Full House deel 2
dinsdag 12 oktober 2010 om 19:40
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3122 apr. '104 en 3 Bevallen!!
07-04-2010Amalia366 jun. '104 en 2,5Bevallen!!
16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!
10-07-2010Viooltje3326 aug. '1012, 10 en 7Bevallen!!
15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!
02-09-2010Pinkeltje81305 okt. '103 en 1Bevallen!!
07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 2Bevallen!!
28-10-2010Bengel368 feb. '114 en 2 It's a boy!!Uma3012 mrt '114 en 2,5 It's a girl!!5x5274 en 2Happy met 2
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
07-04-2010Amalia366 jun. '104 en 2,5Bevallen!!
16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!
10-07-2010Viooltje3326 aug. '1012, 10 en 7Bevallen!!
15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!
02-09-2010Pinkeltje81305 okt. '103 en 1Bevallen!!
07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 2Bevallen!!
28-10-2010Bengel368 feb. '114 en 2 It's a boy!!Uma3012 mrt '114 en 2,5 It's a girl!!5x5274 en 2Happy met 2
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
woensdag 24 november 2010 om 23:44
En tieger bed in ? Ik heb nog even de afwas gedaan. Get hebben jullie ook zo'n moeite met het opstaan. Ik ben ook echt NIET blij met de nieuwe indeling huis ( de tijdelijke ) dat maakt dat ik nog irritanter wakker wordt. Het is echt een ... Indeling ! Ik kijk naar de deuropening of liever gezegd ik slasp vlak voor de deuropening ( zonder deur ) kijk direct tegen de trap- daar komen dus de kinderen vanaf en staan direct in mn slaspkamer. Huiskamer is er direct naast.
Bleh. Ik mis gewoon een stuk ruimte om me heen. En daar wen ik ook niet aan, dat is iets wat ik gewoon nodig heb ookal weet ik dat ik blij ben met wat ik heb - ik weet ook dat bepaalde dingen mijn "punt" zijn zoals dat ik dus gek wordt van weinig ruimte
bijv niet kunnen draaien in de hal met wagen, boodschappen of ik niet langs wagen pas tenzij heel dun maak. Kasten die niet open kunnen omdat er dingen voor staan ( omdat deze nergens anders heen kunnen ) deuren die niet er in kunnen omdat bed en bankstel er dan niet kunnen staan .... Woest maakt het me.. Ik heb dan soms zin dingen heel hard op zij te schopen niemand weet dat maar argh als ik me aan dingen stoot ofzo....
Nou na deze bekentenis mn bed maar in.
Bleh. Ik mis gewoon een stuk ruimte om me heen. En daar wen ik ook niet aan, dat is iets wat ik gewoon nodig heb ookal weet ik dat ik blij ben met wat ik heb - ik weet ook dat bepaalde dingen mijn "punt" zijn zoals dat ik dus gek wordt van weinig ruimte
bijv niet kunnen draaien in de hal met wagen, boodschappen of ik niet langs wagen pas tenzij heel dun maak. Kasten die niet open kunnen omdat er dingen voor staan ( omdat deze nergens anders heen kunnen ) deuren die niet er in kunnen omdat bed en bankstel er dan niet kunnen staan .... Woest maakt het me.. Ik heb dan soms zin dingen heel hard op zij te schopen niemand weet dat maar argh als ik me aan dingen stoot ofzo....
Nou na deze bekentenis mn bed maar in.
donderdag 25 november 2010 om 09:56
Uma en Amalia gefeliciteerd en een fijne verjaardag gewenst
Was de taart met vriendinnen leuk gister Amalia?
Ik vind ze in groep 1 ook klein voor verplichte werkjes trouwens. Het is ook jammer als ze als 4-jarige werkjes al als negatief gaan zien. Ik vind anderhalf uur op kralen tellen concentreren echt lang voor een kleuter uit groep 1 hoor.
Tieger, roodkapje is schattig!
Wat fijn dat man aandacht voor je nieuwe look had viool. Ruimtegebrek in huis kan tot onrust in je lijf en hoofd leiden hè, je komt letterlijk iets tekort dan.
Volgens mij moet ik naar hyves voor allerlei foto's. *ben al weg*
Was de taart met vriendinnen leuk gister Amalia?
Ik vind ze in groep 1 ook klein voor verplichte werkjes trouwens. Het is ook jammer als ze als 4-jarige werkjes al als negatief gaan zien. Ik vind anderhalf uur op kralen tellen concentreren echt lang voor een kleuter uit groep 1 hoor.
Tieger, roodkapje is schattig!
Wat fijn dat man aandacht voor je nieuwe look had viool. Ruimtegebrek in huis kan tot onrust in je lijf en hoofd leiden hè, je komt letterlijk iets tekort dan.
Volgens mij moet ik naar hyves voor allerlei foto's. *ben al weg*
donderdag 25 november 2010 om 10:12
Ik heb trouwens voedingsbh's met beugel, nog van middelste over. Ik heb ze alleen nog niet aangehad, schijnt dat je daar in het begin mee moet oppassen ivm harde plekken/borstontstekingen. 4,5 maand is al niet echt begin meer hè, ik kan ze misschien wel weer eens proberen, net iets charmanter dan die grote witte driehoeken (al heb ik er wel lieve geborduurde bloemetjes op )
donderdag 25 november 2010 om 10:18
Uma en Amalia gefeliciteerd !! Wat leuk zo samen jarig... En wat hebben we eigenlijk veel jarigen in november..
Amalia waar is de sneeuw nou ?? Ik wacht met smart op je traktatie
de jongens waren lekker irritant. Dviool sloeg mviool, mviool ging terugslaan. Ik stond Oviool klaar te maken voor de fysio en zij gooiden de strijkplank om met wasgoed ( geen kunst in zo,'n klein huis maar goed )
ik was woest en liet ze alles opruimen. Ja maar dan kwamen ze te laat. Ja maar je dacht toch niet dat ik straks ga opruimen i p v ontbijten omdat jullie dat omgooien?? Enfin Mviool huilend naar mij toe toen dviool weg was, van hij begint en ik laat me niet slaan. Boos / huilend de deur uit. Ik zeg: doe je nou voorzichtig? Je bent nu toch al laat. nee zegt hij boos en gaat weg.
Belt school mij op ( zie ik op beeldscherm) is mviool het " mama ik wilde even zeggen dat ik veilig op school ben omdat ik tegen jou gezegd had dat ik niet veilig ging fietsen "
Amalia waar is de sneeuw nou ?? Ik wacht met smart op je traktatie
de jongens waren lekker irritant. Dviool sloeg mviool, mviool ging terugslaan. Ik stond Oviool klaar te maken voor de fysio en zij gooiden de strijkplank om met wasgoed ( geen kunst in zo,'n klein huis maar goed )
ik was woest en liet ze alles opruimen. Ja maar dan kwamen ze te laat. Ja maar je dacht toch niet dat ik straks ga opruimen i p v ontbijten omdat jullie dat omgooien?? Enfin Mviool huilend naar mij toe toen dviool weg was, van hij begint en ik laat me niet slaan. Boos / huilend de deur uit. Ik zeg: doe je nou voorzichtig? Je bent nu toch al laat. nee zegt hij boos en gaat weg.
Belt school mij op ( zie ik op beeldscherm) is mviool het " mama ik wilde even zeggen dat ik veilig op school ben omdat ik tegen jou gezegd had dat ik niet veilig ging fietsen "
donderdag 25 november 2010 om 10:21
donderdag 25 november 2010 om 11:19
donderdag 25 november 2010 om 17:10
donderdag 25 november 2010 om 17:18
Amalia, hij valt qua cup precies wat ik zou verwachten (ik heb 75D, als ik niet voed een kleine C). Linkje plakken?? Ik heb gewoon gegoogled op voedingsbh anita (hij is dus van anita)
Volgens mij is dat wel gebruikelijk toch, dat borstvoedingsbabies niet alleen maar door blijvenslapen in 1 x? Bv is naast voeding ook gewoon fijn om te krijgen als je 's nachts wakker bent, ook zonder honger.
Ik ben er stiekem best trots op dat ik mijn borstvoedingsband met meisje belangrijker vind dan zo snel mogelijk onafhankelijkheid en doorslapen. Ik wil dat extra bijzondere graag voor haar zijn, geniet ook van de fysieke band.
Volgens mij is dat wel gebruikelijk toch, dat borstvoedingsbabies niet alleen maar door blijvenslapen in 1 x? Bv is naast voeding ook gewoon fijn om te krijgen als je 's nachts wakker bent, ook zonder honger.
Ik ben er stiekem best trots op dat ik mijn borstvoedingsband met meisje belangrijker vind dan zo snel mogelijk onafhankelijkheid en doorslapen. Ik wil dat extra bijzondere graag voor haar zijn, geniet ook van de fysieke band.
donderdag 25 november 2010 om 19:13