Op vakantie naar Nederland

26-11-2010 22:20 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 7 jaar in Canada gaat het er nu lijkt het echt van komen. We zijn aan het plannen om in het voorjaar met z'n zessen, man, vrouw, vier kids tussen 15 en 22, naar Nederland te komen.

Uiteraard familie bezoeken, vrienden enz. Maar wat mij zo leuk lijkt is gewoon nog eens NL te "wonen".

Dus zoeken wij een huisje waar we met z'n allen in passen. Niks geen bijzonders gewoon een huis, hoeft niet toeristisch te zijn of extra mooi, als we er maar inpassen, kids kunnen 2 aan 2 slapen dus 3 slaapkamers en een keuken, badkamer, nou ja zoals ik al zeg een gewoon huis.

Heeft iemand een idee? Liever geen bungelowpark ofzo....

We zitten nog in de brainstorm fase. :
Optimist tot in de kist!
Hier goede ervaringen mee; netjes met keuken en meerdere badkamers, genoeg parkeergelegenheid en geen toeristisch park

verbouwde boerderij in Brabant
Dank je,Elina, ik heb gelijk gekeken, maar het komt op 1450 Euro uit voor laagseizoen en das een beetje boven ons budget.
Optimist tot in de kist!
Google eens op 'grote huizen vakantie nederland'

De 2e hit is misschien wel interessant voor je
Misschien zit hier wat tussen?
Of je doet aan huizenruil (al dan niet met een forummer)
Woningruil?

*biedt huis aan*
Heb je ook nog een voorkeur qua regio?
[url=http://kopen.marktplaats. ... 6&p=1&av[123][1]=792]Hier[/url] een hele lijst met vakantiehuizen in heel NL. Wij gaan tegenwoordig alleen nog maar via Marktplaats op zoek naar leuke huisjes van particulieren. Veel goedkoper dan georganiseerd en ook steeds een verrassing wat je tegenkomt!
Niet mijn huis hoor voor ruil. Groot genoeg maar ik wil niet naar Canada,brr koud!
Ja woningruil, ik heb met een nichtje hier al over gehad maar dat is iets van over een paar jaar wanneer zij geld hebben voor de grote oversteek. Verder als ik iemand ietsiepietsie zou kennen zou het absoluut een mogelijkheid zijn.

Bedankt trouwens voor het meedenken!
Optimist tot in de kist!
Trouwens, geen voorkeur voor regio. Familie en vrienden (en tetteraars ) wonen door het hele land verspreid.
Optimist tot in de kist!
quote:luni schreef op 26 november 2010 @ 22:48:

Niet mijn huis hoor voor ruil. Groot genoeg maar ik wil niet naar Canada,brr koud!Nou valt best mee hoor, o.k. eergisteren minus 30 maar nu bijv. kun je buiten zitten. En in april/mei kan het alle kanten op, elke ochtend een verrassing!
Optimist tot in de kist!
Het goedkoopste is toch een landal park. Hebben wij ook een paar keer gedaan, of inderdaad woningruil. Of bij familie gaan zitten, maar die zien je ook waarschijnlijk aankomen.

Wij hebben het zelfde probleem als jullie, ik ga in park zitten in het midden des land. Als ze jullie graag willen zien dan komen ze wel naar jullie.

Wij gaan altijd een week naar het gebied van mijn familie de week erop naar de provincie van mijn man.
Ik heb er trouwens zooooo'n zin in, we hebben met de hele familie de twee weken het menu al volgepland met Chinees, Shoarma, pannenkoeken, bamiballen, Hemaworst, mokkagebakjes, kibbeling, haring, etc. Verder natuurlijk het hele land door om iedereen weer te zien, kids willen allemaal naar hun oude school.

Nederland "here we come!"
Optimist tot in de kist!
Landal park, zoeken we op....

Ik wil helemaal niet bij familie, ik wil juist zo graag zelf koken enzo.

Oh ja suikerbrood mmmmmjammie. Er schiet me telkens wat te binnen.... oh ja filet americain en broodje lever....
Optimist tot in de kist!
quote:Olifantjeinhetbos schreef op 26 november 2010 @ 22:51:

[...]

Nou valt best mee hoor, o.k. eergisteren minus 30 maar nu bijv. kun je buiten zitten. En in april/mei kan het alle kanten op, elke ochtend een verrassing!

Ik vind min 30 niet meevallen!! En dan de reis nog

Er is nog een site,maar ik kan er even niet op komen,heeft iets met natuur oid te maken,iemand? Ze verhuren grote woningen in eigen beheer.
Mijn schoonfamilie woont ook in het buitenland(dk) en wij gaan ook echt op ons zelf daar heen,we mailen het adres en dan komt iedereen vanzelf even aan.Is beter,lekker je eigen ding doen!
Misschien staat hier wat thttp://www.vakantiekoorts.nl/vakantiehuizen.ph ... BqMYQussen?
Geen tip!! Maar wil jullie alvast een hele fijne tijd wensen in NL, kan me voorstellen dat jullie er naar uitkijken aangezien het 7 jaar geleden is!! Heel veel plezier!!
Er is toch zo'n huisruilorganisatie dat A naar het huis van B gaat en B naar C en D of E naar het huis van A?

Misschien is dat al genoemd hier, heb alle links niet nagekeken, maar dan hoef je net als luni niet bang te zijn voro kou, of naar n land te gaan wat je niet aantrekkelijk vindt
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Allemaal hartstikke bedankt. Ik ga me er het weekend eens verder in verdiepen en sla alle genoemde sites/tips op in een Word bestand.

't Is ook een bende voorpret natuurlijk. Vooral ook leuk met z'n allen, de kids waren 7, 9, 13 en 14 toen we gingen en hebben allemaal wel iets wat ze missen of willen doen/zien. Dus mega veel plezier bij het bedenken van plannetjes.
Optimist tot in de kist!
Een landal park is toch niet goedkoper dan particuliere vakantiehuisjes? Daar betaal je in de allergoedkoopste tijd voor een 4 persoons huisje minimaal 100 euro per weekend zonder de toeslagen.
Geen tips maar wel alvast veel plezier gewenst!
In Nistelrode ligt een vakantiehuis aan de bosrand. De familie van een kennis verblijft daar wel eens als ze over zijn uit NZ.

Leuke, rustige omgeving. Het staat op marktplaats, maar via sturmopdenbrink vind je het ook wel.

Succes en natuurlijk veel voorpret!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven