Full House deel 2

12-10-2010 19:40 2492 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3122 apr. '104 en 3 Bevallen!!

07-04-2010Amalia366 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1012, 10 en 7Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81305 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 2Bevallen!!

28-10-2010Bengel368 feb. '114 en 2 It's a boy!!Uma3012 mrt '114 en 2,5 It's a girl!!5x5274 en 2Happy met 2

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House
Lmeisje had het heel goed gedaan op de creche! Uurtje geslapen, haar hele flesje zonder huiltje leeg gedronken, beetje gespeeld in de box en verder bij de juf op schoot gezeten. Toen we thuis kwamen was ze helemaal vrolijk. nu ligt ze lekker te slapen in haar bedje. Ik ben zo trots op haar!!

Zara online, klinkt goed
wat fijn sardegna!!!! Dan zit dat in ieder geval goed! Is wel een heel fijn gevoel lijkt me!
Zara is niet echt mijn zaak, vind het zo troeperig. Maar dat zal online vast meevallen Dat is echt nieuw, want ik zocht een jas voor L online van Zara maar toen was die nog niet in NL, en dat was vorige maand.

Ooh dat behang is toch best geinig hoor. Ik doe niet de hele kamer ermee! Het komt uit deze collectie:

http://www.estaforkids.nl/ en dan doorklikken naar NL, keek-a-boo en de army green kleur.

Dan is het best leuk toch?
Fijn sardegna !

Zara... Dat moet ik zo even teruglezen!

Bah ik vind niks leuk staan ik weet gewoon niet hoe ik me nu moet kleden ! Ik ben gewend aan korte rokjes, laagjes op laagjes maar alles wat ik nu aandoe maakt me plomp en gewoon niet netjes! Het is echt lastig ineens een ander lijf, zulke mega boobs en ik ga dus echt geen vesten dragen! Ik dacht leuk die vesten nou niet dus, het is net of ik een ochtendjas aan heb blehhh. Nou dat passen is ook geen opkikker.

Ik denk dat ik i p v kleding maar kapper doe. Weet je, van het voorjaar is t eraf en zit ik met allemaal kleding die het net niet is...

Nouja ik twijfel. Ik heb niks fatsoenlijks om te dragen.

Vanavond eters, wat zal ik maken ??
Ik ben nu dus kleding aan het passen in stad he & ook bij kapper binnen gelopen maar durfde niet. Ze slaapt vaak tekort.
Dan neem je haar toch lekker op schoot? Mij staat ook niets hoor. Idd zo'n buik die er doorheen blopt Bah. Stom, aan de ene kant wil je na zo'n zwangerschap weer leuke kleren aan, maar aan de andere kant moet je nog 9 mnd wachten tot je er weer fatsoenlijk uitziet. Ik denk dat het bij mij nooit meer goedkomt aangezien ik er niets voor doe
Ik ga jullie mailen!
Nou ik kom terug met... Een leuke sjaal !

Zo'n grofgebreide. Staat gewoon grappig op mn leren jasje. Voor de rest : sokken

dit komt nooit meer goed! Het is wel goed voor mijn portomonee zo'n zwangerschapsbuikje.

Ik sta dan voor zo'n passpiegel en kijk dan naar " wat het geworden is" conclusie: kan dit nog wel weg ??? Argh.

De kapper lijkt me een goed idee, lekker kleurtje erin..
Even klagen op AH ik haal niets bijzonders, eten voor 6 volwassenen en dat kost dan 20 euro !
volgensmij is alles best duur geworden, ik haalde vanmorgen peren, appels, bananen en 4 manderijnen en was 12,40 kwijt, vond dat echt duur voor de markt! Had ook maar 10 euro bij me haha stom he

lekkere huisvrouwen praat trouwens haha

balen he viool van je figuur, ik heb me er een beetje bij neergelegd voor dit moment, het zijn tropenjaren, ik heb geen zin om te sporten, wel in veel zoet, hartig en wijn ik vind het best. Ik koop juist nu best veel kleding om dan juist wel het gevoel te krijgen dat ik er leuk uitzie, ik heb dan in ieder geval leuke kleding aan, en die buik, tja jammer er hebben hele mooie baby's in gewoond!

Ik koop alleen nu niks duurs want dat vind ik dan wel zonde (hoop wel over een jaar weer wat smaller te zijn heupen enzo gaan vanzelf wel smaller worden) straks de uitverkoop, ik vind didi ook zo leuk en apart maar duur maar dan valt het mee!

En sjaaltjes enzo kleed ook af, ik draag veel sjaaltjes die dan een beetje over mijn buik vallen! Zwarte rokjes, iets zwart erop en dan een kleurig sjaaltje en maillot (heb nu een groen gestreepte aan)

bah vanavond knutselavond bij zoon op school, moet je een zelf geknutseld kadootje maken voor 5 dec. lekker geiten wollen sokken (nee wel leuk hoor maar tussen al die moeders zitten enzo lekker sociaal doen ik wil slapen!!!)
Haha rw zou ik nu ook niet willen op de knutselclub !

Zo mn eten is klaar, toch leuk visite maar ik ben wel moe zeg. Ben alleen niet in voor een lange avond, na 8 ben ik uit de running.

Ootje is ook zo zwaan kleef aan, zij en ik zijn heel de dag middels bv of doek of tillen aan elkaar. Lief maar ook vermoeiend. En slaapjes thuis gaan niet echt meer. Zo kort ! In de wagen wel. Jee de baby wereld gaat weer voor mij open!
Zelf knutselen voor 5 dec.. zitten jouw kinderen ook op de vrije school RW?

Viool 20 euro voor 6 personen eten is toch niet duur? Of ben ik nou gek...? Dat is 3,33 euro per persoon eten, nou, knap dat je daarvoor kan koken.

Ooh mijn dochtertje is weer zo van het overstrekken Dacht dat ik dat door de man. therapie had onderschept maar nee hoor. En wat er dan is? Ik heb geen idee.

Straks 15 min gesprek op school, we laten de kinderen alleen thuis.. slik. Wel de babyfoon doorgeschakeld, maar toch...

Ha, Reinier zegt dat die sneeuw wel mee valt maar dat het wel gaat vriezen, die sjaal komt dus goed van pas Viool! En die sokken ook
Hier gister 10 min gesprek van oudste. Had wat extra tijd gevraagd om even goed de mogelijkheden te bespreken. Hij doet nl uit zichzelf al veel meer dan nodig/gevraagd wordt in groep 4, bijv rekenen tot de 1000, rekenen met breuken en procenten (komt normaal pas in 6 of 7 ofzo geloof ik, dat zal viool wel weten?) en hij verslindt boeken. Ook qua zinsbouw en spelling is hij erg ver. Dus wat te doen zodat het niet saai wordt of dat hij te lui/gemakszuchtig gaat worden? Juf biedt hem extra stof aan, ook via bijv rekenprogramma's op de computer. Daarnaast hebben wij voorgesteld om hem op het sociale vlak wat extra te laten doen ipv steeds maar het cognitieve verder ontwikkelen. Bijvoorbeeld door hem andere kinderen te laten helpen sommen maken, of door hem een werkstukje te laten maken over een onderwerp dat hem interesseert. Juf was heel positief over oudste en stond open voor onze ideeën, dus dat is fijn. Gelukkig gaat oudste met plezier naar school en heeft hij een leuke klas, dat is toch het belangrijkste denk ik.

Zal zo mail even checken amalia.

cv moet vóór donderdag gemaakt zijn hoor viool, bibber bibber.

Lmeisje was echt het zonnetje in huis vandaag, zo lief! En na het badje om kwart voor 8 naar bed, ze was zo moe (ook door creche-uurtjes denk ik) dat haar oogjes gelijk dichtvielen toen ik haar instopte.

RW hoe was het knutselen?

Uma nog ergens mee gegooid vandaag??
Amalia, heb jij 3 babyfoons dan, dat je alle kinderen naar je 06 kunt doorschakelen?
Amalia dat je dat aandurft, argh laat mijn man het niet horen want hij vind me echt een muts hoor. Ik loop niet eens naar de container ik heb ook geen babyfoon.

Jammer dat ik de buuf niet ben dan ging ik met ootje oppassen.

Oh nee mijn man doet de afwas met de visite. Ik zit nml te voeden. Leuk voor mij maar niet voor de visite :( heel erg dit

Sardegna ookal 10 min gesprekken !

Wat een slimmerik jouw oudste.

Ik had gister ook goed gesprek. We gaan focussen op de werkhouding. Hij is slim zat maar chaotisch en traag. Dus een beetje aanscherpen en peperen.

Succes Amalia vanavond! Of zei ik dat al.
Kan je je babyfoon doorschakelen naar je mobiel dan? Kun je nagaan dat weet ik weer eens niet. Ik kom echt uit de pre historie. Weinig ervaring met mobieltjes, geen babyfoon in huis, geen verstand van computers (wat een wonder dat ik jullie gevonden heb zeg!). Maar ik ben wel helemaal relaxed door de zwangerschapsyoga waar ik nu net vandaan kom.

De Zara die ken ik eigenlijk niet (ook al weer niet). Maar dat komt omdat die hier niet zit. Ik heb er wel van gehoord hoor!

Viool ik heb met je te doen, maar je beschrijft het allemaal weer zo grappig. Ik zie je gewoonstaan voor de spiegel en maar passen.....

Sardegna dat is fijn dat school zo openstaat voor jullie ideeën mbt tot je oudste. En gelukkig dat hij met zoveel plezier naar school gaat, want het lijkt me echt vreselijk als je kind het niet naar zijn zin heeft op school.

Dus toch niet zo veel sneeuw nog? Ik heb al een poosje geen weerbericht gezien. Jullie zijn mijn Pieten Paulusma's!
Nee niks gegooid, heb een fietser platgereden voor de verandering

Nee hoor, plat was ze niet, maar het was een behoorlijke klap. Ik kwam van rechts, sloeg links af en zij zou de bocht binnendoor nemen. Wat een klap zeg. Gelukkig was alleen haar fiets en mijn bumper total loss. Alleen haar fiets had mijn auto geraakt, alleen was ze nogal ongelukkig terecht gekomen en denk ik dat ze haar vinger gebroken heeft en ze had een enorm ei op haar hoofd.

Ben dr nog helemaal van onder de indruk, bah. Maar hee, ze leeft nog
Ach Uma het zit je ook niet mee hè! Doe je even rustig aan?
Haha ja komt goed... alle pech komt altijd tegelijk he zeggen ze... alle geluk hopelijk ook dan! Vanaf maart ofzo

Duik mn bedje, trusten!
Oh Uma wat schrikken!! Ben je nog aansprakelijk voor het een of ander? Snel je bedje maar in ja.

Bengel idd een wonder dat je ons wist te vinden . Ik heb een telefoon waar je een functie hebt dat ie gaat bellen zodra er geluid is. En dan belt ie naar een door mij ingegeven nummer (mijn 06). Ik zet de babyfoon voor de telefoon, dus als A gaat huilen gaat de telefoon mij bellen en kan ik horen wat er in de ruimte thuis gebeurd.

Ik had hem nu op de gang boven gezet met de babyfoon ervoor. In dat geval zou ik het dus horen als een van de jongens hun bed uit zou komen en ook als A gaat huilen. Slim hoor

En Viool, we waren wel 35 minuten weg! Vind het ook niet ideaal maargoed.

He, je man wast af! Ik zou niet klagen. Visite of niet; gewoon blij zijn. Zit jij morgen niet met die meuk.

Mijn jochie is goedgekeurd. Hij doet goed mee, doet wel heel lang over zijn werkjes maar let goed uit, en zit geloof ik gemiddeld te zijn met alles. Maakt zich er wel makkelijk vanaf met alles. Net op het randje allemaal. Nooit iets extra, dat is wel jammer. Maargoed, hij is weer blij en ik dus ook. Houden zo lijkt me, ook al leert hij niets

Sardegna, goeie van jou om het sociale aan te pakken ipv meer van hetzelfde. Heel slim. Gelukkig vindt jouw oudste het nog leuk, want oh oh, als ze zich gaan vervelen...
@uma schrikken zeg! Precies waarom ik vlak voor het doel afhaakte.... Nog steeds geen rijbewijs nu. Ik ben gewoon bang van de enorme oplettendheid die je continu moet hebben. Hoe je het omschreef was wel leuk. Ik moest er erg omlachen. Maar het is echt niet leuk.

@amalia gelukkig alles ging goed. Brr eng hoor.

Wel slim met die mobiele verbinding. Toch maar babyfoon nemen, misschien handig als ons huis groter wordt.

Fijn dat hij goed / gemiddeld gaat. Dat is meer als voldoende op die leeftijd.

Oh wat veel op hyves. Ik hoop morgen bij te lezen! Ben zo moe... Hoor allang in bed.

Die 20 euro! Ik heb het bonnetje nog nagekeken haha. Was incl zes toiletrollen, kaas, vla, kaakjes.

Ik vond het duur, soms presteer ik het stukken goedkoper. Maar ik haal wel altijd bio fruit bij de bio winkel.

Op de markt hebben ze hier turkse mensen met goede groenten ( eigen teelt ) voor 3 euro haal je een stapel paprika's, champignons, ko

komkommers, echt zakken vol.
Nou vannacht weer spoken. Om 2 uur 1 kant drinken, mopperen, kwartier later andere kant slapen... Al met al toch 45 minuten bezig geweest. Verder heel raar gedroomd over mn ex flirt, eerst gingen we leuk zoenen en ineens werd hij heel eng, een andere enge persoon. Whaha en ik ben nu gaar. Rare dromen en ootje onrustig is teveel !
Oh... Ik vraag me toch af wat er met ootje is. Huilt alleen tenzij ze op mn arm zit
uma wat een schrik jemig gelukkig is het goed afgelopen!

Viool enge dromen bah kun je zo moe wakker worden en een huilende ootje, tja wat zou er kunnen zijn? Duurt dit al lang? Anders zou het een sprongetje kunnnen zijn? Oortjes? (dat ze niet wil liggen?)

Hier weer een goede nacht gelukkig, Wel nog erg moe, was gisteren pas ok 22.15 thuis en dat na een nacht niet slapen.

Wel iets heel leuks gemaakt voor zoon, hij zit niet op de vrije school, had ik graag gewild maar man wilde dat echt niet, dit is een jenaplan school en heeft wel veel dingen van de vrije school vind ik. erg tevreden over
Lieve Rikst, van harte gefeliciteerd met jullie dochter ik heb snel nog even gespiekt op hyves en ze is prachtig! En wat heeft ze een mooie naam, ik wens jullie veel geluk samen.

Vind het jammer dat ik heel de geboorte en natuurlijk ook alle avonturen van de andere meiden en kinderen gemist heb. Nu ik een half uurtje tijd heb gemaakt, merk ik wel dat ik het leuk vind te lezen en te kijken en mee te leven en herkenning te vinden. Ik forum alleen met een heel andere frequentie dus mis ik veel. Doet misschien wat af aan de oprechtheid van mijn posting? Hier thuis begint alles wel beter te lopen dus ik zou eens kunnen proberen of ik wat meer internet kan toevoegen in mijn tijd zonder kinderen. We zullen zien. In ieder geval, Amalia, lief van je mailtje en als jullie de hyves opschonen vind ik het prima hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven