ochtendmensjes verzamelen!

20-11-2010 09:19 90 berichten
ik zit hier heerlijk in mn eentje te genieten van een mok koffie en het viva forum terwijl vriendlief nog op een oor ligt.

omdat ik altijd het idee het dat ik de enige ochtendsmens in Nederland ben open ik bij deze de

ochtendmensjes-klets/ouwehoer-topic
Ik ben géén ochtendmens, maar zit wel beneden met thee en viva forum. Telt dat ook of voldoe ik onvoldoende aan de beschrijving??
IK BEN GEEN OCHTENDMENS!!!

alleen zijn de buren alweer bezig met de verbouwing: aggregaat, grote graafmachine, etc.

G*DV*RDEG*DV*R

Heel de week zit ik al in deze herrie, mocht je denken, dat het in het weekend rustig zou zijn. Nee dus.
Alle reacties Link kopieren
ja ik ben een ochtend mens. Kinderen zijn uit logeren en ik kon uitslapen... Ik kan het echt niet en zit met koffie bij te lezen
Ik ben geen ochtendmens, maar kon in principe uitslapen. Echter zoon is ziek en die heb ik anderhalf uur geleden wakker gemaakt en vol pillen gestopt omdat hij vandaag wel naar zijn werk ging en ook nog naar zijn voetbalwedstrijd vanmiddag. Dochter is ondertussen ook opgestaan en staat onder de douche. Ik ga ook maar een kopje thee zetten en ff hier de tijd doden om als ze vertrekt naar haar werk nog ff lekker in mn mandje terug te kruipen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Absoluut geen ochtendmens, ik ben alleen maar op omdat ik met de hond naar behendigheidstraining moet. En dan zit ik nog in de laatste groep ook, het had erger kunnen zijn.

Het lijkt me heerlijk om een ochtendmens te zijn, je dag duurt voor je gevoel veel langer! Eh...oh nee, dan ga je ook weer eerder naar bed natuurlijk...nou ja.

*sluipt weer weg van het topic*
Normaal een ochtendmens, maar niet als zoonlief om 1 uur 's nachts om drinken vraagt... Lig dus nog heerlijk in bed (maar moet er zo uit).
Ik sta iedere ochtend zonder problemen om 5 uur naast mijn bed,vanochtend heb ik uitgeslapen tot 6 uur.
Joh, het is al bijna middag hoor

... maar pas om half 10 aan de koffie, vind ik niet echt meer onder 'ochtendmens' passen hoor...

Hier ook een ochtendmens.

Dochter is tussen 5 en 6 wakker en wil dan spelen.

Dus gaan we er dan maar uit.

Vind ik meestal geen probleem.
Ochtendmens over negenen??

Als het nou nog geen 7 uur was, ok, maar na 9 uur ben je geen ochtendmens meer hoor.
Geen ochtendmens ook helaas, maar toch al vanaf 7u op... Zoon had honger en is blijkbaar wel een ochtendmens in tegenstelling tot zijn vader & ik. Hopelijk trekt het nog bij (is 10 maanden). Ach, heb ik alle tijd om rustig te douchen en zo en dan naar de open dag van de HU te vertrekken.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.

wat zijn jullie streng zeg!

ik was iets voor 7u al wakker maar toen had ik nog geen zin om op te staan. dus lekker in bed met een mok thee en een krantje.

over de vraag of niet ochtendmensen welkom zijn: NEE ABSOLUUT NIET (wat in Phoebs-taal wil zeggen; natuurlijk zijn die ook welkom)
Voor niet-ochtendmensen voelt 9.30u hetzelfde als 7.00 uur hoor
Ik ben geen ochtendmens! Daarom ben ik nog wakker. ik heb nog niet geslapen vannacht!
Ik was om half 6 al op,heeeerlijk,lekker broodjes bakken,nog een doezeldutje op de bank.

Sta door de week ook om deze tijd op,en het lukt met niet te blijven liggen in het weekend.
Vandaag om 08:30 opgestaan en daarmee heb ik beheurlijk uitgeslapen.

Op doordeweekse dagen moet ik er echt voor zessen uit, dus ben wel wat gewend inmiddels.

Maar een ochtendmens ben ik niet van nature, denk ik...

Ben niet ongezellig 's ochtends, als je me maar met rust laat het eerste uur en de eerste twee koppen koffie
Geen ochtendmens, wel vier kinderen, dus om 7 uur beneden! Was niet zo slim van mij dus.
zie je wel dat ik de enige ochtendmens ben ':'(
quote:Marriss schreef op 20 november 2010 @ 09:37:

Voor niet-ochtendmensen voelt 9.30u hetzelfde als 7.00 uur hoor 6 uur!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik ben helemáál geen ochtendmens (ik vind om 9 uur opstaan in het weekend wél een teken dat je een ochtendmens bent overigens, maar dat terzijde) , maar ik heb een playdate. Jeuj!

Eerst maar eens koffie, dus
zie je wel dat ik de enige ochtendmens ben

vandaar dak een ochtendmenstopic wil (sorry niet ochtendmensen...) zodat ik lotgenoten heb
quote:TheEmpress schreef op 20 november 2010 @ 09:33:

Ochtendmens over negenen??

Als het nou nog geen 7 uur was, ok, maar na 9 uur ben je geen ochtendmens meer hoor.Dat vind ik ook. Maar om 7.00 lag ik met de krant en een kop koffie nog in bed...
quote:ivy1970 schreef op 20 november 2010 @ 09:41:

Geen ochtendmens, wel vier kinderen, dus om 7 uur beneden! Was niet zo slim van mij dus.Wat was niet zo slim, 4 kinderen nemen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven