Ik hoop dat 2011 jouw jaar wordt.

Ik gebruik sinds dit weekend multi zwanger worden van de etos, hiervoor gebruikte ik gewoon foliumzuur. Haha, gisteren ging ik dus naar de plaatselijke etos (hoe haal je het in je hoofd op een drukke zaterdag) en ik was echt als de dood dat ik een bekende tegen zou komen! Volgende keer haal ik het maar even ergens anders..

Vandaag niet zo'n leuk ongelukje gehad met sporten, heb nou een rib gekneusd (en dat doet pijnnn!!) Hopen dat het snel opknapt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven