Mode & Beauty alle pijlers

Rokje combineren: tips?

07-11-2010 15:21 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de mensen die het leuk vinden om mee te denken; ik heb dit leren rokje gekocht. Hij valt tot wat boven de knie. (Leuk issie hè?)

Hoe kan ik deze het beste combineren? Kunnen zwarte enkellaarsjes eronder? Met een zwarte maillot/dikke panty?
Ik persoonlijk zou er een zwart aansluitend koltruitje op dragen. Zeker met zwarte panty's/maillot en enkellaarsjes.
@Tyche: wow! Mooie combi's hoor. Zo jammer dat ik daar zelf nou nooit op kom..
Witte blouse is ook mooi, maar daar word ik zo bleek van. Een vest erover is inderdaad goed idee. Dat groen vind ik ook wel mooi. En die sjaal! Jasjes van Sissy boy zijn ook mooi!
Ik zeg zonder slipje!
Prachtige rok inderdaad zeg. Nooit geweten dat een leren rok zo mooi kon zijn.
Ik vind die rok echt helemaal geweldig! Wat leuk dat leer opeens weer zo hip is!
Ik zal maar niet zeggen dat het lammetjesleer is...
Aiaiai, dat heb ik niet gelezen. Waar heb je de rok gekocht en wat kostte hij???? Hoe valt ie?
quote:tyche schreef op 07 november 2010 @ 16:51:

[afbeelding]Bovenstaande top is echt geweldig, waar kan ik deze vinden?
Erg leuke rok trouwens! Helaas ben ik niet heel goed in het combineren, dus kan je daar niet veel tips in geven.
- per ongeluk dubbel-
quote:Daffodil schreef op 07 november 2010 @ 15:36:

Echt? Bij een rok als deze (leuk!) tot boven de knie zou ik eerder voor hoge laarzen gaan. Bruin. En een bruine panty.Neee, niet bruin en niet hoog. Echt zwarte maillots en zwarte enkellaarsjes, heel goed idee TO en ontzettend leuk rokje!
En een hoe-heet-die-kleur-blauwe top erop, ben er alleen nog niet over uit wat voor top.
Oja, petrol! Deze kleur (maar niet deze top!)

Hij was ongeveer 70 euro, van Vila.

Eigenlijk kan er dus best veel op!
Oh...nu wil ik hem ook! Maar..hij is overal uitverkocht, wat jammer! Prachtig rokje, mocht iemand het nog tegenkomen in maat s zou ik het graag willen weten!

Mij lijkt de groene blouse er prachtig bij, anders een witte blouse met bruine panty en bruine enkellaarsjes, maar beste combinatie misschien wel met een aansluitend zwart coltruitje en zwarte panty met zwarte enkellaarsjes. Prachtig!
Er is ook een kort jasje dat er op lijkt. De rok heb ik alleen via internet gezien en het jasje alleen in de winkel.

Deze kleur alleen in XS maar in het zwart nog wel (op dit moment) klik
quote:Pumps_italiaans schreef op 10 november 2010 @ 18:51:

Er is ook een kort jasje dat er op lijkt. De rok heb ik alleen via internet gezien en het jasje alleen in de winkel.

Deze kleur alleen in XS maar in het zwart nog wel (op dit moment) klikgeef je dit advies nou gratis?
quote:rider schreef op 10 november 2010 @ 18:58:

[...]

geef je dit advies nou gratis?

Nee, dit is voor het plezier.

Ik vind het neerbuigende van een aantal forum-gebruikers soms nogal stuitend. Maar had er geen rekening mee gehouden dat jullie fantasie aan het bouwen waren.

Sorry, ik dacht dat een serieus topic aan het uitdiepen waren.

Fantasie is altijd leuker dan de werkelijkheid en daar doen jullie het voor, toch? Ik hoef geen antwoord, hoor.
quote:Pumps_italiaans schreef op 10 november 2010 @ 20:22:

[...]

Nee, dit is voor het plezier.

Ik vind het neerbuigende van een aantal forum-gebruikers soms nogal stuitend. Maar had er geen rekening mee gehouden dat jullie fantasie aan het bouwen waren.

Sorry, ik dacht dat een serieus topic aan het uitdiepen waren.

Fantasie is altijd leuker dan de werkelijkheid en daar doen jullie het voor, toch? Ik hoef geen antwoord, hoor.Zo te lezen was jij zopas een fles italiaanse wijn aan het uitdiepen? Wat bedoel je nou eigenlijk?
Oh en het rokje, ik zou hem zelf combineren met een zwarte of antracietgrijze komo maar dat is mijn persoonlijke mening.
quote:Pumps_italiaans schreef op 10 november 2010 @ 18:51:

Deze kleur alleen in XS maar in het zwart nog wel (op dit moment) klik

Hartstikke bedankt! Had ik toch niet goed genoeg gezocht! Nu nog even de maat uitvogelen..

TO, hoe valt het rokje bij jou? Ik heb eigenlijk een 36 en twijfel of ik mezelf wel in een 34 gewurmd krijg en dan nog kan zitten en zelf weer opstaan.. Welke maat heb je, en welke maat heb je normaal gesproken?
Ik zou er een witte bloes boven dragen en een singletje met een patroontje waarin die bruine kleur in terug komt. Leuke lange goudkleurige ketting, zwarte panty en leuke laarzen er onder!

(wel de rok om je taille dragen he! niet om de heupen)
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-03-2011 11:53
Reden: reclame
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven