De 2005-kippen kakelen rustig verder!!

01-07-2007 12:57 2827 berichten
Alle reacties Link kopieren
En nu op naar een meeting!
Jamie leuke foto's op de groep! Je kindertjes lijken inderdaad erg op elkaar, R is ook echt een kopie van M toen ze zo oud was. Laatst had M een foto van haar zelf waar ze op lachte toen ze 3 maand was en zegt ze kijk mam R lacht op de foto.

Cola al 7 kilo kwijt wauw hoe doe je dat, ik vind het lijnen echt moeilijk, of ik vind te veel dingen lekker. Heb je verjaardag van je schoonmoeder overleeft? Wat is het toch met schoonfamilie, op een of andere manier kan ik er nooit goed tegen. Dus R ook echt een boefje. Onze R is eigenlijk heel rustig mannetje, vermaakt zich prima in de box of wipstoel.

Mida, je bent al wel zover dat je al dingen kan zoeken op hyves dus dat gaat goed! Hoe is ie verder en met Daan zijn slapen?

Kik, hoe is het bij jullie?

Ons weekendje weg was leuk, super leuk hotel! Maar was blij om de kindertjes weer te zien!
hey meiden,

ik ga zo even voor controle naar het ziekenhuis. Ik heb de hele dag al krampen (niet dat ik denk dat dat wat is) maar daarnaast voel ik me helemaal niet lekker. Heb continue het idee dat ik onderuit ga en moet spugen. Dus ik wil dat er even naar mijn bloeddruk gekeken wordt. Kan wel zijn dat ze niet willen dat mijn bloeddruk gaat stijgen zonder die pillen maar zoals ik me nu voel is ook niets voor nog twee weken. Alles triggert spugen bij mij.

En over schoonfamilie gesproken het is echt erg, die wonen om de hoek maar heb mijn ouders gebeld of ze op willen komen passen, omdat ik weet dat als dit niets bijzonders is, ik dit nog heel lang moet horen van de schoonfamilie.

Voel me best wel rot, ben bang dat ik voor niets heen ga, maar aan de andere kant zoals ik me nu voel is ook niet tof, en ze hebben het gezegd met die bloeddruk dat ik gelijk moet bellen als ik me niet ok voel.
Kik, klinkt niet goed hoe je je voelt, gelijk heb je dat je hebt gebeld en ook al is het niks dan weet je het zeker!

Laat je het nog even weten?
He Kik, al nieuws?

Nikki, lekker dat je het zo naar je zin hebt gehad, heerlijk dat het thuiskomen ook zo fijn was!
Hè bah Kik, ik maak me zorgen! Ik hoop dat ze je hebben kunnen helpen, en dat het niets ernstigs is!

Cola wat knap dat je al 7 kiloos kwijt bent! Ik heb hetzelfde als Nikki, het gaat zo moeizaam nu. Zeker in deze feestmaand, chocola, dat is echt mijn zonde!!!

Nikki leuke foto's van je kids! Leuk dat ze zo op elkaar lijken. Vandaag wat leuks meegemaakt, moest meteen aan jou denken wat je pas vertelde. Telefoon ging, Dtje stormt mij voorbij met een 'Nee mama afblijven!' Ze pakt op met Hallo? (nog even leren dus dat ze haar naam zegt) en voert vervolgens een heus gesprek! Inclusief: 'Ik houd van jou papa, kom je er al aan?' Heerlijk hè!

Ik heb alweer koppijn, inderdaad vanuit mijn nek. Morgen moet ik weer naar de manueel therapeut. Het helpt wel goed maar tegen de tijd dat ik weer een behandeling krijg, heb ik toch weer last. Vroeg naar bed maar dan.
Hoi meiden,

Ik ga de traditie verbreken, het wordt een jongen!!!! Heeft mijn gevoel het toch goed gehad, ik had al heel sterk het gevoel dat het een jongen zou worden.

Alles was goed, bloeddruk iets gestegen 125/85, maar verder geen bijzonderheden.

Kikkie hoe is het? Ze hebben je toch niet in het ziekenhuis gehouden?

Ik ga eerst even de foto's bekijken op de groep.
Wow Mida, wat leuk een jongen! Gefeliciteerd hoor!!!!

Kik?
Hey ladies, heb net een sms gehad van Kik, ze houden haar een nachtje ter observatie om haar bloeddruk zo in de gaten te houden en dan te kijken wat ze met de hoeveelheid medicijnen moeten doen.

Mida gefeliciteerd een jongen! Leuk hoor, ga ik zo even weer op de groep kijken wat voor jongensnaam je ook al weer had .

Jamie wat leuk van Dtje, wat ben je dan trots he, nu nog even leren dat ze haar naam zegt. Heb jij ook zo'n zwak voor chocola, ik ook. Kreeg ik ook nog bij de boodschappen een zak chocolade pepernoten. pfffffff
Mida! Gefeliciteerd! Wat leuk, en wat goed dat je voorgevoel klopte! Bij mijzelf zat ik er elke keer naast, terwijl ik bij een ander meestal wel goed kan gokken. Dan kan Daan nu gaan wennen aan het feit dat hij geen zusje krijgt. .

Nikki, oooooh die chocolade pepernoten.... bij de AH hadden ze chocolade-truffel pepernoten...oei, fout!!!! Maar zoo lekker .

Ik hoop dat Kik vandaag naar huis mag!!
Hai!

Ik kwam even kijken of er al nieuws van Kik was, ben benieuwd!

Verder niets hier, ik ga zo om mn boodschappen!

Doei|!
Hier hetzelfde.... geen nieuws dus! Hopelijk horen we snel wat.

Sje is ziek, het arme schaap! Hij is al een tijdje verkouden, maar nu heeft hij 40 graden koorts. HIj heeft ook nog eens onwijs last van doorkomende tandjes. Gelukkig is hij uiteindelijk in slaap gevallen, net een fles op en weer terug naar bed. Hopelijk slaapt hij het eruit!

Meteen eens peilen bij jullie, wanneer geven jullie paracetamol/aspirine? Ik heb het nu wel gedaan, omdat hij zo huilde en die 40 graden koorts had. Maar ik ben benieuwd hoe jullie daarmee omgaan!
Jaimie, ik heb als "grens" 39 graden en ziekig overkomen. Als hij niet ziek lijkt met die temperatuur geef ik niks. Ik heb ook wel eens een paracetamol gegeven als hij ontroostbaar was zonder aantoonbare reden, omdat hij dat normaal nooit heeft. Maar over het algemeen ben ik niet zo snel met medicijnen. Hopelijk knapt hij snel op, beterschap!

Kikkie, hopelijk ben je weer thuis. Ik hoop dat het allemaal goed komt met je bloeddruk!

Over chocolade gesproken, ik heb net Daan zijn chocolade sinterklaas naar binnen gewerkt, uit pure frustratie! Vandaag zou ons nieuwe bed en Daan zijn slaapkamer komen, we stonden als 1e op de route rond half 9 zouden ze hier zijn. Om 10 uur nog niemand, dus ik even bellen, bleek dat ze met een kapotte vrachtwagen stil stonden, maar het was bijna gemaakt en ze kwamen eraan. Om 11 uur krijg ik telefoon, nee het ging nog zeker een uur duren want er moest een busje komen uit een andere plaats en ze moesten dan nog alles overladen. Uiteindelijk stonden ze hier om half 1 op de stoep, en Daan moet om half 2 naar bed! Ik had natuurlijk al snel in de gaten dat het nog wel even zou duren en heb uiteindelijk Daan zijn campingbedje maar opgezet in een andere kamer. Daar wilde hij natuurlijk niet slapen, maar gelukkig was het om 10 over 2 toch stil. Nu zijn ze net weg en ik kan de bedden niet opmaken, want het beddengoed ligt in de kamer waar Daan ligt te slapen. Daan zijn kamer staat wel erg vol, ik moet er erg aan wennen.

Nou, maar even gebruik maken van de situatie en even rustig aan doen.
Hia!

Jaimie, ik heb hetzelfde pcmgebruik als Mida. Beterschap voor je mannetje!

Mida, lijkt wel of het bedbezorgpersoneel hetzelfde heeft. Hier kwamen ze drie uur te laat van de week. En nee, het hoofdboard kon niet door het raam, de trap ed. Dus die stond in de gang. Ons bed was verkeerd in elkaar gezet en nadat we beiden bijna een hernia hadden, bleek hij gewoon door het raam te passen, maar doordat het bed verkeerd gemonteerd werd, er niet op gezet kon worden. Pisneidig heb ik die zaak gebeld en vertelde dat als ze niet kwamen, ik heb bed persoonlijk door de winkelruit zou bonjouren. (Erg he, maar aan de lijn, honger, twee jengelende korters en Lief en ik konden elkaar na zo'n dag wel schieten). een half uur later stond er een meneer op de stoep die ons bed alsnog in elkaar heeft gezet.

Hij slaapt heerlijk!

Iemand nog wat gehoord van Kik?
Jamie ook ik heb het zelfde paracetamol gebruik als cola en mida.

Heb een sms van kik gekregen ze is vandaag nog ter observatie gehouden, ze hebben haar medicatie gedaan, ze is niet meer zo flauwtjes maar heeft nu opvliegers. Ze willen het volgende week gaan halen. Ze hebben al wel inwendig onderzoek gedaan maar ze is nog niet helemaal rijp. Morgen moeten ze weer heen en krijgen ze een echo, vk was bang dat de baby over dwars lag.

Wat een toestanden met het bed, Mida, balen is dat he, heb je zelf een planning in je hoofd en dan loopt het altijd anders.

Ga zo bezig met zolder, we zouden het eerst zo laten maar het kriebelt het zijn 2 zolder kamer, en wil nu die ene toch netjes hebben, lees behangen en geschilderd, dan gaan we ons zonnebankje weer ophalen en kan ik daar ook weer lekker onder liggen!
Jamie ook ik heb het zelfde paracetamol gebruik als cola en mida.

Heb een sms van kik gekregen ze is vandaag nog ter observatie gehouden, ze hebben haar medicatie gedaan, ze is niet meer zo flauwtjes maar heeft nu opvliegers. Ze willen het volgende week gaan halen. Ze hebben al wel inwendig onderzoek gedaan maar ze is nog niet helemaal rijp. Morgen moeten ze weer heen en krijgen ze een echo, vk was bang dat de baby over dwars lag.

Wat een toestanden met het bed, Mida, balen is dat he, heb je zelf een planning in je hoofd en dan loopt het altijd anders.

Ga zo bezig met zolder, we zouden het eerst zo laten maar het kriebelt het zijn 2 zolder kamer, en wil nu die ene toch netjes hebben, lees behangen en geschilderd, dan gaan we ons zonnebankje weer ophalen en kan ik daar ook weer lekker onder liggen!
hi!

ik ben weer thuis sinds vanmorgen. Ze hebben besloten mijn medicijnen te verlagen. Nu was daardoor mijn bloeddruk wel weer omhoog dus was bang dat ik moest blijven, maar gelukkig niet. Moet me vrijdag weer melden om te kijken hoe mijn bloeddruk zich houdt.

Ze willen eigenlijk volgende week de bevalling in gaan leiden maar gister was ik nog niet rijp.

Heb nog geen tijd gehad om bij te lezen, ga eerst even lekker bijslapen.

en de baby was weer goed gedraaid maar niet ingedaald.
Ik dacht al dat je was bevallen kikkie!

spannendddddddddd!
He Kik, fijn dat je weer thuis bent! Blijft spannnend zo!

Draaien is goed van je meiske, maar indalen geeft niet toch, doet een tweede toch bij de bevalling zelf?

Rust maar lekker uit, kus!
Hé Kikkie, fijn dat je weer thuis bent! Heeft R je erg gemist, of viel het wel mee? Spannend hoor dat de bevalling nu al zo dichtbij komt.

Daan heeft vannacht geweldig geslapen in zijn nieuwe grote bed! Hij is zo trots als en pauw op zijn nieuwe kamer. HIj kroop alleen steeds boven het dekbed uit, hij is ook geen dekens gewend, dus lag hij steeds met zijn kontje boven het dekbed. Ik heb vannacht zelf een beetje onrustig geslapen omdat ik zo op geluiden van boven was gefixeerd, ik ben ook wel 4 keer gaan kijken of hij nog wel in zijn bed lag. Maar vannacht ga ik proberen om van ons nieuwe bed te genieten, hij ligt in ieder geval heerlijk en hij is zo hoog dat ik geen klossen hoef te halen voor na de bevalling.
Buikfoto op de groep!
Oh gelukkig Kik, je bent weer thuis! Ik had gisteren nog een sms gestuurd, en er niks op gehoord dus ik was al bang dat ze je hadden gehouden ofzo! Maar gelukkig houden ze je goed onder controle. Voorlopig dus geen keizersnede maar een inleiding? Komt vast goed, en ik neem aan dat ze je nu geen 24 uur weeën laten wegzuckten voor ze eventueel weer tot een keizersnede overgaan! Waarom wilde R eigenlijk niet komen? Lag hij er verkeerd voor ofzo?

Mida, mooie buik heb je al zeg! Wat fijn dat de nieuwe bedden zo lekker slapen! Is Daan nu voor het eerst uit zijn ledikant? Blijft hij braaf liggen?

Sje is gelukkig weer beter, nog wel veel last van tandjes maar er staan er 3 op doorkomen dus dat is niet zo gek. Morgen gaat mijn lieve vriendinnetje trouwen!! Ben zo benieuwd hoe ze eruit ziet!!
Mida, wauw een jongen wat leuk! Was zeker wel weer heel bijzonder om mee te maken? vertel, vertel.

En wat een mooie foto op de groep! Echt al een lekker buikje.

En klinkt goed al die nieuwe spullen. Ga je nu met de babykamer beginnen?

Jaimie, ik zag je berichtje pas laat gister, mijn mobiel was helemaal op na het ziekenhuis dus lag uit, in de oplader, sorry. Heel veel plezier morgen!

Nikki, hoe gaat de therapie van R nu? Spuugt ie ook al wat minder?

Cola, drukke tante! Hoe gaat het met de diarree van kaatje? Lijkt me goed lastig. Ik heb ook wel eens gelezen dat als ze lang diarree hebben dat ze dan niet tegen gluten kunnen, zou dat er nog mee te maken kunnen hebben?

Snico????????? bijna vakantie? geef jij nou les in A of was dat in de oude woonplaats van cola?

Ik moet morgen op controle. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen. Heb niet het idee dat ik inleidbaar ben, en heb het idee dat mijn bloeddruk hoger wordt. Dus ik wil het zelf over een ks gaan hebben.

R. was verkeerd ingedaald tijdens de bevalling en kon er daarom niet uitkomen. Aangezien deze ook geen aanstalten maakt om in te dalen zijn ze wel een klein beetje bang dat het hetzelfde zou kunnen gaan, maar dat kunnen ze pas zien tijdens de bevalling, en ik weet dus niet of ik dat wil afwachten. Zeker nu ook met dat gerotzooi met mijn bloeddruk, begin ik het een beetje gehad te hebben. Dus ik wacht even af wat er morgen uit de controles komt.
Nou zeg, mijn berichtje is niet geplaatst vandaag!

Nog een keertje, Mida, prachtige buik, ik ben vreselijk jaloers! Fijn dat je bedje zo lekker ligt en dat daan zo goed slaapt!

Kik, spannend morgen!

Ik ga, komen zo twee vriendinnetjes!

Kus!
Volgens mij woont Snico in A, of daar vlak bij. N wat haar werkplaats en K was mijn oude woonplaats, en nu woon ik in R.

Whoeha, wat een cryptische omschrijving!
Kik ik kan me goed voorstellen dat je liever een ks wilt. Ga ervoor zou ik zeggen, anders ga je al niet lekker je bevalling in. Succes morgen, ik ben benieuwd wat er uit komt!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven