Kousen-fetish
woensdag 24 november 2010 om 19:58
Ik (man 33 jaar ) was een jaar geleden uitgenodigd bij een bruiloft. Wat me destijds al snel opviel was dat de vrouwelijke ceremoniemeester hold-up kousen droeg. Aangezien ik hier niet vies van was had ze dit al snel door. Gelukkig reageerde ze niet afwijzend en plaagde mij hiermee een paar keer op de avond. Alles natuurlijk onder het mom ‘per ongeluk’ (wat het natuurlijk niet zo was). Ik heb een hele leuke vriendin en dus geen verdere stappen ondernomen (geen behoefte aan vreemdgaan).
Goed, sindsdien moet ik eerlijk bekennen dat ik echt een kousen-fetish lijkt te hebben. Op recepties en bruiloften, op het werk etc… ben ik alle mooie vrouwbenen aan het checken met de fantasie/hoop dat ze kousen of jarretels onder hun rok dragen. Ik moet me soms echt inhouden om me niet teveel op te vallen. Sindsdien helaas geen zelfde situatie meer voorgedaan (waarschijnlijk toch een eenmalige ervaring).
De kans dat meer mannen een kousen-fetish hebben lijkt me vrij groot. Maar zijn er ook vrouwen die dit hebben? Als vrouwen (buiten de slaapkamer) kousen dragen, is dat dan puur praktisch (om welke reden dan ook), of zit daar dan ook iets sexueels achter?
Goed, sindsdien moet ik eerlijk bekennen dat ik echt een kousen-fetish lijkt te hebben. Op recepties en bruiloften, op het werk etc… ben ik alle mooie vrouwbenen aan het checken met de fantasie/hoop dat ze kousen of jarretels onder hun rok dragen. Ik moet me soms echt inhouden om me niet teveel op te vallen. Sindsdien helaas geen zelfde situatie meer voorgedaan (waarschijnlijk toch een eenmalige ervaring).
De kans dat meer mannen een kousen-fetish hebben lijkt me vrij groot. Maar zijn er ook vrouwen die dit hebben? Als vrouwen (buiten de slaapkamer) kousen dragen, is dat dan puur praktisch (om welke reden dan ook), of zit daar dan ook iets sexueels achter?
woensdag 24 november 2010 om 20:12
Ik draag ze voor de geil in de slaapkamer
Maar ik draag ze ook als ik naar de ALDI ga hoor, en dan ben ik echt wel met andere dingen bezig dan geil/seks
Ben er ooit mee begonnen omdat ik na het plassen mijn panty niet meer lekker aankreeg
Dat klote ding zat altijd gedraaid...
Dus toen vol aan de kousen!
Maar ik draag ze ook als ik naar de ALDI ga hoor, en dan ben ik echt wel met andere dingen bezig dan geil/seks
Ben er ooit mee begonnen omdat ik na het plassen mijn panty niet meer lekker aankreeg
Dus toen vol aan de kousen!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 24 november 2010 om 20:20
quote:Summerdance schreef op 24 november 2010 @ 20:12:
Dus toen vol aan de kousen!LOL, hier ook, wat een uitkomst, geen gehijs, getrek en gepluk meer! en t gevoel als je met je hand over je been gaat, dat zachte glimmende gevoel..hm, ja vind t erg lekker!
Dus toen vol aan de kousen!LOL, hier ook, wat een uitkomst, geen gehijs, getrek en gepluk meer! en t gevoel als je met je hand over je been gaat, dat zachte glimmende gevoel..hm, ja vind t erg lekker!
woensdag 24 november 2010 om 20:25
Kousen? Neuh. Net als panties. Jeuk, afzak op het kruis, te strak, te afzakkerig, panties zijn stom als je alleen nog panties aanhebt. Kousen zijn zo'n gedoe. Van die holdups kunnen als bij toverslag hun hold-uppower verliezen. Verder ben ik een kei in het maken van ladders, rafels en ander onelegant spul.
Doe mij maar skisokken tot de knie of een legging. Of een joggingbroek.
En anders, boven de 20 graden, lekkere blote benen!
Doe mij maar skisokken tot de knie of een legging. Of een joggingbroek.
En anders, boven de 20 graden, lekkere blote benen!
woensdag 24 november 2010 om 20:28
@ nastik!! heb ik ook gehad zo'n tijd, lekker praktisch, geen gezeur geen gedoe!!
Maar trek eens hold ups aan, evt met een jarretel? zonder string!!
Heerlijk, hoe vrouwelijk, kun je je voelen??
Ik geef toe, ik vind een joggingbroek of skisokken ook lekker op zijn tijd, maar ook de kousen en jarretels op zijn tijd!!
Maar trek eens hold ups aan, evt met een jarretel? zonder string!!
Heerlijk, hoe vrouwelijk, kun je je voelen??
Ik geef toe, ik vind een joggingbroek of skisokken ook lekker op zijn tijd, maar ook de kousen en jarretels op zijn tijd!!
woensdag 24 november 2010 om 20:48
quote:Brillemoos schreef op 24 november 2010 @ 20:43:
hahaha lol, ja ik zat net te denken dat TO al kwijlend mee zit te lezen en last heeft van n zwevende laptop!
Shit, boodschappen doen bij de ALDI met mijn kousen aan zal nooit meer hetzelfde voelen
*ril*
off topic...jouw motto, BRIL-JANT!
hahaha lol, ja ik zat net te denken dat TO al kwijlend mee zit te lezen en last heeft van n zwevende laptop!
Shit, boodschappen doen bij de ALDI met mijn kousen aan zal nooit meer hetzelfde voelen
*ril*
off topic...jouw motto, BRIL-JANT!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 24 november 2010 om 20:59
quote:Brillemoos schreef op 24 november 2010 @ 20:43:
hahaha lol, ja ik zat net te denken dat TO al kwijlend mee zit te lezen en last heeft van n zwevende laptop! haha
Nou dat valt wel mee hoor. Nog geen uur geleden deze post al gedaan en al 19 reacties. Goed, het gekke is dat kousen tijdens de sex in de slaapkamer mij niet zoveel interesseren. Ok, best wel leuk op z'n tijd, maar het onschuldige is er dan af, niet meer spannend genoeg. Het moet altijd wel een beetje 'verboden' blijven als je begrijpt wat ik bedoeld.
hahaha lol, ja ik zat net te denken dat TO al kwijlend mee zit te lezen en last heeft van n zwevende laptop! haha
woensdag 24 november 2010 om 21:28
Mijn vriend heeft een echte nylon fetish en door hem ben ik de echte nylons gaan waarderen.
Let op GEEN hold ups, dat is zo nep en namaak in vergelijking met echte nylons (en dan met naad)
de echte op maat, zonder rek en zijdezacht en dun met jarretels en hielstuk. Ik maak mijn vriend niet blij met hold ups, voor hem is dat een zwakke poging om het effect van echte kousen na te bootsen.
Deze dame draagt ze dus vrijwel altijd of ik heb blote benen., Alleen bij een heel korte minirok niet omdat ik kousen die onder een rokje uit komen ordinair vind dan draag ik een (net) panty.
Vrouwelijk en sexy, geil met stijl.
Let op GEEN hold ups, dat is zo nep en namaak in vergelijking met echte nylons (en dan met naad)
de echte op maat, zonder rek en zijdezacht en dun met jarretels en hielstuk. Ik maak mijn vriend niet blij met hold ups, voor hem is dat een zwakke poging om het effect van echte kousen na te bootsen.
Deze dame draagt ze dus vrijwel altijd of ik heb blote benen., Alleen bij een heel korte minirok niet omdat ik kousen die onder een rokje uit komen ordinair vind dan draag ik een (net) panty.
Vrouwelijk en sexy, geil met stijl.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.