Mode & Beauty alle pijlers

Uitverkoop

20-11-2010 19:58 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er hier misschien dames die in een kledingzaak werken?

Ik heb namelijk weer eens zin om flink te gaan shoppen. Maar wil wel zo veel mogelijk voor weinig. Momenteel zit ik namelijk een beetje op budget.

Kan iemand mij vertellen wanneer de eerstvolgende uitverkoop weer begint?
Wij (schoenen) beginnen in week 48.
na de kerst
Nu al, zag ik in de stad.
quote:meds schreef op 20 november 2010 @ 20:26:

na de kerstMisschien verschillend per stad, maar hier beginnen de meeste winkels begin december.
Nu. Ik krijg allemaal kaarten binnen van de voorverkopen. Over het algemeen 30%.
Winteruitverkoop begint elk jaar half november en bij sommige winkels eind november.
Ik heb gister al iets gekocht met 25% korting, ik wist dat pas op het moment dat ik af moest rekenen. Ze zijn al plaats aan het maken voor de kerst collectie. Dus veel gaat al in de uitverkoop nu. Maar heb het nu pas bij een paar winkels gezien.
quote:Jorina schreef op 20 november 2010 @ 20:35:

[...]

Misschien verschillend per stad, maar hier beginnen de meeste winkels begin december.

ja deels uitverkoop, op onderdelen van de collectie (meestal niet de interessante onderdelen) en inderdaad max. 30%

Ik word pas actief vanaf de 50%
Vanaf 50% begin ik inderdaad ook pas warm te lopen en in te slaan.

Winkelen is al niet mijn grootste hobby, maar als ik veel voor weinig kan krijgen wil ik nog wel eens los gaan.

Daarom ga ik liever een maar paar keer per jaar en sla dan gelijk goed in, dan dat ik (bij wijze van) elke week de winkels afstruin. Ik hoef ook niet zo nodig volgens de laatste mode erbij te lopen.

Maar goed, als ik het goed begrijp is dat na de Kerst dus pas. Jammer, had gehoopt dat het al eerder was.
Wij (grote modeketen) beginnen half december met afprijzingen. Zara begint altijd na de kerst, dus dat zal de 27e zijn.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-03-2011 11:54
Reden: reclame
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven