Zeepjes kopen Tilburg

26-11-2010 13:53 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand toevallig een adres in Tilburg waar ze zeepjes en accessoires voor zeepkettingen verkopen?
mayazeep aan een touwtje en dat verkopen in bejaardenhuizen, volgens mij een gat in de markt
Volgens mij had mijn oma dat ook!

Handig om aan een haakje te hangen.

(Zeepketting....weer wat nieuws geleerd. Het forum is echt niet alleen maar tijdverdrijf!)
quote:_Barbabella_ schreef op 26 november 2010 @ 15:02:

mayazeep aan een touwtje en dat verkopen in bejaardenhuizen, volgens mij een gat in de marktDat was em, die hing ze altijd tussen haar kleren. En er hing ook altijd een stukje op het toilet.
Sabon, in de Pieter Vreedestraat? Nooit geweest, maar volgens mij hebben ze daar ook wel accessoires.

Sabon
quote:Kamille schreef op 26 november 2010 @ 15:00:

[...]

Mijn oma had vroeger van die grote stukken zeep met een touwtje eraan.Waren dat geen ouderwetse tampons? Ik bedoel, bijna alles is compacter geworden, dus waarom tampons niet?
mag ik hier een link neerzetten? ik niet van mij ofzo hoor, maar google eens op abc winkeltje, heb hier laatst zelf zeepjes besteld voor een kinderfeestje
Bedankt, iemand met een nuttige tip!

Ik heb ze besteld via het abc winkeltje. Vond de verzendkosten overal zo duur, maar hier viel het wel mee.

Mijn moeder maakt graag van die kettingen en het is een cadeautje, vandaar mijn vraag.

Bedankt!
Inderdaad in de Pieter Vreedestraat zit een speciaal zeep winkeltje... (daar kun je volgens mij ook zelf zeep maken/samen laten stellen enz).
quote:joose1983 schreef op 26 november 2010 @ 16:45:

Bedankt, iemand met een nuttige tip!

Ik heb ze besteld via het abc winkeltje. Vond de verzendkosten overal zo duur, maar hier viel het wel mee.

Mijn moeder maakt graag van die kettingen en het is een cadeautje, vandaar mijn vraag.

Bedankt!Maar wat doet ze ermee? ik vraag het me serieus af, want ik heb er echt nog nooit van gehoord...
quote:joose1983 schreef op 26 november 2010 @ 16:45:

Vond de verzendkosten overal zo duur, zo veel*jufmodus* uit
quote:_Barbabella_ schreef op 26 november 2010 @ 15:01:

[...]

om haar nek?

Maar OK, een zeepketting dus. Weer wat geleerd .
quote:viennas schreef op 26 november 2010 @ 16:54:

[...]

Maar wat doet ze ermee? ik vraag het me serieus af, want ik heb er echt nog nooit van gehoord...

Ik ook!

Heb het idee van een wc-verfrisser al geopperd, maar dat leek ons niet zo lang geuren.

TO, is het puur als decoratie? Of heeft het nog een ander doel?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven