TopChef!
dinsdag 16 november 2010 om 19:21
dinsdag 16 november 2010 om 19:21
quote:Star10 schreef op 16 november 2010 @ 19:16:
ik heb het begin gemist.... ze staan nu vanalles te koken en zijn beperkt in ingredienten, die anderen dan weer wel hebben....
wie weet wat de opdracht is?
O ja.... en speciaal op verzoek:
Ik hoop dat Marlous en Rico winnen!!!!
Ze moesten zelf ingrediënten bij elkaar zoeken om een soep te maken.
En toen moesten ze ruilen van plek. Dus de soep maken die een ander in zijn hoofd had...
ik heb het begin gemist.... ze staan nu vanalles te koken en zijn beperkt in ingredienten, die anderen dan weer wel hebben....
wie weet wat de opdracht is?
O ja.... en speciaal op verzoek:
Ik hoop dat Marlous en Rico winnen!!!!
Ze moesten zelf ingrediënten bij elkaar zoeken om een soep te maken.
En toen moesten ze ruilen van plek. Dus de soep maken die een ander in zijn hoofd had...
dinsdag 16 november 2010 om 19:44
Ik vind Omar steeds leuker worden. Als ze slim zijn bieden ze hem een programma aan.
Die soep van Marlous zag er niet lekker uit, die had ik ook weggestuurd als ik in een restaurant was.
Wie gaat de ronde van de soesjes winnen?
Die soep van Marlous zag er niet lekker uit, die had ik ook weggestuurd als ik in een restaurant was.
Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.
dinsdag 16 november 2010 om 19:49
quote:meharis schreef op 16 november 2010 @ 19:44:
Ik ga voor Rico!!!
Maar Paskwal mag ook hoor. Die gun ik het ook heel erg!!!
God o god, ik zit me hier toch suf te hopen nu ik merk dat het werkt. hihi
En als ik nu wederom gelijk krijg dan mogen ze MIJ wel een programma aanbieden. Derek Ogliviolialatie (of zoiets....) eat your heart out!!!!
Ik ga voor Rico!!!
Maar Paskwal mag ook hoor. Die gun ik het ook heel erg!!!
God o god, ik zit me hier toch suf te hopen nu ik merk dat het werkt. hihi
En als ik nu wederom gelijk krijg dan mogen ze MIJ wel een programma aanbieden. Derek Ogliviolialatie (of zoiets....) eat your heart out!!!!